تخفیف دوربین مداربسته و دستگاه در فروشگاه ایران هایلوک افزایش یافت

تخفیف-دوربین-مداربسته

تخفیف دوربین مداربسته و دستگاه در فروشگاه ایران هایلوک افزایش یافت. این میزان در سال گذشته 7 درصد بود که از تاریخ یکم شهریور به 12 درصد افزایش یافت. پیش از این تمام کالاهای وبسایت ایران هایلوک به طور یکپارچه مشمول 7 درصد تخفیف می شد اما در آخرین ماه تابستان سال 99 این تخفیف به 12 درصد افزایش یافته و فقط شامل دوربین مداربسته و دستگاه می شود. یعنی کاربر محترم به محض عضویت در سایت، از تخفیف 12 درصدی دوربین مداربسته و دستگاه بهره مند می شود.

  • اگر عضو وبسایت ایران هایلوک نشده اید، اینجا کلیک کنید.

اعطای تخفیف دوربین مداربسته و دستگاه

در وبسایت ایران هایلوک تمام قیمت ها به جز موارد فروش ویژه و خرید پکیج های پیشنهادی بدون تخفیف نمایش داده می شود و اگر عضو سایت نباشید، میزان تخفیف اعمال شده را نخواهید دید اما به محض عضویت، تمام دوربین های مداربسته هایلوک ، هایک ویژن ، نگرون و نیکسون مشمول 12 درصد تخفیف شده و دستگاه های هایلوک ، هایک ویژن و نگرون نیز همین وضع را تجریه می کنند. فرقی ندارد از کدام تکنولوژی و کدام وضوح تصویر و کدام تعداد کانال محصول تهیه می کنید. این تخفیف 12 درصدی به طور یکپارچه شامل تمام محصولات دوربین مداربسته و دستگاه خواهد شد.

تخفیف بیش از 21 درصدی برای خرید بار دوم به بعد

درنظر داشته باشید اگر برای بار نخست از وبسایت ایران هایلوک خریدتان یک میلیون تومان باشد، می توانید از دفعات دوم به بعد از تخفیف ویژه کاربران فعال ما استفاده کنید. خرید دفعه دوم به بعد به 21 درصد هم می رسد. برای بهره مندی از تخفیف مذکور باید مراحل زر را طی کنید:

  • پس از قطعی شدن خرید با شماره 02166735544 یا 09901220030 تماس بگیرید و کد تخفیف خود را بر روی اپلیکیشن واتس اپ دریافت کنید.
  • خرید بعدی خود را تا 3 میلیون تومان ارتقا دهید.
  • کد تخفیف را پیش از پرداخت از طریق درگاه وارد کرده و از 21 درصد تخفیف بهره مند شوید.

ایران-های-لوک-تخفیف-ویژه

تخصیص کدتخفیف وبسایت ایران هایلوک

برای آنکه از کد تخفیف اهدا شده بهره ببرید باید شرایط زیر را در نظر داشته باشید:

  • کد تخفیف برای هر بار خرید از دفعه دوم به بعد به ارزش بالای 3 میلیون تومان اعتبار دارد.
  • تخفیف کدی که در اختیار کاربر قرار گرفته می شود، 9 درصد ارزش دارد که بر روی تخفیف پیش فرض 12 درصدی وبسایت اعمال می شود.
  • کد تخفیف برای یک کاربری اعتبار دارد و امکان استفاده با نام های کاربری غیر منحصر به فرد فاقد اعتبار است.
  • کد تخفیف تاریخ انقضا ندارد و بدون محدودیت استفاده است.
  • فرایند خرید به صورت کاملا غیرحضوری، از طریق وبسایت و درگاه اینترنتی صورت می گیرد.

ضوابط و قوانین کدهای تخفیف در فروشگاه ایران هایلوک

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کدهای تخفیف نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • تخفیف 9 درصد افزون بر تخفیف 12 درصد پیش فرض وبسایت، فقط شامل دو دسته محصولات است: دوربین مداربسته و دستگاه
  • هر نام کاربری یک کد تخفیف دارد و کد تخفیف منحصر به فرد در اختیار هر کاربر قرار می گیرد.
  • هیچ حساسیتی در خصوص خرید برند خاص وجود ندارد و از هر 4 برند هایک ویژن(برترین تولیدکننده)، هایلوک، نگرون و نیکسون امکان خرید کالا با تخفیف ویژه وجود دارد.

فروش ویژه محصولات ایران هایلوک

تمام موارد ذکر شده شامل محصولاتی است که در فروش ویژه قرار نداشته باشد. درواقع اگر می خواهید پکیج کامل تجهیزات نظارتی را خریداری کنید می توانید از تخفیف بیشتر شامل تمام محصولات برخوردار شوید. در ضمن در یک بخش مهم و اساسی در صفحه نخست وبسایت ایران هایلوک تمام محصولاتی که با فروش ویژه عرضه خواهند شد، نمایش داده می شوند.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان تخفیف دوربین مداربسته و دستگاه در فروشگاه ایران هایلوک افزایش یافت استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید