پرفروش ترین محصولات هایک ویژن در فروشگاه ایران هایلوک

پرفروش-ترین-محصولات-هایک-ویژن

پرفروش ترین محصولات هایک ویژن در فروشگاه ایران هایلوک عبارتند از محصولات دام و بولت 2 مگاپیکسل TURBO HD با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا. به تازگی لیست شرکت پارس ارتباط منتشرشده و در آن هیچ کالای جدیدی نسبت به لیست قبلی دیده نمی شود. مرجع اصلی قیمتگذاری محصولات و واردکننده محصولات این برند در ایران، شرکت پارس ارتباط بوده و هر کالای جدید که وارد کشور شود از طریق این نهاد و این مرجع معرفی می گردد. فروشگاه ایران هایلوک نمایندگی رسمی هایک ویژن، به تبعیت از شرکت پارس ارتباط تمام کالاهای خود را با گارانتی این شرکت عرضه می کند. برای اطلاع از موجودی کالاهای هایک ویژن فروشگاه ایران هایلوک، روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت سفارش در فروشگاه ایران هایلوک

پرفروش ترین محصولات هایک ویژن از طریق خرید اینترنتی و پرداخت از درگاه این وبسایت امکان پذیر است. کاربران به محض عضویت از سایت از تخفیف 7 درصدی بهره می برند و تمام خریداران پس از خرید باو نخست خود، از تخفیف بیش از 20 درصد برای خریدهای دفعات بعد خود که بالای 3 میلیون تومان است، بهره می برند. علاوه بر این روش، شماره تماس 02166735544 یا شماره 09901220030 پاسخگوی مشتریان خواهد بود. نشانی فروشگاه به آدرس طبقه یکم پاساژ نادری واقع در خیابان جمهوری هم به صورت حضوری به مشتریان خدمات ارائه می کند.

پرفروش-ترین-محصولات-هایک-ویژن-iranhilook

پرفروش ترین محصولات هایک ویژن

به طور کلی در فروشگاه ایران هایلوک دوربین های مداربسته با وضوح تصویر پایین تر متقاضی بیشتری دارد. این به دلیل مناسب بودن قیمت این محصولات است. دستگاه هایی که با این دستگاه ها ست می شود، DVRهای سری G یا Q هستند که آنها هم از فروش زیادی برخوردارند. در این بند به معرفی محصولات پرفروش هایک ویژن که رتبه یکم تجهیزات نظارتی را داراست، به شرح زیر است:

  • DS-2CE56D0T-IRP یا DS-2CE56D0T-IPF به عنوان دو دوربین مداربسته دام 2 مگاپیکسل
  • DS-2CE16D0T-IR یا DS-2CE16D0T-IF به عنوان دو دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسل
  • دستگاه های سری HG با 4، 8 و 16 کانال تصویر
  • دستگاه های سری HQ با 4، 8، 16 و 32 کانال تصویر

پرفروشترین محصولات تحت شبکه

در ماه گذشته دستگاه NVR سری 71 و پارتنامبر Q/M با 8 کانال تصویر و دارای 8 عدد PoE بیشترین فروش را در بین تمامی NVRهای موجود در فروشگاه ایران هایلوک داشته است. این دستگاه را به طور کامل از طریق لینک زیر می توانید مشاهده کنید:

دستگاه فوق به راحتی از 8 دوربین مداربسته تا وضوح تصویر 4 مگاپیکسل پشتیبانی می کند. بهترین دوربین مداربسته ای که با این دستگاه ست می شود، دوربین مداربسته 2T43 است که دارای طرفدارا زیادی است. این دوربین مداربسته به عنوان محصول تحت شبکه در فروش متداول فروشگاه های تجهیزات نظارتی محصوب می شود.

دوربین های مداربسته متداول 2 و 4 مگاپیکسل دیگر هم به شرح زیر در فروشگاه ایران هایلوک دارای بیشترین فروش چندوقت اخیر بوده است.

  • DS-2CD1023G0-I یا DS-2CD1123G0-I به عنوان دو دوربین مداربسته دام و بولت 2 مگاپیکسل تحت شبکه
  • DS-2CD1043G0-I یا DS-2CD1143G0-I به عنوان دو دوربین مداربسته دام و بولت 4 مگاپیکسل تحت شبکه

 

× برای خرید مشاوره بگیرید