موجودی کالای نگرون در فروشگاه ایران هایلوک

موجودی-کالای-نگرون

موجودی کالای نگرون در فروشگاه ایران هایلوک در تابستان سال 1399 با آنچه که در پاییز سال گذشته از این برند عرضه شد، تفاوت های زیادی دارد. در این مقاله اشاره به محصولاتی خواهیم کرد که در فروشگاه ایران هایلوک موجود است و همچنان به فروش می رسد. محصولات این برند خوشنام در سال 2014 وارد ایران شد و آخرین باری که از این برند وارد کشور شد، به تاریخ پاییز سال 1398 برمی گردد. حجم بالای کالای واردشده از این برند باعث شد تا همچنان برخی از کالاهای این برند موجود باشد اما بیش از نیمی از پارتنامبرهای این برند، اتمام موجودی داشته است.

معرفی برند نگرون

نگرون با تکنولوژی AHD جزو محصولات noname محسوب می شود و یک برند جهانی به شمار نمی رود که در همه جای دنیا آشنا و شناخته شده باشد. این برند ساخت کشور چین است و فقط به سفارش کشور ایران تولید می شود. این برند برای پروژه های کوچک پیشنهاد شده و با قیمت مناسبی که دارد در هزینه ها نیز صرفه جویی می کند. البته در تابستان سال جاری محصولات این برند ب ا افزایش 15 درصدی مواجه شده است.

نگرون از طریق فروشگاه ایران هایلوک به استان های مختلف در کشور ایران نمایندگی فروش تعلق می گیرد. موجودی کالای نگرون در حال حاضر تکمیل نیست اما با وارد شدن بار جدید این محصولات و وارد شدن به حوزه جدید و مونتاژ این محصولات در کشور، موجودی این برند تکمیل خواهد شد و به تمام استانها فروش با قدرت از سر گرفته خواهد شد.

نحوه دریافت نمایندگی

همکاران نظارت تصویری که مایل به دریافت نمایندگی فروش برند نگرون هستند، می‌توانند درخواست خود را به صورت کتبی، به نشانی ایمیل amiri[at]iranhilook.com ارسال کنند یا با شماره ۰۲۱۶۶۷۳۵۵۴۴(واحد نمایندگی) یا ۰۹۹۰۱۲۲۰۰۳۰ تماس بگیرید و از اطالاعات دقیق تخفیف ویژه همکاری و نحوه همکاری مطلع شوند. در حال حاضر، برند نگرون به جز تهران، در ۵ نقطه کشور دارای نمایندگی فروش است. امید است در آینده نزدیک به این تعداد نمایندگان فروش افزوده شود و در تمام استان‌ها شاهد حضور نمایندگان فروش نگرون باشیم.

موجودی-کالای-نگرون-iranhilook

ضمانتنامه نگرون

محصولات نگرون دارای 18 ماه ضمانت و گارانتی تعمیر از فروشگاه ایران هایلوک است. مستقیما این برند از طریق همین فروشگاه گارانتی می شود و هرگونه مشکل ناشی از قطع تصویر، مشکلات رنگ یا… از طریق فروشگاه ایران هایلوک رفع خواهد شد. مواردی که شامل گارانتی نمی شود به شرح زیر است:

  • آتشسوزی
  • نوسانات برق
  • آسیب فیزیکی

اگر به جر موارد بالا، مشکلی برای محصولات نگرون پیش آمد، کاربر گرامی محصول را به فروشگاه ایران هایلوک واقع در خیابان جمهوری، پاساژ نادری، طبقه یکم ارسال خواهد کرد و پس از رفع مشکل با کاربر تماس گرفته خواهد شد تا برای تحویل کالای سالم به فروشگاه مجددا مراجعه کرده و کالا را دریافت کند.

موجودی کالا در تابستان سال 99

محصولات نگرون در حال حاضر به شرح زیر موجودی دارد:

  • دوربین مداربسته دام و بولت کیس کوچک 2 مگاپیکسل با قیمت 380 هزار تومان
  • دوربین مداربسته دام و بولت کیس کوچک 5 مگاپیکسل با قیمت 515 هزار تومان
  • دستگاه 8 کانال با پشتیبانی از دوربین مداربسته تا 2 مگاپیکسل با قیمت 885 هزار تومان

تخفیف ویژه همکاری

همکاران نظارت تصویری می توانند با تماس با فروشگاه ایران هایلوک از تخفیف ویژه همکاری بهره ببرند. همچنین تمام کاربران می توانند پس از خرید بار اول با 7 درصد تخفیف می توانند از کارشناسان مجموعه کد دریافت کرده و از 14+7 درصد تخفیف ویژه خرید اینترنتی دریافت کنند.

مشخصات فنی محصولات نگرون

محصولات نگرون شامل دوربین مداربسته و دستگاه DVR است که از تکنولوژی HD بهره می برند. مشخصات فنی محصولات نگرون با توجه به موجودی کالای این برند، به شرح زیر است:

  • لنز دوربین مداربسته مدل 320 و 634 با فاصله کانونی 3.6 میلیمتر است.
  • دید در شب این دو دوربین مداربسته 20 متر است.
  • دارای مقاومت IP66

دستگاه DVR نگرون با 8 کانال تصویر که تنها موجودی کالای نگرون در حال حاضر است، دارای ویژگی های زیر است:

  • پشتیبانی از 2 هارد تا ظرفیت 4 ترابایت
  • بهره مندی از 4 کانال صدا

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان موجودی کالای نگرون استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید