هایک ویژن رتبه یکم تجهیزات نظارتی در جهان

هایک-ویژن-رتبه-یکم

هایک ویژن رتبه یکم تجهیزات نظارتی در جهان است. این عنوان از سال 2016 همراه برند هایک ویژن است و 6 سال متوالی است که به هایک ویژن این برند باکیفیت کشور چین اطلاق می شود. کاربران نظارت تصویری و افرادی که اقدام به تهیه دوربین مداربسته برای فضای موردنظر خود می کنند، باید این نکته را در نظر داشته باشند که داشتن یک مجموعه کامل و با کیفیت با قیمتی بیشتر، بهتر از تهیه تجهیزات بی کیفتی است که قیمتی ارزانتر دارد. پس در نظر داشته باشید خرید محصولات هایک ویژن توجیه پذیر است نسبت به خرید محصولات بی نام و نشان.

در تجهیزات نظارتی هیچ گاه گول قیمت ارزان محصولات بی نام و نشان را نخورید و اگر در بازار تجهیزات نظارتی کسی به شما پیشنهاد خرید محصولات ارزان قیمت را داد، هیچ گاه به آن اعتماد نکنید؛ چرا که مصداق بارز همان قول معروفی است که می گویند هیچ ارزانی بی حکمت نیست! به عبارت دیگر هر چقدر پول بدهید، آش می خورید.

هایک ویژن با توجه به کیفیت بسیار بالای خود و اینکه بهترین تجهیزات نظارتی را در جهان دارد، قیمت آنچنان بالایی هم ندارد و شما با هزینه کرد کمی بیشتر می توانید صاحب بهترین تجهیزات نظارتی در دنیا شوید.

هایک ویژن رتبه یکم تجهیزات نظارتی در جهان

تفاوت قیمت هایک ویژن رتبه یکم با دیگر برندها

هایک ویژن رتبه یکم تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می رود و طبیعی است قیمت آن نسبت به سایر محصولات از برندهای دیگر در بازار تجهیزات نظارتی گرانتر باشد. این گرانی آنقدر نیست که قدرت خرید را از کاربران سلب کند اما در حالتی است که کاربران باید حدود 20 درصد نسبت به محصولات بی نام و نشان بیشتر هزینه کنند. در این بند از این مقاله با عنوان هایک ویژن رتبه یکم تجهیزات نظارتی در جهان می خواهیم چند نمونه از قیمتگذاری محصولات هایک ویژن را برای شما بررسی کنیم.

ارزانترین دوربین مداربسته هایک ویژن با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل، دوربین مداربسته بولت با بدنه پلاستیکی است که قیمت آن در لیست، 611 هزار تومان برآورد شده و با تخفیف همکاری با قیمت 470 هزار تومان عرضه می شود.

در همین بازار تجهیزات نظارتی شما می توانید با 350 هزار تومان هم دوربین مداربسته بولت پلاستیکی با وضوح 2 مگاپیکسل تهیه کنید.

همانطور که می بینید در مثال بالا، قیمت محصولات هایک ویژن چیزی خود 20 درصد گرانتر از محصولات نونیم در بازار تجهیزات نظارتی است.

نمونه دیگری که می توان به آن یک صفت ارزنده اطلاق کرد، دستگاه DVR ضبط و پخش 32 کانال هایک ویژن است که قیمت آن در لیست، 15 میلیون و 848هزار تومان برآورد شده و با تخفیف همکاری حدود 12 میلیون تومان عرضه می شود. این در حالی است که خرید یک دستگاه 32 کانال نونیم در بازار بیش از 10 میلیون تومان قیمت دارد.

حال می خواهیم در این مقاله با عنوان هایک ویژن رتبه یکم تجهیزات نظارتی در جهان شما را به ارتباط با کارشناسان فروش مجموعه ایران هایلوک در پیام رسان واتس اپ دعوت کنیم که با کلیک روی لینک زیر مستقیم وارد صفحه چت ما در پیام رسان واتس اپ خواهید شد.

گرافیک لینک داخلی 2

09901220030

گرافیک لینک داخلی 2

دلایل برتری هایک ویژن رتبه یکم

در این بند می خواهیم دلایل اینکه هایک ویژن رتبه یکم در تجهیزات نظارتی در جهان است را بررسی کنیم. شعار مهم شرکت هایک ویژن این است:

  • See far, Go further

در جای دیگر چنین آمده است:

  • No.1 Worldwide

دو شعار مهم هایک ویژن بیان می کند به دوردستها نگاه کن و فراتر برو و رتبه یکم در سرتاسر جهان.

با اتکا به این دو شعار مهم می توان گفت هایک ویژن رتبه یکم تجهیزات نظارتی در جهان است.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان هایک ویژن رتبه یکم تجهیزات نظارتی در جهان استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید