فروش غیرحضوری فروشگاه ایران هایلوک در ایام قرنطینه

فروش-غیرحضوری-فروشگاه-ایران-هایلوک

فروش غیرحضوری فروشگاه ایران هایلوک در ایام قرنطینه باعث شد تا ارتباط میان فروشگاه و کاربران گرامی در امر خرید و فروش در این مدت حفظ شود. فروش غیرحضوری فروشگاه ایران هایلوک در مدت یک ماه تعطیلی کشور به دلیل فاصله گذاری اجتماعی هیچ گاه قطع نشد و از این بابت مفتخریم که توانستیم نیاز کاربران گرامی را مرتفع سازیم.

دوربین مداربسته می خواهید؟

همانطور که می دانید قانون تعطیلی مغازه ها و تمامی فروشگاه ها و مراکز خرید در کشور به مدت 23 روز از تاریخ 29 اسفند 98 به تصویب رسید و در تهران این ایام یک هفته دیگر هم تمدید شد و با این اوصاف تا انتهای فروردین ماه امکان پذیرش مشتریان به صورت حضوری وجود ندارد و تنها راه ارتباطی میان فروشگاه و مشتریان تماس های تلفنی یا ارتباط از طریق اپلیکیشن واتس اپ فراهم است. اگر دوربین مداربسته می خواهید، فروش غیرحضوری فروشگاه ایران هایلوک در ایام قرنطینه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

تاریخ دقیق آغاز به کار فروشگاه

بنا بر اعلام اخبار رسمی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تمام مراکز خرید با حفظ رعایت نکات بهداشتی می توانند از تاریخ سی ام فروردین ماه سال 1399 مغازه های خود را باز کرده و به کسب و کار بپردازند. به نظر نمی رسد این تاریخ تمدید شود و احتمال ادامه این وضعیت بسیار خفیف است؛ پس با آرزوی سلامتی و بهروزی برای شما کاربران گرامی، از تاریخ 30 فروردین با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، پذیرای شما خواهیم بود. مراجعه حضوری از ساعت 9 صبح روز شنبه 30 فروردین سال 1399 تا ساعت 19 منع قانونی نخواهد داشت.

لوکیشن-فروشگاه-ایران-هایلوک

خرید غیرحضوری مشتریان

مشتریان گرامی از تاریخ 28 اسفند 98 که فروشگاه ایران هایلوک به تعطیلات رفت به مدت یک ماه فقط از طریق تماس های تلفنی و پیغام در واتس اپ یا دایرکت صفحه اینستاگرام درخواست های خود را مطرح می کردند. در حال حاضر این شرایط تا بازگشایی کامل فروشگاه و مرکز خرید نادری ادامه دارد و شما می توانید درخواست خود را به صورت غیرحضوری مطرح کنید. راه های ارتباطی میان ما و مشتریان گرامی به شرح زیر است:

اینستاگرام-ایران-هایلوک

موجودی کالای فروشگاه ایران هایلوک

در فروشگاه ایران هایلوک دوربین مداربسته، دستگاه، کابل و اتصالات موجود است و فقط هارد است که با عدم موجودی مواجه شده است اما اصلا نگران این موضوع نباشید. کارشناسان فروش ما، برایتان بهترین نوع را از منابع دیگر تامین خواهند کرد، فقط شاید کمی زمانبر باشد. در ایام تعطیلات به دلیل فاصله گذاری اجتماعی موارد زیر بیشترین خرید را در بین کالاهای موجود فروشگاه ایران هایلوک داشتند و به نوعی جزو محبوب ترین اقلام فروشگاه به شمار می روند:

× برای خرید مشاوره بگیرید