ایران هایلوک هنرستان پایگاه انقلاب را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد

ایران-هایلوک-هنرستان-پایگاه-انقلاب

ایران هایلوک هنرستان پایگاه انقلاب را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد. رزومه مجموعه ایران هایلوک، در آغاز دومین سال فعالیت خود با این مجموعه همکاری کرده است. در این مقاله اشاره به معرفی این مدرسه و محصولات خریداری شده توسط این هنرستان خواهیم کرد و آنها را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

معرفی هنرستان پایگاه انقلاب

هنرستان پایگاه انقلاب یک مدرسه فنی حرفه ای است. این مدرسه در دهه 70 تاسیس شد و در آموزش و پرورش جایگاه علمی بسیار قابل قبولی دارد و به عنوان یک هنرستان با کیفیت شناخته شده است. نشانی این شرکت در محدوده تهران نو، منطقه 13 تهران واقع شده است و مدیران اجرایی این هنرستان ما را از طریق معرفی دیگر مشتریان شناختند.

ایران-هایلوک-هنرستان-پایگاه-انقلاب-iranhilook

فروشگاه ایران هایلوک

فروشگاه ایران هایلوک یک فروشگاه تجهیزات نظارتی و سیستم های امنیتی و نظارتی است که در زمینه فروش دوربین مداربسته و تعلقات آن فعالیت دارد. نشانی این فروشگاه به شرح زیر است:

ایران هایلوک هنرستان پایگاه انقلاب را از طریق تماس تلفنی و سفارش یکی از مشتریان پیشین این مجموعه شناخت و راه آشنایی این دو نهاد آغاز شد. در حال حاضر فروشگاه ایران هایلوک در مرکز پخش و فروش دوربین مداربسته و بورس این تجهیزات فعالیت دارد و مشتریان زیادی را به خود می بیند. یکی از راه های ارتباطی میان مشتریان و کارشناسان فروش مجموعه ایران هایلوک، مراجعه حضوری به پاساژ نادری است که از ساعت 10 صبح تا 19 آماده پاسخگویی به مراجعان گرامی خواهد بود.

محصولات خریداری شده

هنرستان فنی و حرفه ای پایگاه انقلاب از بین برندهای موجود در فروشگاه ایران هایلوک، سراغ هیچ کدام نرفت و فقط تجهیزات و لوازم جانبی را از مجموعه ما خریداری کرد. لوازم جانبی یکی از ملزومات مهم در فروشگاه ایران هایلوک به شمار می رود و شما می توانید با قیمت مناسب تمام این تجهیزات را خریداری کنید. ویژگی لوزم جانبی در فروشگاه ایران هایلوک به شرح زیر است:

  • لوازم جانبی و کابل قیمت چندان بالایی ندارد، پس باید کاربر حواس خود را جمع کند تا توسط فروشندگان نااهل متحمل پرداخت هزینه زیاد نشود.
  • در فروشگاه ایران هایلوک علاوه بر دوربین مداربسته و دستگاه، تمامی تجهیزات از جمله هارد، کابل، منبع تغذیه و اتصالات و لوازم جانبی هم به فروش می رسد.
  • برای پروژه های بزرگ کابل های قوی تر و برای پروژه های کوچکتر، کابل های معمولی معرفی می شود.
  • در حال حافظ کابل های زیمنس و هایک ویژن در دو تکنولوژی HD و IP بالاترین سطح کیفیت را دارند.

ثبت پروژه با مجموعه ایران هایلوک

علاوه بر مراجعه حضوری به فروشگاه ایران هایلوک، راه های زیر به عنوان راه های ارتباطی مجموعه معرفی می گردد:

  • شماره تماس تلفن ثابت : 02166735544
  • شماره تماس همراه و ارتباط از طریق واتس اپ : 09901200130
  • نشانی اینستاگرام : www.instagram.com/iranhilook

امیدواریم این مقاله با عنوان ایران هایلوک هنرستان پایگاه انقلاب را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

× برای خرید مشاوره بگیرید