ایران هایلوک شرکت رهنمون ارتباطات تبریز را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد

ایران-هایلوک-شرکت-رهنمون-ارتباطات

ایران هایلوک شرکت رهنمون ارتباطات تبریز را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد. در رزومه ایران هایلوک در آستانه قرارگیری این مجموعه در سومین سال فعالیت خود همکاری با این مجموعه رایانه ای قرار گرفته است. در این مقاله با عنوان ایران هایلوک شرکت رهنمون ارتباطات تبریز را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد، اشاره به معرفی این شرکت رایانه ای و تجهیزات شبکه ای و محصولات خریداری شده توسط این شرکت خواهیم پرداخت و آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

معرفی شرکت رهنمون ارتباطات تبریز

شرکت رهنمون ارتباطات تبریز یک مجموعه رایانه ای و شبکه ای است. این شرکت چندین سال است که در زمینه عرضه خدمات شبکه جایگاه بسیار قابل قبولی در سطح استان آذربایجان شرقی دارد و به عنوان یک تامین کننده تجهیزات با کیفیت شناخته شده است. نشانی این شرکت در شهر تبریز واقع شده است و مدیران اجرایی این مجموعه ما را از طریق جست و جوی در گوگل شناختند.

ایران-هایلوک-شرکت-رهنمون-ارتباطات-iranhilook

ایران هایلوک شرکت رهنمون ارتباطات تبریز را مجهز کرد

در روزهای پایانی دومین سالگرد تاسیس وبسایت ایران هایلوک، فروشگاه این مجموعه توانست تجهیزات موردنیاز شرکت رهنمون ارتباطات تبریز را تامین کند. ایران هایلوک در حال حاضر در زمینه به روزرسانی محصولات و نرم افزارهای کاربردی و جست و جوی آنها در موتورهای جست و جوگر گوگل، توانسته در معرض دید مسئولان اجرایی شرکت رهنمون ارتباطات تبریز قرار بگیرد. ایران هایلوک شرکت رهنمون ارتباطات تبریز را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد و در بندهای بعدی این تجهیزات خریداری شده به شما معرفی می شوند.

فروشگاه ایران هایلوک

ایران هایلوک یک فروشگاه تجهیزات دوربین مداربسته (نظارتی و سیستم های امنیتی) است که در زمینه فروش این سیستم ها و تعلقات آنها فعالیت دارد. نشانی این فروشگاه در خیابان جمهوری منطقه 11 تهران واقع شده است.

ایران هایلوک شرکت رهنمون ارتباطات تبریز را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد که این شرکت از طریق تماس تلفنی راه شناخت و راه آشنایی را آغاز کرد. در حال حاضر فروشگاه ایران هایلوک در مرکز پخش و فروش دوربین مداربسته و بورس این تجهیزات فعالیت دارد و مشتریان زیادی را به خود می بیند. یکی از راه های ارتباطی میان مشتریان و کارشناسان فروش مجموعه ایران هایلوک، مراجعه حضوری به این فروشگاه است که از ساعت 10 صبح تا 19 آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان گرامی خواهد بود.

محصولات خریداری شده

ایران هایلوک شرکت رهنمون ارتباطات تبریز را با بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات ممکن مجهز به تجهیزات نظارتی کرد. از آنجا که هایک ویژن بهترین محصول فروشگاه است، تمرکز روی محصولات این برند بسیار بالاست، مجموعه رهنمون ارتباطات تبریز از ما محصولات تحت شبکه برند هایک ویژن را خریداری کردند. دوربین مداربسته اسپیددام هایک ویژن جزو محصولات خریداری شده شرکت رهنمون ارتباطات تبریز قرار داشت. هنگام خرید اسپیددام از فروشگاه ایران هایلوک به موارد زیر توجه کنید:

  • در فروشگاه ایران هایلوک اسپیددام از برندهای هایک ویژن و هایلوک به فروش می رسد.
  • برای خرید اسپیددام باید به مواردی از قبیل وضوح تصویر و تعداد زوم دوربین مداربسته توجه کنید.
  • در فروشگاه ایران هایلوک در حال حاضر اسپیددام های 2 و 4 مگاپیکسلی موجود هستند.
  • در فروشگاه ایران هایلوک در حال حاضر از هر دو ماهیت آنالوگ و دیجیتال دوربین مداربسته اسپیددام عرضه می شود.
  • در فروشگاه ایران هایلوک در حال حاضر اسپیددام با زوم 20 و 25 برابری موجود است.

ثبت پروژه با مجموعه ایران هایلوک

ایران هایلوک شرکت رهنمون ارتباطات تبریز را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد و این پروژه را به سرانجام رساند. شما می توانید با تماس با مجموعه رایانه ای رهنمون ارتباطات تبریز، رضایت این مجموعه را بابت همکاری با ما بپرسید. همچنین شما اگر پروژه ای در ذهن دارید، می توانید علاوه بر مراجعه حضوری به فروشگاه از طریق راه های ارتباطی زیر پروسه مشاوره، خرید و اجرا را با مجموعه ایران هایلوک در میان بگذرارید.

  • شماره تماس تلفن ثابت : 02166735544
  • شماره تماس همراه و ارتباط از طریق واتس اپ : 09901200130
  • نشانی اینستاگرام : www.instagram.com/iranhilook

امیدواریم این مقاله با عنوان ایران هایلوک شرکت توزیع دارو پخش را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

× برای خرید مشاوره بگیرید