پاساژ نادری و فروشگاه ایران هایلوک از یکم اردیبهشت ماه بازگشایی شد

پاساژ-نادری-و-فروشگاه-ایران-هایلوک

پاساژ نادری و فروشگاه ایران هایلوک از یکم اردیبهشت ماه بازگشایی شد. فعالیت این مرکز خرید و این فروشگاه پس از یک ماه تعطیلی، از سر گرفته شد. فروشگاه ایران هایلوک نمایندگی رسمی هایلوک و هایک ویژن – دارنده رتبه یک تولید دوربین مداربسته در جهان – از تاریخ یکم اردیبهشت ماه 1399 به طور رسمی کار خود را آغاز کرد. موجودی برندهای این فروشگاه در سال جدید همچون سال گذشته، به شرح زیر است:

  • هایک ویژن
  • هایلوک
  • نگرون
  • نیکسون

پاساژ نادری و فروشگاه ایران هایلوک با رعایت نکات بهداشتی

تمام کسبه پاساژ نادری و فروشگاه ایران هایلوک با ثبت نام در سامانه سلامت اصناف و دریافت کد رهگیری، متعهد به رعایت نکات بهداشتی هستند. در این فروشگاه تمام تلاش برای حفظ سلامتی مشتریان و کارمندان صورت می گیرد و این اطمینان داده می شود تا با حفظ فاصله اجتماعی و ایجاد بستر امن برای مراجعه کنندگان، نیاز کاربران گرامی برطرف شود. از تمام مراجعه کنندگان عزیز تقاضا می شود همچنان به صورت غیرحضوری خرید خود را انجام دهند اما در صورت تشریف فرمایی به صورت حضوری، امید است نکات بهداشتی را رعایت فرمایند.

ساعت کاری فروشگاه

پاساژ نادری و فروشگاه ایران هایلوک از پیش از شیوع بیماری کرونا از ساعت 9 صبح تا 19 فعالیت داشت ولی در حال حاضر با توجه به شرایط موجود، ساعت کاری یک ساعت کاهش پیدا کرده و از ساعت 9 تا 18 آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی است. به امید ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا و بازگشت شرایط به حالت عادی در سراسر کشور.

بازگشایی-پاساژ-نادری
بازگشایی پاساژ نادری در تاریخ یکم اردیبهشت ماه 1399

نشانی فروشگاه ایران هایلوک

فروشگاه ایران هایلوک واقع در خیابان جمهوری، مرکز خرید نادری، طبقه یکم، پلاک 1 است و شما می توانید از طریق گوگل مپ نشانی این فروشگاه را به سادگی بیابید. خواهشمند است نظرات خود را نسبت به کیفیت فروشگاه در لوکیشن فروشگاه ایران هایلوک در نقشه گوگل به اشتراک بگذارید تا دیگر کاربران نیز از نظرات شما بهره مند شوند.

شماره تماس فروشگاه ایران هایلوک

در این بند یک بار دیگر راه های ارتباطی فروشگاه ایران هایلوک که در صفحه تماس با ما قید شده است، با مشتریان گرامی را عرضه می کنیم تا با خواندن این مقاله به سادگی به شماره های تماس فروشگاه دست یابید. این شماره ها به شرح زیر است:

  • شماره تلفن ثابت فروشگاه ایران هایلوک: 02166735544
  • شماره پیام‌رسان واتس‌اپ فروشگاه ایران هایلوک: 09901220030

*لازم به ذکر است شماره پیام رسان واتس اپ فروشگاه ایران هایلوک به روی تلفن همراه ست شده است و شما مشتریان گرامی امکان تماس با این شماره را هم دارید.

امیدواریم این مقاله با عنوان پاساژ نادری و فروشگاه ایران هایلوک از یکم اردیبهشت ماه بازگشایی شد مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

× برای خرید مشاوره بگیرید