تخفیف همکاری هایلوک سال 1399 کاهش پیدا کرد

تخفیف-همکاری-هایلوک-سال-1399

تخفیف همکاری هایلوک سال 1399 کاهش پیدا کرد. در تازه ترین لیست ارائه شده محصولات هایلوک، افزایش قیمتی دیده نشده اما درصد تخفیف کاهش داشته است. در تاریخ 30 فروردین 1399 که تمام مغازه های خیابان در سراسر کشور از حالت تعطیلی خارج شده اند، فروش محصولات و تجهیزات نظارتی از سر گرفته شده است. در این باره لیست جدید محصولات هایک ویژن منتشر شده و با افزایش 20درصدی قیمت همراه بوده است. محصولات هایلوک گران نشده است و همچنان با لیست قیمت پیش از سال 99 عرضه می شود فقط حاشیه سود همکاران محترم کمتر شده است.

لیست قیمت های فروشگاه ایران هایلوک

فروشگاه ایران هایلوک نمایندگی رسمی هایلوک و هایک ویژن در ایران است. تمام قیمت ها در این فروشگاه با بهترین قیمت ممکن نسبت به سایر همکاران سراسر کشور عرضه می شود و با ضمانت اصالت کالا در اسرع وقت به کاربران ارسال می شود. در این فروشگاه محصولات هایلوک و هایک ویژن به فروش می رسد. شما می توانید از قسمت قیمت بگیرید در صفحه نخست وبسایت، قیمت های لیست را بدون در نظر گرفتن تخفیف مشاهده کنید.

تخفیف-همکاری-هایلوک-سال-1399-iranhilook

کسب اطلاع از تخفیف همکاری هایلوک سال 1399

برای کسب اطلاع از میزان دقیق درصد تخفیف همکاری با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. مطمئن باشید میزان تخفیف و شرایط همکاری در این فروشگاه به بهترین حالت ممکن برای شما همکاران فراهم خواهد بود. در نظر داشته باشید وبسایت ایران هایلوک در صدد اجرای طرح های جدید برای بهره مندی همکاران گرامی از دریافت کد تخفیف در وبسایت ایران هایلوک است. در فروشگاه ایران هایلوک بهترین تجهیزات نظارتی با بهترین قیمت و بهترین درصد تخفیف عرضه خواهد شد. شماره های تماس فروشگاه به شرح زیر است:

  • تلفن ثابت: 02166735544
  • شماره همراه: 09901220030

اجرای کد تخفیف ویژه همکاران

در حال حاضر به محض ورود و عضویت در وبسایت فروشگاه ایران هایلوک از تخفیف 7 درصدی بهره مند خواهید شد اما اگر از همکاران نظارت تصویری هستید و میزان خرید شما در فصل زیاد است، می توانید از کدهای ویژه همکاران بهره مند شوید. این کد تخفیف به شماره تلفن همکاران نظارت تصویری ارسال خواهد شد تا با اعمال آن از تخفیفات و تسهیلات ویژه تری بهره مند شوند. این طرح در دست اقدام است و به زودی در وبسایت فروشگاه ایران هایلوک اجرا و عملیاتی خواهد شد.

  • با ما همراه باشید تا اخبار تازه در این باره به اطلاع شما برسد
  • درصد تخفیف هایلوک در ماه های آتی دستخوش تغییرات خواهد شد

امیدواریم این مقاله با عنوان تخفیف همکاری هایلوک سال 1399 کاهش پیدا کرد مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

× برای خرید مشاوره بگیرید