فروش ویژه هارد 4 ترابایت وسترن بنفش

فروش-ویژه-هارد-4-ترابایت

فروش ویژه هارد 4 ترابایت وسترن بنفش در فروشگاه ایران هایلوک در تابستان سال جاری اجرایی می شود. این فروش ویژه یکی از استثنایی ترین خریدهای کاربران به شمار می رود. ما در این مقاله با عنوان فروش ویژه هارد 4 ترابایت وسترن بنفش می خواهیم ابعاد گوناگون این محصول را بررسی کرده و به شما معرفی کنیم. در همین ابتدای امر می خواهیم این هشدار را به کاربران بدهیم که هنگام خرید هارد کمال دقت را داشته باشید تا بتوانید یک محصول باکیفیت را خریداری کنید.

هارد وسترن بنفش

پیش از هرچیز می خواهیم به شما معریف کنیم که هارد وسترن بنفش چیست و چرا به این نام اطلاق می شود.

هارد وسترن بنفش همانطور که از نامش پیداست، رنگ بنفش دارد. این رنگبندی مستقیما روی سازگاری های هارد تاثیر دارد و نشان می دهد که تا چه میزان با تجهیزات شما سازگاری دارد. هارد وسترن بنفش بیشترین سازگاری را در میان تمام هاردهای موجود برخوردار است و در موارد زیر کاربرد دارد:

  • دستگاه های ضبط و پخش DVR
  • دستگاه های ضبط و پخش NVR
  • کیس کامپیوتر

*درنظر داشته باشید این هاردها اینترنال هستند و برای استفاده داخلی کاربرد دارد و آن را با هارد اکسترنال اشتباه نگیرید.

*در نظر داشته باشید این هاردها مناسب لپ تاپ نیست و در این موارد باید از موارد جایگزین استفاده کنید؛ چرا که هاردهای مناسب لپ تاپ از لحاظ ابعادی کوچکتر هستند.

فروش-ویژه-هارد-4-ترابایت-iranhilook

ظرفیت هاردهای وسترن بنفش

در فروشگاه ایران هایلوک همواره هاردهای یک و 2 ترابایت را می توانید با قیمت استثنایی در فروش ویژه خریداری کنید. با یک مقایسه قیمتی میان تمام فروشندگان هاردهای یک و 2 ترابایت وسترن بنفش به این نکته خواهید رسید که فروشگاه ایران هایلوک بهترین فروشنده این نوع هاردهاست. افزون بر آن دو ظرفیت، هارد وسترن بنفش در ظرفیتهای 4، 6 و 8 ترابایت هم تولید می شود.

حال در این مقاله فروش ویژه هارد 4 ترابایت وسترن بنفش را به اطلاع شما می رسانیم. برای خرید این محصول در فروش ویژه تابستان سال 1400 می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

هاردوسترن-بنفش-4ترابایت

مشخصات فنی فروش ویژه هارد 4 ترابایت

در این مقاله با عنوان فروش ویژه هارد 4 ترابایت وسترن بنفش می خواهیم مشخصات فنی این محصول را بررسی کنیم. این محصول ویژگی های گوناگونی دارد که در این بند به بررسی آن خواهیم پرداخت.

  • برند : وسترن دیجیتال
  • رنگ : بنفش
  • ظرفیت : 4 ترابایت
  • سال تولید : دسامبر 2020
  • مدت زمان گارانتی : 2 سال
  • کشور سازنده : تایلند

هارد-4-ترابایت-وسترن

قیمت هارد 4 ترابایت

در بازار تجهیزات نظارتی هارد 4 ترابایت در برندهای متفاوت موجود است. هر کدام از این هاردها دارای گارانتی های متفاوتی هستند که مدت زمانهای گوناگونی هم دارند. در این مقاله با عنوان فروش ویژه هارد 4 ترابایت وسترن بنفش می خواهیم قیمت این محصول را معرفی کنیم.

در حال حاضر هارد 4 ترابایت وسترن بنفش با قیمت دو میلیون و ششصت و پنجاه هزار تومان تا دو میلیون و هفتصدهزار تومان عرضه می شود اما در فروشگاه ایران هایلوک فروش ویژه هارد 4 ترابایت وسترن بنفش با قیمت 2,505,000 تومان عرضه می شود.

در نظر داشته باشید از این هاردها به تعداد محدود موجود است و در مدت زمان محدود به فروش می رسد.

نوسانات قیمت ارز

در حال حاضر پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایران قیمت ارز در ثبات نسبی به سر می برد و قیمت هر دلار با حدود 240هزار ریال به فروش می رسد. اگر قیمت دلار تا انتخابات و زمان پس از آن ثابت بماند، قیمت هارد 4 ترابایت وسترن بنفش نیز ثابت خواهد ماند اما اگر قیمت دلار با افزایش قیمت همراه باشد، قیمت هارد هم تغییر خواهد کرد. پس این نکته را در نظر داشته باشید که فروش ویژه هارد 4 ترابایت وسترن بنفش با قیمت هر دلار 240هزار ریال عرضه می شود.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان فروش ویژه هارد 4 ترابایت وسترن بنفش استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید