روش انتقال تصویر هایک ویژن و هایلوک

روش-انتقال-تصویر-هایک-ویژن

روش انتقال تصویر هایک ویژن و هایلوک روی گوشی تلفن همراه به کاربران محصولات شرکت هایک ویژن آموزش استفاده از امکان مشاهده تصاویر روی موبایل شخصی خود را می دهد. همانطور که می دانید برای انتقال تصویر و مشاهده تصاویر روی گوشی تلفن همراه، مهم نیست تکنولوژی تجهیزاتتان چیست؛ هر دو تکنولوژی TVI و IP برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا بتوانند تصاویر را روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشند. البته که این اقدام یک سری مقدمات و مراحل دارد که در این مقاله روش انتقال تصویر هایک ویژن و هایلوک را به شما آموزش می دهیم.

حال اگر از محصولات شرکت هایک ویژن استفاده نمی کنید و تجهیزاتتان از محصولات noname است و قصد استفاده از محصولات با برندهای متفرقه دارید، برای انتقال تصویر روی گوشی تلفن همراه باید ببینید برنامه آن محصولات چیست. ما سال گذشته در یک مقاله جامع آموزش لحظه به لحظه و تصویری انتقال تصویر محصولاتی که با نرم افزار XMEye کار می کنند را به اشتراک گذاشتیم. برای مطالعه این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید:

توضیحاتی در خصوص روش انتقال تصویر هایک ویژن و محصولات این شرکت

همانطور که گفته شد برای انتقال تصویر فرقی نمی کند دستگاه شما DVR باشد یا NVR. اگر شما یک دستگاه ضبط و پخش هایک ویژن داشته باشید، می توانید به راحتی و به واسطه فایل آموزشی مجموعه ایران هایلوک، گام به گام با این فایل همراه باشید و تصاویر را روی گوشی خود داشته باشید. وارد لینک زیر شده و پس از عضویت در وبسایت ایران هایلوک از نکات مهم این فایل آموزشی استفاده کنید.

به طور خلاصه مراحل انتقال تصویر محصولات هایک ویژن روی گوشی تلفن همراه به شرح زیر است:

1- دانلود نرم افزار هایک کانکت روی گوشی مورد نظر

2- اتصال دستگاه به مودم

3- دریافت IP دستگاه از منوی DVR یا NVR

4- تغییر DNS دستگاه به جهت آنلاین کردن

5- انتخاب پسوورد دلخواه

6- فعالسازی هایک کانکت از منوی دستگاه

7- ورود با مرورگر

8- فعالسازی هایک کانکت از منوی مرورگر و وارد کردن همان پسوورد دلخواه

9- تنظیمات هایک کانکت روی گوشی

10- اسکن QR Code

*پیشترها برای دریافت انتقال تصویر روی گوشی تلفن همراه، باید حتما اینترنتی که دستگاه به آن متصل است را مجهز به IP استاتیک می کردید اما از سال 2022 به بعد دیگر این موضوع مطرح نیست و بدون نیاز به آن، می توانید تصاویر را روی گوشی تلفن همراه داشته باشید. در ادامه از شما دعوت می شود با این مقاله با عنوان روش انتقال تصویر هایک ویژن و هایلوک با ما همراه باشید.

از شما کاربران دعوت می شود در صورت نیاز هر سوالی که داشتید با کارشناسان مجموعه ایران هایلوک در میان بگذارید. با کلیک روی لینک زیر مستقیما به صفحه چت مجموعه ایران هایلوک در پیام رسان واتس اپ خواهید شد:

گرافیک لینک داخلی 2

09901220030

گرافیک لینک داخلی 2

حال می خواهیم روش انتقال تصویر هایک ویژن و هایلوک را روی گوشی تلفن همراه برای مواردی بررسی کنیم که شما از دستگاه استفاده نمی کنید و می خواهید تصاویر دوربین مداربسته تنها را داشته باشید. در این موارد باید حتما تکنولوژی به کار رفته در دوربین مداربسته شما تحت شبکه باشد. اگر از دوربین مداربسته با ماهیت آنالوگ بهره می برید، نمی توانید بدون دستگاه انتقال تصویر را داشته باشید.

روش انتقال تصویر هایک ویژن و هایلوک

خلاصه روش انتقال تصویر هایک ویژن و هایلوک برای دوربین مداربسته تکی IP به شرح زیر است:

1- دانلود نرم افزار هایک کانکت روی گوشی مورد نظر

2- اتصال دوربین مداربسته به سوئیچ متصل به اینترنت و کیس کامپیوتر

3- اکتیو کردن دوربین مداربسته از طریق SADP

4- ورود با مرورگر

5- تغییر DNS دستگاه به جهت آنلاین کردن

6- تنظیمات هایک کانکت روی گوشی

7- اسکن QR Code

فایل آموزشی انتقال تصویر دوربین مداربسته تکی را از طریق لینک زیر دانلود کنید:

روش انتقال تصویر هایک ویژن و هایلوک دوربین مداربسته تحت شبکه تکی روی گوشی تلفن همراه

*دانلود این فایل آموزشی برای عموم کاربران آزاد است و نیازی به عضویت در وبسایت نیست.

× برای خرید مشاوره بگیرید