انتقال تصویر هایک ویژن و هایلوک روی گوشی تلفن همراه در یک فایل آموزشی جامع در اختیار کاربران وبسایت ایران هایلوک قرار می‌گیرد. شما می توانید با تمام محصولات هایک ویژن و دستگاه های هر نسل با هر تکنولوژی از امکان انتقال تصویر روی گوشی تلفن همراه استفاده کنید. در واقع در این نوع استفاده اصلا اهمیتی ندارد که دوربین مداربسته شما چیست؛ آنچه اهمیت دارد، دستگاه هایک ویژن است که بدون محدودیت روی تمام دستگاه های DVR و NVR هایک ویژن قابل اجراست.

پیشترها فایل آموزشی انتقال تصویر هایک ویژن و هایلوک روی گوشی تلفن همراه به واسطه IP استاتیک را در یک مقاله جامع برایتان شرح داده بودیم؛ چرا که به دلیل تحریم‌ها، انتقال تصویر فقط به واسطه داشتن اینترنت ثابت امکان پذیر بود اما به تازگی با لغو این طرح، انتقال تصویر هایک ویژن و هایلوک روی گوشی تلفن همراه بدون محدودیت و بدون IP استاتیک انجام می شود.

آی-پی-استاتیک

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که اگر قصد استفاده از محصولات با برندهای متفرقه دارید، برای انتقال تصویر روی گوشی تلفن همراه باید چه اقدامی کنید. ما چندین سال گذشته در یک مقاله جامع آموزش لحظه به لحظه و تصویری انتقال تصویر محصولاتی که با نرم افزار XMEye کار می کنند را به اشتراک گذاشتیم. برای مطالعه این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش انتقال تصویر هایک ویژن و هایلوک

شرکت هایک ویژن افزون بر کالاهای برند هایک ویژن، محصولات هایلوک را هم تولید و روانه بازار می کند. برای آنکه بتوانید انتقال تصویر محصولات این شرکت را روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشید، به ملزومات زیر نیاز دارید:

  • دستگاه مودم و اتصال دستگاه به آن
  • داشتن اینترنت خط برای گوشی تلفن همراه
  • دانلود نرم افزار Hik-Connect مناسب با سیستم عامل گوشی تلفن همراه(برای دانلود بر روی هر یک از لینک های زیر کلیک کنید.)

انتقال تصویر هایک ویژن و هایلوک

دانلود نرم افزار Hik-Connect (مناسب برای سیستم عامل iOS)

دانلود نرم افزار Hik-Connect (مناسب برای سیستم عامل Android)

*دستگاه های هایک ویژن و هایلوک دارای نرم افزار انتقال تصویر رایگان است، پس فقط لازم است نرم افزار مربوط را روی گوشی تلفن همراهتان نصب کنید.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی مجموعه ایران هایلوک در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. برای ارتباط از طریق پیام رسان واتس اپ ایران هایلوک، روی لینک زیر کلیک کنید:

گرافیک لینک داخلی 2

09901220030

گرافیک لینک داخلی 2

نرم افزار iVMS یا Hik-Connect

شرکت هایک ویژن دو نرم افزار اختصاصی برای فرایند انتقال تصویر دارد. این دو نرم افزار منوی یکسان دارند و بعضا در بعضی از سیستم عامل ها به یک نام مشترک شناخته می شوند. افزون بر استفاده از این دو نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه با سیستم عامل منحصر به خود، شما می توانید از این نرم افزار در رایانه شخصی خود هم استفاده کنید. برای دانلود با لینک مستقیم این نرم افزار متناسب با سیستم عامل موردنظر خود، بر روی هر یک از لینکهای زیر کلیک کنید:

دانلود نرم افزار iVMS-4200 (نسخه MAC)

دانلود نرم افزار iVMS-4200 (نسخه Windows)

نکات آموزش انتقال تصویر هایک ویژن

در این بند می خواهیم نکات موجود در آموزش انتقال تصویر هایک ویژن را بررسی کنیم.

  • برای دریافت تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن باید هم دستگاه DVR یا NVR که دوربینهای مداربسته به آن متصل است را به مودم متصل کرد.
  • برای مشاهده تصاویر روی گوشی تلفن همراه باید حتما گوشی تلفن همراه به اینترنت متصل باشد. اینترنت تلفن همراه بهتر است همراه باشد.
  • آموزش انتقال تصویر هایک ویژن و هایلوک فقط برای محصولات با سیم این شرکت است و محصولات دارای WiFi به گونه دیگر است که در مقالات بعدی به آن اشاره خواهیم کرد.
  • انتقال تصویر محصولات هایک ویژن از هر دو تکنولوژی IP و Turbo HD میسر است.

دانلود آموزش انتقال تصویر هایک ویژن و هایلوک

در انتهای این مقاله یک فایل با فرمت PDF برای شما کاربران و همراهان وبسایت ایران هایلوک تهیه کرده ایم که در آن آموزش انتقال تصویر هایک ویژن و هایلوک به صورت تصویری و گام به گام تقدیم حضور شما خواهد شد. برای دانلود این فایل باید حتما از اعضای وبسایت ایران هایلوک باشید. این فایل PDF از طریق لینک زیر در دسترس شما قرار خواهد گرفت:

1 دیدگاه برای “انتقال تصویر هایک ویژن و هایلوک روی گوشی تلفن همراه (آموزش گام به گام)

  1. اشتراک‌ها: روش انتقال تصویر هایک ویژن و هایلوک - سایت ایران هایلوک

دیدگاه‌ها بسته شده است.