خرید امن از وبسایت ایران هایلوک

خرید امن از وبسایت ایران هایلوک

خرید امن از وبسایت ایران هایلوک به واسطه داشتن نماد اعتماد الکترونیکی! این وبسایت از سال 1398 دارای Enamad بوده و این نماد تا سال آینده نیز اعتبار دارد. سال گذشته اینماد وبسایت ایران هایلوک به مدت 2 سال تمدید شد و حالا یک سال دیگر از این مورد باقی مانده است. به عبارت دیگر تا سال آینده همین موقع نماد اعتماد الکترونیکی وبسایت ایران هایلوک اعتبار دارد و این اعتبار را 4 ساله خواهد کرد.

تمدید اینماد وبسایت ایران هایلوک از مهرماه سال 1402 در دستور کار قرار خواهد گرفت.

با ما در ادامه این مقاله با عنوان خرید امن از وبسایت ایران هایلوک همراه باشید تا ابعاد گوناگون این موضوع مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

حالا پس از گذشت 3 سال از سابقه فروش اینترنتی فروشگاه ایران هایلوک و فعالیت وبسایت ایران هایلوک، نماد اعتماد الکترونیکی این وبسایت نیز سه ساله شده و با توجه به تمدید دو ساله پارسال، شاهد 4 ساله شدن نماد اعتماد الکترونیکی وبسایت ایران هایلوک (eNamad) خواهیم بود. به عبارت دیگر نماد اعتماد الکترونیکی وبسایت ایران هایلوک تا پایان تابستان سال 1402 اعتبار خواهد داشت و در این صورت می توان گفت، اطمینان فروش در وبسایت ایران هایلوک 4 ساله خواهد بود پس با خیال راحت خرید امن از وبسایت ایران هایلوک را تجربه کنید.

خرید-امن-از-وبسایت-ایران-هایلوک

خرید امن از وبسایت ایران هایلوک با اتکا به اینماد در فوتر سایت

در ادامه این مقاله با عنوان خرید امن از وبسایت ایران هایلوک (eNamad) اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار خواهد گرفت. کاربران گرامی با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی تعبیه شده در قسمت فوتر سایت می توانند، اطلاعات و سوابق فروش اینترنتی وبسایت فروشگاه ایران هایلوک را مشاهده کنند.

با کلیک روی لوگوی اینماد موارد زیر نمایش داده می شود:

  • صاحب امتیاز : احسان امیری مجد
  • تاریخ اعطا : 1398/06/25
  • تاریخ اعتبار : معتبر تا 1402/06/24

نشانی، تلفن و پست الکترونیکی

در ادامه این مقاله با عنوان خرید امن از وبسایت ایران هایلوک، می خواهیم به معرفی فروشگاه و اعلام نشانی و شماره های تماس بپردازیم:

یکی از نکات مهم در داشتن نماد این است که مجموعه دارای شماره تلفن و نشانی باشد. معمولا آنها که اقدام به کلاهبرداری اینترنتی می کنند، هیچ گونه نام و نشان و آدرسی از خود به جای نخواهد گذاشت. مجموعه ایران هایلوک دارای نشانی، تلفن و پست الکترونیکی به شرح زیر است:

  • نشانی : تهران – خیابان جمهموری – پس از تقاطع حافظ – رو به روی پاساژ چارسو – مرکز خرید نادری – طبقه بالای همکف – پلاک 1
  • تلفن : 02166735544
  • شماره همراه و ارتباط در واتس اپ : 09901220030
  • پست اکترونیکی : info[at]iranhilook.com

ساعت پاسخگویی و حیطه خدمات

حال که 3 سال از تاسیس وبسایت فروشگاه ایران هالیوک گذشته است، می توان گفت که حیطه فعالیت وبسایت ایران هایلوک در طول این سال در چه زمینه هایی بوده است. این موارد به شرح زیر معرفی می شود:

  • فروش دوربین مداربسته و دستگاه تجهیزات نظارتی
  • فروش هارد، کابل و لوازم جانبی تجهیزات نظارتی
  • فروش دستگیر، چشمی و سیستمهای امنیتی

فروشگاه ایران هایلوک در حوزه نصب، تعمیر، بازسازي و پایش سیستمهاي هشداردهنده امنیتی فعالیت دارد و کار فروش تجهیزات دوربین مداربسته را برعهده دارد. ساعت پاسخگویی مجموعه ایران هایلوک همه روزه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 صبح تا 19 خواهد بود. این ساعت کاری، پنجشنبه به 9 صبح تا 16 تغییر خواهد کرد.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان خرید امن از وبسایت ایران هایلوک استفاده کافی را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

× برای خرید مشاوره بگیرید