باندل نوروز 1401 فروشگاه ایران هایلوک

باندل ویژه نوروز 1401

باندل نوروز 1401 فروشگاه ایران هایلوک یک فروش ویژه در واپسین روزهای سال جاری برای کاربران وبسایت فروشگاه ایران هایلوک به شمار می رود. باندل نوروز 1401 فروشگاه ایران هایلوک حجم بزرگی از موجودی سال 1400 فروشگاه ایران هایلوک به شمار می رود و با تخفیف استثنایی در اختیار کاربران قرار می گیرد. در این مقاله با ما همراه باشید تا باندل نوروز 1401 فروشگاه ایران هایلوک ویژه اسفندماه سال 1400 شامل محصولات هایک ویژن، هایلوک، داهوا، نگرون و نیکسون به شما معرفی شود.

باندل نوروز 1401

باندل نوروز 1401 فروشگاه ایران هایلوک در این بند به طور کامل معرفی می شود. ابتدا به اینستاگرم مجموعه ایران هایلوک برای مشاهده تک تک اقلام این باندل توجه کنید. لینک اینستاگرام رسمی مجموعه ایران هایلوک در این بند به شما معرفی می شود:

گرافیک لینک داخلی 2

اینستاگرام ایران هایلوک

گرافیک لینک داخلی 2

این اقلام به شرح زیر به شما معرفی می گردد:

داهوا سری کوپر

نیکسون باندل ویژه نوروز 1401

هایلوک b120

هایک ویژن سری اکو

هایک ویژن wdr

دام کیس بزرگ

  • هایلوک WiFi با قیمت هر کدام یک میلیون و 500 هزار تومان

هایلوک وای فای

  • نگرون WiFi با قیمت هر کدام یک میلیون و 250 هزار تومان

نگرون وای فای

همانطور که در موارد بالا مشاهده می کنید این باندل دارای دو ویژگی یکسان زیر است:

  • کلیه موارد بالا همگی دوربین مداربسته هستند
  • کلیه دوربین های مداربسته بالا همگی 2 مگاپیکسل هستند

حالا این محصولات از منظر های متفاوت قابل بررسی هستند:

  • تقسیم بندی بر اساس برند
  • تقسیم بندی بر اساس تکنولوژی

در این باندل فرقی ندارد تمام اقلام به صورت یکجا یا تکی به فروش برسد. همگی با همین قیمت به کاربران، همکاران و مشتریان عرضه می گردد. این بالاترین درصد تخفیفی است که به این اقلام در طول سال گذشته تعلق می گیرد.

برندهای موجود در باندل

در این باندل دو بررسی وجود دارد که یکی از آنها تقسیم بندی به لحاظ برند محصولات است که در این باندل تمام برندهای مجموعه ایران هایلوک به فروش می رسند. این برندها به شرح زیر هستند:

  • هایک ویژن
  • هایلوک
  • داهوا
  • نگرون
  • نیکسون

هایک ویژن برند شماره یک جهان است که هایلوک را به عنوان زیر مجموعه خودش می بیند در این باندل 5 محصول دارد. هایلوک زیر مجموعه هایک ویژن در این باندل 2 محصول دارد. داهوا برند دوم جهان نیز با 2 محصول در این باندل قرار دارد و از دو برند داخلی نگرون و نیکسون نیز هر کدام یک محصول در این باندل وجود دارد. در مجموع 11 محصول در این باندل قرار دارند که از منظر پراکندگی برند آنها را به شما معرفی کردیم.

تکنولوژی های باندل

همانطور که می دانید دوربینهای مداربسته دارای دو تکنولوژی و دو ماهیت آنالوگ و تحت شبکه هستند که در حال حاضر به ماهیت آنالوگ تکنولوژی HD گفته می شود و ماهیت تحت شبکه همان IP است. در این باندل از 11 دوربین مداربسته موجود، یک دوربین مداربسته نیکسون با تکنولوژی AHD عرضه می شود. از برند هایک ویژن 3 دوربین مداربسته و از برند هایلوک یک دوربین مداربسته Turbo HD وجود دارد. از برند داهوا هم 2 دوربین مداربسته HD در این باندل قرار گرفته است. این محصولات همگی دارای ماهیت آنالوگ هستند و 4 دوربین دیگر در باندل نوروز 1401 فروشگاه ایران هایلوک دارای تکنولوژی تحت شبکه هستند.

از این 4 دوربین مداربسته IP دو مورد دارای 2 ویژگی اصتال به وای فای هستند که یک مورد مختص برند هایلوک و دیگری مختص برند نگرون است. دو مورد باقی مانده هم دوربینهای مداربسته دام و بولت IP هایک ویژن هستند که در باندل نوروز 1401 فروشگاه ایران هایلوک به کاربران عرضه می شود.

× برای خرید مشاوره بگیرید