فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز1401 فروشگاه ایران هایلوک

فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز1401 فروشگاه ایران هایلوک از تاریخ یکم اسفند ماه آخرین سال 1400 آغاز می شود و تا آغاز سال 1401 ادامه خواهد داشت. در فروشگاه ایران هایلوک از تاریخ 15 شهریور 1398 که این وبسایت تاسیس شد تاکنون موارد زیر به فروش می رسیده است:

این تقسیم بندی اصلی وبسایت ایران هایلوک است و تمام اقلام آن در فروشگاه ایران هایلوک به دو صورت خرید حضوری و غیر حضوری به فروش می رسد. برای خرید حضوری می توانید به خیابان جمهوری تهران مراجعه کنید و برای خرید غیر حضوری نیز می توانید از طریق تماس تلفنی، یا پیام در واتس اپ یا دایرکت اینستاگرام یا از طریق خرید آنلاین وبسایت ایران هایلوک اقدام کنید:

لوکیشن ایران هایلوک در نقشه

تلفن سیاه قدیمی

واتس اپ ایران هایلوک

اینستاگرام ایران هایلوک

خرید دوربین مداربسته

در فروشگاه ایران هایلوک دوربین مداربسته اصلی ترین کالایی است که به فروش می رسد. دوربین مداربسته هایک ویژن، داهوا و هایلوک به عنوان برندهای جهانی، محصولات پرطرفدار فروشگاه هستند و دوربین مداربسته نیکسون در کنار این سه برند به عنوان یک برند AHD با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسد. برند هایک ویژن و هایلوک و داهوا دارای دو سری محصولات با ماهیت آنالوگ و تحت شبکه هستند اما دوربین مداربسته نیکسون فقط دارای ماهیت آنالوگ است که در این مقاله با عنوان فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز1401 فروشگاه ایران هایلوک آن دسته از محصولاتی که دارای تخفیف ویژه هستند را معرفی می کنیم.

خرید دستگاه

دستگاه مغز متفکر یک تجهیزات نظارتی است و در کنار دوربین مداربسته اصلی ترین کالایی است که به فروش می رسد. دستگاه هایک ویژن، داهوا و هایلوک به عنوان برندهایی که دستگاه تولید می کنند، در فروشگاه ایران هایلوک به فروش می رسد. برند هایک ویژن و هایلوک و داهوا دارای دو سری محصولات با ماهیت DVR و NVR هستند که در این مقاله با عنوان فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز1401 فروشگاه ایران هایلوک آن دسته از دستگاه هایی هم که دارای تخفیف ویژه هستند را معرفی می کنیم.

خرید هارد

هاردهای وسترن بنفش که بیشترین سازگاری را با دستگاه های تجهیزات نظارتی دارند، عضو جدایی ناپذیر خریداران برای تهیه یک سیستم کامل است و در فروشگاه ایران هایلوک هاردهای یک و 2 ترابایت جزو محصولات همواره تخفیف فروشگاه ایران هایلوک است. شما می توانید این محصولات را با قیمتی استثنایی خریداری کنید. پس در فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز1401 فروشگاه ایران هایلوک، هاردهای اینترنال هم قرار دارد.

خرید سایر ملزومات

کابل، اتصالات و منبع تغذیه در تهیه هر تجهیزات نظارتی جزو موارد واجب است اما در فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز1401 فروشگاه ایران هایلوک هیچ مواردی از این سه دسته قرار ندارد. در نظر داشته باشید سودآوری ناشی از فروش کابل، اتصالات و منبع تغذیه بسیار ناچیز است و فروش آن در تمام روزهای سال با قیمی بسیار مناسب در فروشگاه ایران هایلوک عرضه می شود.

خرید لوازم جانبی

دزدگیرهای نگرون در فروشگاه ایران هایلوک با قیمتی بسیار مناسب عرضه می شوند. این مورد جزو لوازم جانبی در تجهیزات امنیتی و حفاظتی محسوب می شود. این مورد با تخفیف ویژه تا پایان سال 1400 به شما کاربران عرضه می شود.

برای آن دسته از کاربران گرامی و خریداران محترمی که قصد دارند از قیمت محصولات و تجهیزات نظارتی در فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز1401 فروشگاه ایران هایلوک آگاهی پیدا کنند، پیشنهاد می شود، صفحه رسمی ایران هایلوک در اینستاگرام را دنبال کرده و در استوری های صفحه، تمام اقلام را ببینند.

گرافیک لینک داخلی 2

اینستاگرام رسمی مجموعه ایران هایلوک

گرافیک لینک داخلی 2

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز1401 فروشگاه ایران هایلوک استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید