ایران هایلوک مفهوم PIR دوربین مداربسته را بررسی می کند

ایران-هایلوک-مفهوم-PIR-دوربین-مداربسته

ایران هایلوک مفهوم PIR دوربین مداربسته را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. با ما همراه باشید تا با این مفهوم بیشتر آشنا شوید. PIR یک ویژگی منحصر به فرد برای دوربین مداربسته است و معنای علمی دارد. با ما همراه باشید تا ببینید چگونه ایران هایلوک مفهوم PIR دوربین مداربسته را بررسی می کند. در حال حاضر دوربین های مداربسته زیر در فروشگاه ایران هایلوک از این قابلیت بهره می برند که همگی تولید شرکت هایک ویژن هستند:

هایک-ویژن-pir

بررسی ایران هایلوک مفهوم PIR دوربین مداربسته

همانطور که گفته شد PIR یک مفهوم علمی در دوربین مداربسته است و در حال حاضر فقط دوربین های مداربسته هایک ویژن که باکیفیت ترین تولیدات تجهیزات نظارتی در دنیا را عرضه می کنند. هایک ویژن ساخت کشور چین است. در حال حاضر در وبسایت فروشگاه ایران هایلوک، بعضی از دوربین های مداربسته با تکنولوژی توربو اچ دی و شکل ظاهری دام، بولت و کیوب دارای این ویژگی هستند. PIR یک حسگر بدن موجودات زنده است. به محض حرکت موجودات زنده دوربین مداربسته دارای قابلیت حسگر، گرمای بدن او را دریافت کرده و شروع به هشدار زدن می کند.

ایران هایلوک-مفهوم-PIR-دوربین-مداربسته-iranhilook

نحوه اطلاع از قابلیت حسگر

اگر هیچ اطلاعی از دوربین مداربسته ندارید، از دو طریق زیر می توانید دوربین مداربسته با این ویژگی منحصر به فرد را تشخیص دهید:

  • از روی پارتنامبر محصول که در انتهای آن PIR درج شده باشد.
  • از روی شکل ظاهری و چشمی هشداردهنده در پایین لنز دوربین مداربسته.

کاربرد این محصولات

در موارد زیر می توانید از دوربین مداربسته هایک ویژن با قابلیت حسگر استفاده کنید:

  • در مواردی که نباید تردد زیاد صورت بگیرد، مثل انبار، اتاقهای قرنطینه یا موارد مشابه
  • برای نظارت از زمینی که ساخت و ساز در آن صورت نمی گیرد و نباید کسی وارد آن شود.
  • برای نظارت از فضایی که ممکن است نگهبان در شب نتواند آنجا را رصد کند.

ساز و کار این محصولات

برای استفاده از این محصولات کار خاصی نیاز نیست انجام دهید. دوربین مداربسته را در فضای موردنظر نصب کنید و منتظز باشید هشدار دهد. البته هشدار این دوربین مداربسته یک قابلیت منحصر به فرد در آن محسوب می شود وگرنه کار نظارت در این دوربین های مداربسته به قوت خود باقی است. تنها نکته ای باید رعایت کنید، ست کردن دوربین های با دستگاه است. به موارد زیر دقت کنید:

  • ست کردن دوربین مدرابسته سری D با تمام دستگاه های DVR هایلوک یا هایک ویژن
  • ست کردن دوربین مداربسته سری H با تمام دستگاه های DVR سری U هایک ویژن
× برای خرید مشاوره بگیرید