ایران هایلوک شرکت صنعتی فرد ایران را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد

ایران-هایلوک-شرکت-صنعتی-فرد-ایران

ایران هایلوک شرکت صنعتی فرد ایران را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد. رزومه مجموعه ایران هایلوک، در ادامه راه خود با این شرکت بزرگ همکاری داشته است و پس از ورود کاری این مجموعه در سومین سال فعالیت خود، نام این شرکت معتبر و مهم، در رزومه ایران هایلوک قرار گرفته است. در این مقاله با عنوان ایران هایلوک شرکت صنعتی فرد ایران را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد، قصد داریم اشاره به این شرکت و فعالیتی که در این مجموعه انجام می شود، داشته باشیم و می خواهیم محصولاتی که توسط این شرکت خریداری شده است را مشخص کنیم.

معرفی شرکت صنعتی فرد ایران ( گروه توزین )

شرکت صنعتی فرد ایران نخستین شرکت تولیدکننده باسکول در کشور است و در زمینه تولید و عرضه این محصولات فعالیت می کند. این شرکت با سابقه از سال 1337 تاسیس شده و با قدرت بیش از 60 سال فعالیت داشته است. نشانی دفتر مرکزی این شرکت در محدوده ونک تهران است و مسئولان این شرکت از طریق جست و جو در موتورهای جست و جوگر مثل گوگل، با ما آشنا شده و کار تجهیز فضای خود را به فروشگاه ما سپردند. در آغازین روزهای پاییز 1400 هجری شمسی ایران هایلوک شرکت صنعتی فرد ایران را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد.

ایران-هایلوک-شرکت-صنعتی-فرد-ایران-iranhilook

ایران هایلوک شرکت صنعتی فرد ایران

همکاری ایران هایلوک با شرکت صنعتی فرد ایران به خرید تجهیزات نظارتی از برند هایک ویژن و داهوا ختم شد. این دو برند بهترین تولیدکنندگان تجهیزات نظارتی در جهان هستند که در فروشگاه ایران هایلوک به فروش می رسند. هایک ویژن با شعار به دوردستها نگاه کن و فراتر برو دارای کیفیت فوق العاده در سطح جهان است و نیاز تمام کاربران را برآورده می کند. داهوا نیز به عنوان انتخاب دوم همواره به عنوان یک برند مهم شناخته می شود. در این بند به معرفی برخی از ویژگی های این دو برند در زمینه تجهیزات نظارتی خواهیم پرداخت.

  • دارای بالاترین سطح کیفیت و طول عمر بسیار بالا بدون خرابی
  • استفاده از مرغوبترین آلیاژ و بدنه های مقاوم
  • بهره مندی از مقاومت بی نظیر
  • تنوع بالای محصولات و تولید در زمینه تجهیزات نظارتی

پروژه های خود را به ایران هایلوک بسپارید

در بخش رزومه فروشگاه ایران هایلوک راه های ارتباطی میان مشتریان و فروشگاه ایران هایلوک مشخص شده است. اصول و قواعد کاری این فروشگاه در آن مقاله به طور کامل مشخص است. در نظر داشته باشید سه مرحله زیر از ابتدا تا انتها همراه کاربر خواهد بود:

  • مشاوره
  • فروش
  • نصب

کاربر گرامی و همکاران محترم می توانند پیش از اقدام به تجهیز فضای خود با شماره های زیر در تماس باشند:

  • 02166735544
  • 09901220030

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان ایران هایلوک شرکت صنعتی فرد ایران را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید