بازگردانی وبسایت ایران هایلوک پس از هک

بازگردانی-وبسایت-ایران-هایلوک

بازگردانی وبسایت ایران هایلوک پس از هک رخ داد. پس از چند روز خارج شدن از دسترس، وبسایت ایران هایلوک با متحمل شدن کمترین خسارت، بازگردانده شد. در همین مقاله با عنوان بازگردانی وبسایت ایران هایلوک پس از هک، جا دارد از گروه حصاروب کمال قدردانی را داشته باشیم که با زحمات بی وقفه خود توانستند وبسایت ایران هایلوک را پس از گذشت 3 روز بازگردانی کنند.

در ادامه با ما همراه باشد تا بدانید بازگردانی وبسایت ایران هایلوک پس از هک چه تبعاتی را در پی داشته و روند کاری این وبسایت چگونه خواهد بود.

عضویت رباتهای مخرب در وبسایت

از ابتدای سال 1400 تا کنون که وبسایت ایران هایلوک با پیشرفت چشمگیری در زمینه فروش آنلاین و سئوی کلمات کلیدی رو به رو شد، بسیاری از رقبا با بسترسازی یک فضای ناجوانمردانه اقدام به تولید رباتهای مخرب برای مختل کردن وبسایت ایران هایلوک کردند. این روند به این صورت انجام می شد که رباتهای مخرب با به عضویت درآمدن در وبسایت ایران هایلوک، اقدام به خرابکاری می کردند تا موتورهای جست و جوگر گوگل در شناسایی وبسایت ما دچار مشکل شوند.

این رباتهای مخرب در وبسایت ایران هایلوک اقدامات زیر را انجام می دادند:

  • ایجاد خطا در رصد کردن موتورهای جست و جوگر
  • پایین آوردن سرعت وبسایت
  • دستورپذیری کلی به منظور ورود متعدد به سایت و خروج سریع به جهت اعطای ریت منفی برای سایت

حذف رباتهای مخرب از وبسایت

حذف-رباتهای-مخرب-از-وبسایت

در این بند از این مقاله با عنوان بازگردانی وبسایت ایران هایلوک پس از هک، می خواهیم روند حذف رباتهای مخرب از وبسایت را برایتان بازگو کنیم. پس از مدتی، روند عضو شدن اعضا در وبسایت ایران هایلوک، غیر طبیعی به نظر رسید تا با جست و جو میان کاربران، این نکته را دریافتیم که تعداد زیادی ربات در وبسایت ایران هایلوک عضو شده اند و قصد خرابکاری دارند. این رباتها با نامهای کاربری و رمزهای عبور عجیب و غریب اقدام به تخریب وبسایت کردند که پس از گذشت چند ماه، بیش از 100 ربات مخرب را از وبسایت حذف کردیم.

این اتفاق پیش از هک شدن وبسایت ایران هایلوک در شهریور ماه رخ داد. همزمان با این رویداد به منظور بالا بردن روند سایت و سرعت بخشیدن به کار آن، ترجیح دادیم سرور خود را تغییر دهیم و همچنین سرور دانلودی خود را جا به جا کنیم. به همین منظور به طور موقت فایل های به روز رسانی در وبسایت ایران هایلوک غیرفعال شده و دیگر شما نمی توانید فایلهای به روزرسانی هایک ویژن و هایلوک را دانلود کنید.

به زودی با راه اندازی سرور مجازی، فایلهای به روز رسانی را مجددا با تاریخ سال 2021 در اختیار شما همراهان گرامی قرار می دهیم.

در این بند از این مقاله با عنوان بازگردانی وبسایت ایران هایلوک پس از هک، از گروه گنجه هاست که دو سال وظیفه هاستینگ وبسایت ما را به عهده داشتند، کمال قدردانی را داریم.

حال برمی گردیم به بحث اصلی خود. در اواخر شهریور ماه سال جاری، تعداد اعضای ایران هایلوک از 499 نفر به 350 نفر کاهش پیدا کرد، چرا که بیش از 100 ربات مخرب در وبسایت فعالیت داشتند که آنها را حذف کردیم.

اعمال تیک من ربات نیستم

بازگردانی-وبسایت-ایران-هایلوک-iranhilook

به منظور جلوگیری از عضویت دوباره رباتهای مخرب در وبسایت، یک قابلیت در وبسایت هنگام ثبت نام ایجاد شد که آن افزونه کپچا نام دارد. در حال حاضر هنگام عضویت در وبسایت ایران هایلوک، پس از نام نویسی باید این تیک را بزنید تا مشخص شود شما یک شخص حقیقی هستید و می خواهید از امکانات وبسایت استفاده کنید.

همین اقدام موجب خشم افراد بی اخلاقی شد که قصد تخریب وبسایت را داشتند و در نهایت در تاریخ یکم مهر ماه سال 1400، وبسایت ایران هایلوک هک و از دسترس خارج شد.

بازگردانی وبسایت ایران هایلوک توسط گروه حصاروب

بازگردانی وبسایت ایران هایلوک پس از هک توسط گروه مجرب حصاوب انجام شد تا با کمترین خسارت، تمام اطلاعات سایت بازگردانده شود و تمام مدیریت آن به ما برگردد.

امنیت-ایران-هایلوک

در این میان خسارتی که به وجود آمد، این بود که تمام اطلاعات وبسایت به دو هفته پیش بازگشت و تمام مقالات کاربردی و اخبار موجود در زمینه مداربسته از بین رفت.

ما این نوید را به شما خواهیم داد که حالا بازگردانی وبسایت ایران هایلوک پس از هک با شما همراه باشیم و تمام مقالات پاک شده را مجددا برایتان منتشر کنیم. در ضمن به مظور بالا بردن امنیت بیشتر وبسایت، یک افزونه امنیتی دیگر روی وبسایت نصب شد تا اتفاقات گذشته تکرار نشود.

پس از بازگردانی وبسایت ایران هایلوک پس از هک، دوباره اقدام به حذف رباتهای مخرب کردیم تا بدون آنها بتوانیم مسیر خود را به درستی ادامه دهیم.

× برای خرید مشاوره بگیرید