ایران هایلوک شرکت زیست ارکید فارمد را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد

ایران-هایلوک-شرکت-زیست-ارکید-فارمد

ایران هایلوک شرکت زیست ارکید فارمد را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد. مجموعه ایران هایلوک در دومین سال فعالیت خود با این شرکت همکاری بسیار خوبی داشته است. در این مقاله به معرفی این مجموعه و محصولات خریداری شده توسط این شرکت خواهیم پرداخت.

ایران هایلوک شرکت زیست ارکید فارمد را تجهیز کرد

مجموعه ایران هایلوک که دومین سال فعالیت خود را در زمینه تجهیزات نظارتی پشت سر می گذارد، رزومه پربار خود را با مجموعه های مهم و پروژه های بزرگ ارائه داده است. یکی از این شرکت های مهم، شرکت زیست ارکید فارمد است که در تازه ترین تجهیز فضای موردنظر به تجهیزات نظارتی مجموعه ایران هایلوک را انتخاب کرده و با آن کار می کند. در مهرماه سال 1399 فعالیت میان دو مجموعه ایران هایلوک و زیست ارکید فارمد شکل گرفت. در ادامه خواهید خواند که فروشگاه ایران هایلوک شرکت زیست ارکید فارمد را با بهترین تجهیزات مجهز کرد.

معرفی شرکت زیست ارکید فارمد

شرکت زیست ارکید فارمد یک مجموعه داروی – پزشکی است. این مجموعه در دهه جاری تاسیس شد و در موقعیت پزشکی و دارویی جایگاه علمی بسیار قابل قبولی دارد و به عنوان یک شرکت با کیفیت شناخته شده است. نشانی این شرکت در محدوده ونک، خیابان عطار واقع شده است و مدیران اجرایی این شرکت ما را از طریق مشتریان پیشین این مجموعه یعنی مدیران اجرایی شرکت سیناژن شناختند.

ایران-هایلوک-شرکت-زیست-ارکید-فارمد-را

فروشگاه ایران هایلوک

فروشگاه ایران هایلوک یک فروشگاه در پاساژ نادری در زمینه تجهیزات دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی است که در زمینه فروش دوربین مداربسته و تعلقات آن فعالیت دارد. نشانی این فروشگاه به شرح زیر است:

ایران هایلوک شرکت زیست ارکید فارمد را از طریق تماس تلفنی و آشنایی از طریق از مشتریان پیشین این مجموعه شناخت و راه آشنایی این دو نهاد آغاز شد. در حال حاضر فروشگاه ایران هایلوک در مرکز پخش و فروش دوربین مداربسته و بورس این تجهیزات فعالیت دارد و مشتریان زیادی را به خود می بیند. یکی از راه های ارتباطی میان مشتریان و کارشناسان فروش مجموعه ایران هایلوک، مراجعه حضوری به پاساژ نادری است که از ساعت 10 صبح تا 19 آماده پاسخگویی به مراجعان گرامی خواهد بود.

محصولات خریداری شده

شرکت پزشکی-دارویی زیست ارکید فارمد از بین برندهای موجود در فروشگاه ایران هایلوک، سراغ بهترین برند، یعنی هایک ویژن رفت و دوربین های مداربسته فضای مورد نظر خود را از فروشگاه ایران هایلوک تهیه کرد. دوربین مداربسته مهمترین محصول در فروشگاه ایران هایلوک به شمار می رود و هایک ویژن نیز مهمترین برند دوربین مداربسته است. ایران هایلوک شرکت زیست ارکید فارمد را به سمت خرید این محصولات راهنمایی کرد. شما می توانید با قیمت مناسب تمام این تجهیزات را خریداری کنید و پروژه های خود را از زمان مشاوره، خرید و نصب به ما بسپارید. ویژگی دوربین مداربسته هایک ویژن به شرح زیر است:

  • دارای رتبه یک در تجهیزات نظارتی و بهره مندی از بالاترین میزان فروش و بهترین کیفیت در سطح جهان
  • دارای دو تکنولوژی Turbo HD و IP
  • هایک ویژن بهترین انتخاب برای پروژه های بزرگ است
  • هایک ویژن دارای دوربین مداربسته با وضوح تصویر 2 تا 8 مگاپیکسل است.

ثبت پروژه با مجموعه ایران هایلوک

ایران هایلوک شرکت زیست ارکید فارمد را مجهز به دوربین مداربسته کرده است. این پروژه از طریق تماس تلفنی انجام شد. شماره تماس تلفن ثابت مجموعه ایران هایلوک به شرح زیر است:

  • 021-66735544

همچنین راه ارتباطی دیگری به عنوان نرم افزار واتس اپ وجود دارد که مشتریان می توانند از طریق این پیام رسان با کارشناسان فروش مجموعه ایران هایلوک در ارتباط باشند. این شماره تلفن همراه و آنلاین در نرم افزار واتس اپ به شرح زیر است:

  • 09901220030

اینستاگرام و دایرکت این صفحه یکی دیگر از راه های ارتباطی میان مجموعه ایران هایلوک و مشتریان است. نشانی صفحه رسمی فروشگاه ایران هایلوک به شرح زیر است:

  • www.instagram.com/iranhilook

امیدواریم این مقاله با عنوان ایران هایلوک شرکت زیست ارکید فارمد را مجهز به به تجهیزات نظارتی کرد، مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

× برای خرید مشاوره بگیرید