ایران هایلوک اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد

ایران هایلوک اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی

ایران هایلوک اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد. رزومه مجموعه ایران هایلوک، روز به روز پربارتر از قبل می شود و این نهاد بزرگ و مهم چهارمین مجموعه نامی در سال 1401 است که با ایران هایلوک همکاری می کند. نام این مجموعه در رزومه ایران هایلوک درج شده است. اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی برای تجهیز فضای اداری خود و برای آغاز کار خود نیاز به تامین تجهیزات نظارتی دارد و تصمیم را بر این اساس قرار داد که این اقدام را با مجموعه ایران هایلوک انجام دهد. ما در این مقاله با عنوان ایران هایلوک اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد قصد داریم ابعاد این همکاری را بررسی کنیم.

نخستین همکاری اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی با مجموعه ایران هایلوک برای تجهیز فضای اداری خود با یک دستگاه 16 کانال است.

در نخستین گام برای اولین بار تجهیز فضای دفاتر اداری دادگستری از یک عدد دستگاه HD-TVI شانزده کانال با پشتیبانی از وضوح 2 مگاپیکسل بهره برد تا بتواند آنها را با دوربینهای مداربسته موردنظر خود ست کند. ما در این مقاله می توانیم بگوییم ایران هایلوک اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد.

معرفی اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی

دادگستری آذربایجان شرقی همچون سایر نهادهای قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند برای خدمت رسانی به هموطنان و رسیدگی به شکایات آنها با افراد خاطی برخورد می کند.

دفتر مرکزی اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی در مرکز استان، شهر تبریز، دروازه تهران قرار دارد در ادامه این مقاله با عنوان ایران هایلوک اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد با ما همراه باشید.

برای تمام کاربران و افرادی که قصد ثبت پروژه را دارند، پیشنهاد می شود به شماره واتس اپ مجموعه پیغام دهید. با کلیک روی لینک زیر مستقیم به صفحه چت مجموعه ایران هایلوک در واتس اپ وارد خواهید شد.

گرافیک لینک داخلی 2

09901220030

گرافیک لینک داخلی 2

ایران هایلوک اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی

همکاری ایران هایلوک با اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی برای شروع به خرید محصولات توربو اچ دی از برند هایک ویژن منتهی شد. یک دستگاه توسط اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی از فروشگاه ایران هایلوک خریداری شد. پیشبینی می شود برای تجهیز بیشتر اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی در ادامه این همکاری بیشتر هم خواهد شد. هایک ویژن به عنوان اصلی ترین برند ایران هایلوک بهترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان است. آنچه در برند هایک ویژن مدنظر اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی قرار داشت توسط این نهاد خریداری شد و در این مقاله می توانیم بگوییم ایران هایلوک اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد.

پروژه های خود را به ایران هایلوک بسپارید

در بخش رزومه فروشگاه ایران هایلوک راه های ارتباطی میان مشتریان و فروشگاه ایران هایلوک مشخص شده است. اصول و قواعد کاری این فروشگاه در آن مقاله به طور کامل مشخص است. در نظر داشته باشید سه مرحله زیر از ابتدا تا انتها همراه کاربر خواهد بود:

  • مشاوره
  • فروش
  • نصب

سه اصل مهم فروشگاه ایران هایلوک در همکاری با نهادهای مهم و سایر مشتریان گرامی جلب اعتماد مشتری، پاسخگویی سریع و تضمین اصالت کالا است که همواره به آن پایند بوده و تمام فعالیتهای خود را بر این اساس انجام می دهد.

کاربر گرامی و همکاران محترم و خریداران عزیز می توانند پیش از اقدام به تجهیز فضای خود با شماره های زیر در تماس باشند:

  • 02166735544
  • 09901220030

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان ایران هایلوک اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد استفاده کافی را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

× برای خرید مشاوره بگیرید