قیمت دوربین مداربسته هایلوک

قیمت-دوربین-مداربسته-هایلوک

قیمت دوربین مداربسته هایلوک با توجه به لیستی که شرکت پارس ارتباط افزار یا شرکت درسا ارائه می کند، به مشتریان عرضه می شود. برای تهیه یک سیستم نظارتی از محصولات هایلوک، باید ابتدا فضای موردنظر خود را بشناسید و بدانید چه چیزی از یک سیستم نظارتی توقع دارید. سپس با توجه به نیازتان، دوربین مداربسته و دستگاه موردنظرتان را تهیه کنید.

فروشگاه ایران هایلوک شما را راهنمایی می کند

کارشناسان فروش و کارشناسان نصب فروشگاه ایران هایلوک، به سوالات کاربران در زمینه قیمت و کارایی محصولات پاسخ می دهند. برای کسب اطلاعات کافی، با شماره 09901220030 یا 02166745544 تماس بگیرید تا همکاران این مجموعه شما را راهنمایی کنند. علاوه بر تماس تلفنی، می توانید به صورت حضوری به فروشگاه ایران هایلوک مراجعه کنید و کیفیت تصویر محصولات را هم از نزدیک مشاهده کنید. نشانی فروشگاه ایران هایلوک واقع در خیابان جمهوری، بعد از چهارراه حافظ، مرکز خرید نادری، طبقه یکم، پلاک 1 است.

دوربین های مداربسته متنوع در فروشگاه ایران هایلوک

فروشگاه ایران هایلوک، نمایندگی رسمی محصولات هایلوک بهترین انتخاب برای خرید شماست. در این فروشگاه نه فقط محصولات هایلوک، بلکه بهترین سیستم های نظارتی از برندهای زیر به کاربر ارائه می شود.

  • هایکویژن / هایک ویژن
  • های لوک / هایلوک
  • نگرون
  • نیکسون
هایلوک-و-هایک-ویژن

بهترین قیمت محصولات هایلوک در فروشگاه ایران هایلوک

در فروشگاه ایران هایلوک، محصولات هایک ویژن، هایلوک، نگرون و نیکسون عرضه می شود. برای اطلاع از قیمت این محصولات می توانید وارد لینک زیر شده و بر روی محصول مورد نظر کلیک کنید.

قیمت بگیرید

در این لیست ها، قیمت محصولات هایک ویژن، بالاست و خب طبیعتا کیفیت بالاتری هم نسبت به سایر محصولات دارد. محصولات هایلوک از هایک ویژن ارزانتر هستند و کیفیت آنها کمی پایین تر است. برای مقایسه محصولات هایلوک با هایک ویژن در صفحه لیست قیمت، مشخصات محصولات را هم مشاهده کنید.

چشم انداز عالی هایلوک و ارزش فوق العاده آن

قیمت دوربین مداربسته هایلوک نسبت به کیفیت آن بسیار ارزنده است. اگر دنبال تهیه یک سیستم نظارتی برای پروژه های نه چمندان بزرگ هستید و نمی خواهید از محصولات بی نام و نشان استفاده کنید، برند هایلوک بهترین انتخاب برای شماست. هایلوک زیرمجموعه مهم شرکت هایک ویژن است. هایک ویژن بهترین شرکت تولیدکننده دوربین مدار بسته در دنیاست و با هدف رقابت با بازار محصولات بی نام و نشان، هایلوک را روانه بازار کرد. سال 2018 آغاز فعالیت این برند با چشم انداز عالی و ارزش فوق العاده است.

محصولات هایلوک چه ویژگی هایی دارند؟

دوربین مداربسته هایلوک در 2 تکولوژی IP و Turbo HD به کاربران عرضه می شود. در همین دو تکنولوژی، دوربین مداربسته دام، بولت و اسپیددام موجود است. بعضی از دوربین های مداربسته دام و بولت هم موتورایز هستند که می توان از طریق آن هم جزئیات را دید و هم کلیات را مشاهده کرد. دستگاه های DVR و NVR هایلوک هم با کیفیت عالی، یک خروجی بی نظیر به کابر ارائه خواهد داد. دستگاه های این برند، 4، 8 و 16 کانال تصویر دارند.

گارانتی محصولات فروشگاه

پس از خرید از فروشگاه ایران هایلوک، قطعا این اطمینان را خواهید داشت که آنچه خریده اید دارای بهترین ضمانتنامه و بیشترین زمان گارانتی موجود در بازار است. در حال حاضر تمام دوربین های مداربسته و دستگاه های هایلوک با ضمانتنامه 2 ساله عرضه می شود.

از دوربین مدار بسته کجا استفاده می کنید؟

پیشنهاد مجموعه ایران هایلوک به کاربرانی که دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند و می خواهند دفتر کار، پارکینگ یا اتاق خود را تجهیز کنند، دوربین مداربسته هایلوک دام در 2 تکنولوژی توربو اچ دی و تحت شبکه است. برای نظارت از کوچه و خیابان و فضاهای باز، دوربین مداربسته بولت هایلوک، یک انتخاب ایدئال برای کاربران خواهد بود.

امیدواریم این مقاله با عنوان قیمت دوربین مداربسته هایلوک مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

hilook-price

× برای خرید مشاوره بگیرید