نسل تازه هایک ویژن

نسل تازه هایک ویژن

نسل تازه هایک ویژن در این مقاله مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. سال 2022 محصولات تازه ای به الگوریتم شرکت هایک ویژن افزوده شده است. همانطور که می دانید شرکت هایک ویژن افزون بر محصولات هایک ویژن، محصولات هایلوک را هم به بازار عرضه می کند که دارای همان کیفیت هایک ویژن با آپشنهای کمتر است. در سال 2022 شرکت هایک ویژن تمرکز کمتری روی محصولات هایلوک گذاشته است و نسل تازه هایک ویژن را در محصولات خود هایک ویژن تولید کرده است.

هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شد و در سال 2016 برای نخستین بار به صدر جدول محصولات و تجهیزات نظارتی در جهان رسید. دو سال پس از این اتفاق، در سال 2018 شرکت هایک ویژن تحول بزرگی در شرکت خود ایجاد کرد و اقدام به عرضه محصولات هایلوک کرد تا به شکل اقتصادی تر با قیمت بهتر بتواند شرایط ایدئالی در بازار داشته باشد. پس از آن سال نسل تازه هایک ویژن به بازار معرفی می شدند و در این مقاله قصد داریم نسل تازه هایک ویژن در سال 2022 را بررسی کنیم.

هایک ویژن هر سال چند نمونه از پارتنامبرهای خود را از رده خارج کرده و چند نمونه جدید را جایگزین آنها می کند که در این مقاله می خواهیم آنها را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

بررسی نسل تازه هایک ویژن

پیش از هر چیز شما را با شماره همراه مجموعه ایران هایلوک آشنا می کنیم تا برای کسب اطلاعات بیشتر با کلیک روی لینک زیر مستقیم وارد صفحه چت پیام رسان واتس اپ ایران هایلوک شوید. در نظر داشته باشید به دلیل اختلالهای موجود در اینترنت فعلا استفاده از واتس اپ با مشکل رو به رو شده است و برای استفاده از آن باید حتما از فیلترشکن استفاده کنید.

گرافیک لینک داخلی 2

09901220030

گرافیک لینک داخلی 2

سالهای گذشته در مقالات جامع در وبسایت ایران هایلوک نسل تازه هایک ویژن مورد بررسی قرار گرفت و حال می خواهیم در این مقاله بار دیگر نسل تازه این برند را معرفی کنیم. سالهای گذشته چکیده مقاله نسل تازه هایک ویژن به شرح زیر معرفی شد:

  • دوربینهای مداربسته سری 10 و 11 جایگزین سری 20 و 21 شدند.
  • دوربینهای مداربسته تحت شبکه که عدد آخر پارتنامبرشان 0، 1 و 2 بود به 3 تغییر نسل دادند.
  • دوربینهای مداربسته صدادار تحت شبکه با میکروفون داخلی و سری IU جایگزین مدل IS شدند که توان اتصال به برد صدا را داشتند.
  • دوربینهای مداربسته HD-TVI با میکروفون داخلی با پارتنامبر تنتهایی S به بازار عرضه شدند
  • دوربینهای مداربسته IP با قابلیت ColorVu با پارتنامبر انتهایی L به بازار عرضه شدند.

همچنین در مقاله سالهای گذشته به این نکته اشاره شد که دستگاه های NVR سری E هایک ویژن دیگر از رده خارج شده و جای خود را به سری Q دادند. همچنین دوربینهای مداربسته HD-TVI سری D0T-IR جای خود را به سری D0T-IT دادند.

نسل-تازه-هایک-ویژن

حال در سال 2022 می خواهیم محصولات جدید هایک ویژن را معرفی کنیم که به عنوان نسل تازه هایک ویژن شناخته می شوند.

  • دوربینهای مداربسته دارای AcuSense تحت شبکه
  • دستگاه های DVR سری M/S

دوربینهای مداربسته دارای AcuSense تحت شبکه

این دوربینهای مداربسته که با پارتنامبر G2 شناخته شده و به بازار عرضه می شوند، دارای هوش مصنوعی بوده و توانایی آنالیز و تجزیه و تحلیل اطلاعات را دارند. این محصولات به روزترین محصولات بازار تجهیزات نظارتی با برند هایک ویژن هستند.

دستگاه های DVR سری M/S

این سری دستگاه ها که دارای هوش مصنوعی هستند توان پشتیبانی از دوربینهای مداربسته صدادار را هم دارند. یعنی شما می توانید به ازای هر تعداد کانال دستگاه DVR دوربین مداربسته صدادار مسقیما به دستگاه وصل کنید و همزمان با دریافت تصویر، صدای محیط را هم دریافت کنید.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان نسل تازه هایک ویژن استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید