پاساژ نادری و فروشگاه ایران های لوک 14فروردین به بعد به روال عادی فعالیت بازگشتند

پاساژ-نادری-و-فروشگاه-ایران-های-لوک

پاساژ نادری و فروشگاه ایران های لوک 14فروردین به بعد به روال عادی فعالیت بازگشتند. فعالیت این مرکز خرید و این فروشگاه پس از یک هفته تعطیلی، از هفته دوم فروردین ماه به طور پاره وقت از سر گرفته شد و از امروز یعنی تاریخ چهاردهم فروردین سال 1401، فعالیت پاساژ نادری و فروشگاه ایران های لوک به روال عادی خود بازگشت. فروشگاه ایران های لوک نمایندگی رسمی هایلوک و هایک ویژن – دارنده رتبه یک تولید دوربین مداربسته در جهان – از تاریخ چهاردهم فروردین ماه 1401 به طور رسمی کار خود را آغاز کرد. موجودی برندهای این فروشگاه در آغاز سال جدید همچون سال گذشته، به شرح زیر است:

ساعت کاری پاساژ نادری و فروشگاه ایران های لوک 14فروردین به بعد

پاساژ نادری و فروشگاه ایران های لوک در آغاز سال 1401 نخستین سال پس از شیوع ویروس کرونا به شمار می رود که بدون محدودیت فعالیت داشت. مشاغل در ابتدای سال 1399، در آذر ماه همان سال و فروردین و اردیبهشت 1400 به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا با محدودیت فعالیت کردند اما خوشبختانه پس از تزریق واکسنهای بازدارنده، روال فعالیت مشاغل به حالت عادی بازگشت.

از سال جدید فروشگاه ایران های لوک در روزهای ششم تا دهم فروردین ماه از ساعت 10 تا 4 بعد از ظهر به فعالیت می پرداخت. حال که پاساژ نادری و فروشگاه ایران های لوک 14فروردین به بعد به روال عادی فعالیت بازگشتند، ساعت کاری هم به روال قبل بازگشت و از ساعت 10 تا 19 در خدمت شما خواهیم بود.

پاساژ نادری و فروشگاه ایران های لوک

تماس با ما

فروشگاه ایران هایلوک واقع در خیابان جمهوری تهران، طبقه نخست پاساژ نادری فعالیت دارد. برای ثبت سفارش به جز مراجعه حضوری، شماره تماس زیر پاسخگوی شما خواهند بود:

  • 02166735544

همچنین شما کاربران می توانید با کلیک روی لینک زیر مستقیما وارد صفحه چت فروشگاه ایران هایلوک در پیام رسان واتس اپ شوید:

گرافیک لینک داخلی 2

09901220030

گرافیک لینک داخلی 2

 

× برای خرید مشاوره بگیرید