میکروفون داخلی و قابلیت اتصال رم دوربین مداربسته هایک ویژن

میکروفون-داخلی-و-قابلیت-اتصال-رم

میکروفون داخلی و قابلیت اتصال رم دوربین مداربسته هایک ویژن عنوان مقاله ای است که در آن وبسایت فروشگاه ایران هایلوک به بررسی جامع آن و ابعاد گوناگونش خواهد پرداخت.

در انتهای سالی که گذشت، شرکت پارس ارتباط افزار محصولات جدیدی را روانه بازار کرد که یکی از سری محصولات جدیدش، دوربینهای مداربسته هایک ویژن با قابلیت میکروفون داخلی و اتصال رم به دوربین مداربسته است. در حال حاضر فقط از برند هایک ویژن دوربین مداربسته با همچین قابلیتهایی به صورت همزمان یافت می شود که هم دارای میکروفون داخلی باشد هم از ویژگی اتصال رم بهره ببرد.

در حال حاضر این دو ویژگی به صورت همزمان فقط در دو دوربین مداربسته زیر یافت می شود:

این دو دوربین مداربسته به سری IUF معروف هستند.

1023-iuf

1323-iuf

میکروفون داخلی و قابلیت اتصال رم

نکته جالب توجه در خصوص سیاست کاری بهترین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان این است که این شرکت تمرکز خود را روی تولید این قابلیت در دوربینهای مداربسته تحت شبکه گذاشته است و علاوه بر دوربینهای مداربسته کیوب IP، به تازگی در دوربین مداربسته دام و بولت هم این شرایط دیده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه ایران هایلوک در ارتباط باشید. شماره زیر موبایل فروشگاه و ارتباط در واتس اپ ایران هایلوک است:

گرافیک لینک داخلی 2

09901220030

گرافیک لینک داخلی 2

آشنایی با میکروفون داخلی

در این بند از این مقاله با عنوان میکروفون داخلی و قابلیت اتصال رم دوربین مداربسته هایک ویژن قصد داریم با میکروفون داخلی در دوربین مداربسته آشنایتان کنیم.

قابلیت میکروفون داخلی به این معناست که شما می توانید همزمان با تصویر، صدای محیط را هم دریافت کنید. ساز و کار در این دوربینهای مداربسته شکل خاصی ندارد و به محض اتصال دوربین مداربسته به دستگاه، صدای محیط را هم همزمان با تصویر دریافت خواهید کرد.

آشنایی با قابلیت اتصال رم

در این بند از این مقاله با عنوان میکروفون داخلی و قابلیت اتصال رم دوربین مداربسته هایک ویژن قصد داریم با قابلیت اتصال رم در دوربین مداربسته آشنایتان کنیم.

قابلیت اتصال رم به این معناست که شما می توانید دوربین مداربسته را مستقیم به کامپیوتر وصل کنید و درواقع NVR را از تجهیزاتتان حذف کنید. در این مواقع می توانید اطلاعات را روی رم دوربین مداربسته ضبط کنید و به این ترتیب هارد را هم از تجهیزاتتان حذف خواهید کرد. ذخیره اطلاعات هم بستگی به میزان پشتیبانی آن دوربین مداربسته از گنجایش رم دارد که هرچقدر بیشتر باشد، اطلاعات بیشتری ذخیره خواهد کرد.

× برای خرید مشاوره بگیرید