ایران هایلوک محصولات داهوا را به فروش می رساند

ایران-هایلوک-محصولات-داهوا

ایران هایلوک محصولات داهوا را به فروش می رساند. از ماه دسامبر 2021(آخرین ماه تقویم میلادی) در فروشگاه ایران هایلوک محصولات داهوا عرضه می شود. فروشگاه ایران هایلوک نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایلوک، به تازگی فروشنده محصولات داهوا نیز شده است و تمام محصولات این برند با گارانتی پارس ارتباط افزار عرضه می شود.

فروشگاه ایران هایلوک واقع در خیابان جمهوری، از ساعت 10 تا 19 به طور حضوری پاسخگوی شماست و به طور 24 ساعته وبسایت ایران هایلوک محصولات داهوا را به فروش می رساند. برای بهره مندی از تخفیف 20 برای کلیه مراجعه کنندگان وبسایت، همین حالا اقدام به خرید کنید.

در صورتی که از همکاران نظارت تصویری هستید برای اطلاع از قیمت همکاری جدیدترین محصولات فروشگاه ایران هایلوک در دسامبر 2021 با شماره های زیر تماس بگیرید:

  • 09901220030
  • 02166735544

*برای مشاهده سایر راه های ارتباطی با مجموعه ایران هایلوک وارد صفحه تماس با ما شوید.

اطلاع از جدیدترین اجناس فروشگاه ایران هایلوک محصولات داهوا

داهوا در کنار هایک ویژن یکی از برندهای معتبر در سطح جهان است و با ارائه دو سری کوپر و قدرتمند، هر دو کاربران پروژه های کوچک و بزرگ را پشتیبانی می کند. اخیرا محصولاتی از برند داهوا وارد بازار ایران شده که نشان می دهد رویکرد داهوا هم همانند هایک ویژن مبتنی بر هوش مصنوعی است. همانطور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره شد، فروشگاه ایران هایلوک محصولات داهوا را به فروش می رساند و از انتهای سال 2021 میلادی، محصولات این برند معتبر تجهیزات نظارتی در کنار دو برند هایک ویژن و هایلوک عرضه می شود.

در حال حاضر می توانید جدیدترین اجناس فروشگاه ایران هایلوک محصولات داهوا را از ماه دسامبر 2021 خریداری کنید. تمام محصولات در این فروشگاه با گارانتی پارس ارتباط افزار عرضه می شوند.

ایران-هایلوک-محصولات-داهوا-iranhilook

داهوا یک برند چینی است

اگر از دنبال کنندگان وبسایت ایران هایلوک هستید، می دانید که این برندهای هایک ویژن و هایلوک از بهترین چیپست و برد موجود در بازار ساخته شده و دارای تکنولوژی HD-TVI است. داهوا تولید کشور چین و دارای تکنولوژی HD-CVI است. داهوا برای اولین بار در سال 2016 به عنوان دومین برند معتبر در جهان شناخته شد و توانست جای خود را میان کاربران و خریداران تجهیزات نظارتی در جهان باز کند.

در ماه های اخیر برند داهوا با گارانتی های مختلف در بازار به فروش می رسد و در این مقاله با عنوان ایران هایلوک محصولات داهوا را به فروش می رساند، می خواهیم این محصولات شامل 2 تکنولوژی متفاوت را بررسی کنیم.

تکنولوژی های داهوا

محصولات داهوا در سال 2021 برای نخستین بار در الگوریتم فروش ایران هایلوک قرار گرفت و  و بر اساس پیشبینی ها طی یک ماه باقی مانده از سال 2021 میلادی، لیست دیگری از محصولات این برند منتشر نشود و تا سال 2022 میلادی تمام محصولات داهوا با قیمت مصوب در همین لیست منتشر شده از سوی شرکت پارس ارتباط افزار به فروش می رسد. در این لیست قیمت، محصولات به دسته های زیر تقسیم بندی شده اند:

  • دوربینهای مداربسته IP
  • دوربینهای مداربسته HD-CVI
  • محصولات سری Cooper
  • دستگاه های DVR
  • دستگاه های NVR

تکنولوژی-داهوا

ویژگی های محصولات شرکت داهوا تکنولوژی

همانطور که در بند بالا به محصولات و تقسیم بندی داهوا اشاره شد، این محصولات در لیست قیمت هر کدام با ویژگی های منحصر به فرد ارائه می شوند:

  • دوربینهای مداربسته IP : این محصولات به مانند سایر محصولات با این تکنولوژی با کابل شبکه و در بستر شبکه عرضه می شوند.
  • دوربینهای مداربسته HD-CVI : این محصولات با تکنولوژی اختصاصی با ماهیت آنالوگ پس از TVI نمونه اعلای این سری محصولات است.
  • محصولات سری Cooper : دوربینهای مداربسته و دستگاه های اقتصادی داهوا با عنوان سری کوپر عرضه می شود.
  • دستگاه های DVR : در داهوا به دستگاه های مرتبط با تکنولوژی آنالوگ XVR گفته می شود که توان ست شدن با همه تکنولوژی ها را دارد.
  • دستگاه های NVR : این دستگاه ها بنا به تعداد کانالشان توان ست شدن فقط با دوربینهای مداربسته تحت شبکه را دارند.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان ایران هایلوک محصولات داهوا را به فروش می رساند استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید