ایران هایلوک آستان قدس رضوی را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد

ایران-هایلوک-آستان-قدس-رضوی

ایران هایلوک آستان قدس رضوی را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد. رزومه مجموعه ایران هایلوک، روز به روز پربارتر از قبل می شود و همکاری با آستان مقدس رضوی تا اینجای کار در طول عمر دو ساله مجموعه ایران هایلوک، معتبرترین نهادی است که نام آن در رزومه مجموعه ایران هایلوک درج شده است. در این مقاله با عنوان ایران هایلوک آستان قدس رضوی را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد، قصد داریم اشاره به این نهاد مقدس، داشته باشیم و می خواهیم محصولاتی که توسط آستان قدس خریداری شده است را مشخص کنیم.

معرفی آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی قدیمترین نهاد رسمی ایران است و به مجموعه حرم مطهر حضرت رضا(ع)، دستگاه ها و شرکتهای تابع آن اطلاق می شود. بیش از 210هزار نفر در این نهاد فعالیت دارند و مجموعه ایران هایلوک آستان قدس رضوی و دفتر مستقر آن در تهران را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد. آستان قدس با سابقه بیش از 500 سال، فعالیت باشکوهی در طول سالیان سال داشته است. نشانی دفتر مرکزی این شرکت در مشهد قرار دارد و مسئولان اجرایی این نهاد در شهر تهران، با ما آشنا شده و کار تجهیز فضای خود را به فروشگاه ما سپردند. در آغازین روزهای پاییز 1400 هجری شمسی ایران هایلوک آستان قدس رضوی را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد.

ایران-هایلوک-آستان-قدس-رضوی-iranhilook

ایران هایلوک آستان قدس رضوی

همکاری ایران هایلوک با آستان قدس رضوی به خرید تجهیزات نظارتی از برند داهوا ختم شد. این برند پس از هایک ویژن بهترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان است که همتراز با برند هایلوک در فروشگاه ایران هایلوک به فروش می رسند. داهوا دارای کیفیت فوق العاده در سطح جهان است و نیاز تمام کاربران را برآورده می کند. این برند به عنوان انتخاب دوم همواره به عنوان یک برند مهم شناخته می شود. در این بند به معرفی برخی از ویژگی های این برند در زمینه تجهیزات نظارتی خواهیم پرداخت.

  • دارای سطح بالای کیفیت و قیمت بسیار مناسب
  • استفاده از تکنولوژی انحصاری CVI
  • بهره مندی از مقاومت بالا برابر آفتاب، گرد و غبار و بارندگی
  • تنوع بالای محصولات و تولید در زمینه تجهیزات نظارتی

پروژه های خود را به ایران هایلوک بسپارید

در بخش رزومه فروشگاه ایران هایلوک راه های ارتباطی میان مشتریان و فروشگاه ایران هایلوک مشخص شده است. اصول و قواعد کاری این فروشگاه در آن مقاله به طور کامل مشخص است. در نظر داشته باشید سه مرحله زیر از ابتدا تا انتها همراه کاربر خواهد بود:

  • مشاوره
  • فروش
  • نصب

کاربر گرامی و همکاران محترم می توانند پیش از اقدام به تجهیز فضای خود با شماره های زیر در تماس باشند:

  • 02166735544
  • 09901220030

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان ایران هایلوک آستان قدس رضوی را مجهز به تجهیزات نظارتی کرد استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید