دوربین مداربسته اسپیددام چیست؟

دوربین-مداربسته-اسپیددام

دوربین مداربسته اسپیددام چیست؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا این نوع دوربین مداربسته برای شما معرفی شود. ایران هایلوک با این مقاله کاربردی خدمت شماست.

اسپیددام یک نوع دوربین مداربسته است که در ابعاد بزرگ طراحی شده است. این دوربین مداربسته هم در فضای باز و هم در فضای بسته کار دارد و در هر ارتفاعی به کار می آید. دوربین مداربسته اسپیددام معمولا باکیفیت ترین محصول هر برند و در عین حال گرانترین دوربین مداربسته از هر برند است. در فروشگاه ایران هایلوک از 2 برند هایلوک و هایک ویژن می توانید اسپیددام در هر دو تکنولوژی TURBO HD و IP خریداری کنید. در نظر داشته باشید این دو برند ساخت کشور چین بوده و هر دو در یک شرکت ساخته می شوند. رتبه یک در رده بندی محصولات تجهیزات نظارتی نیز همین برند هایک ویژن است.

دوربین-مداربسته-اسپیددام-چیست

دوربین مداربسته اسپیددام در فروشگاه ایران هایلوک

شما می توانید در فروشگاه ایران هایلوک موارد زیر را به عنوان اسپیددام خریداری کنید:

  • دوربین مداربسته هایلوک با تکنولوژی توربو اچ دی
  • دوربین مداربسته هایلوک با تکنولوژی تحت شبکه
  • دوربین مداربسته هایک ویژن با تکنولوژی توربو اچ دی
  • دوربین مداربسته هایک ویژن با تکنولوژی تحت شبکه

قیمت دوربین مداربسته اسپیددام

همانطور که اشاره شد قیمت دوربین مداربسته اسپیددام بسیار بالاست و گرانترین محصولات هر برندی به شمار می روند. در فروشگاه ایران هایلوک هیچ اسپیددامی ارزان تر از 10 میلیون تومان نیست و برای خرید این محصولات باید بر اساس لیست بیش از 10 میلیون تومان هزینه کنید. البته این مبلغ پیش از اعمال تخفیف است؛ در فروشگاه ایران هایلوک بالاترین سطح تخفیف به کاربران و همکاران نظارت تصویری تقدیم می شود. برای اطلاع دقیقتر با شماره های زیر در تماس باشید:

  • 02166735544 شماره تلفن ثابت فروشگاه
  • 09901220030 شماره تلفن همراه و پیام رسان واتس اپ

اسپیددام یا مینی اسپیددام؟

بر اساس معنی واژه، اسپیددام یعنی گنبد سرعت که شاید هیچ ربطی به کارایی خود محصول نداشته باشد. درواقع در بازار تجهیزات نظارتی واژه اسپیددام به آن دسته از محصولاتی اطلاق می شود که توان زوم کردن چند برابر به صورت اپتیکال را داشته و از قابلیت چرخش 360 درجه بهره ببرند. زوم در دوربینهای مداربسته اسپیددام با تعداد ایکس مشخص شده و چرخش آن نیز به صورت دورانی و بدون محدودیت است.

تفاوت اسپیددام با مینی اسپیددام در ابعاد آنهاست. آن دسته از دوربینهای مداربسته با قابلیت زوم و چرخش که بسیار بزرگ هستند و تعداد ایکس بالایی دارند، دوربین مداربسته اسپیددام و آن دسته از محصولاتی که با قابلیت چرخش، زوم کم و در ابعاد کوچک ساخته شده اند، مینی اسپیددام هستند.

مینی-اسپیددام

نکات مهم درباره اسپیددام

هنگام خرید اسپیددام باید به نکات زیر  توجه کنید و بدانید هر کدام از این محصولات با توجه به این ویژگی ها شناخته شده و دلیل برتری یک دوربین مداربسته اسپیددام نسبت به دیگری ای موارد است:

  • تکنولوژی HD یا IP
  • وضوح تصویر
  • اندازه لنز
  • تعداد زوم

اسپیددام-هایک-ویژن

تکنولوژی در اسپیددام به این نکته برمی گردد که شما می توانید از این دوربین مداربسته متناسب با دستگاه خود اسفاده کنید. اگر دستگاه مورداستفاده شما DVR است، از دوربین مداربسته اسپیددام HD استفاده کنید و اگر دستگاه شما NVR است، باید از دوربین مداربسته اسپیددام تحت شبکه استفاده کنید.

وضوح تصویر که یکی از مهمترین نکات در اسپیددام است، همان سنجش رزولوشن بر مبنای مگاپیکسل است. هر چه دوربین مداربسته اسپیددام شما مگاپیکسل بالارتی داشته باشد، وضوح تصویر و مشاهد جزئیات برای شما بهتر خواهد بود.

اندازه لنز، نکته دیگری است که معمولا با اینچ اندازه گیری می شود و مرز بین اسپیددام یا مینی اسپیددام بودن محصول است. اسپیددام های بزرگ معمولا لنزهای 4 اینچ به بالا دارند و آن دسته از دوربینهای مداربسته اسپیدام که لنز کوچکتر از 4 اینچ دارند، در زیرمجموعه مینی اسپیددام قرار می گیرند.

تعداد زوم مهمترین برتری یک اسپیددام نسبت به اسپیددام دیگر است. درواقع هر زوم تا حدود 3 متر از وقایع را جلو برده و جزئی نگری می کند. هر چه تعداد ایکس های یک دوربین مداربسته اسپیددام بیشتر باشد، وقایع در فواصل دورتر راحت تر قابل مشاهده خواهند بود.

× برای خرید مشاوره بگیرید