محصولات هایلوک سال 2020

محصولات-هایلوک-سال-2020

محصولات هایلوک سال 2020 میلادی شامل باکیفیت ترین تجهیزات نظارتی دوربین مداربسته و دستگاه از دو تکنولوژی HD و IP بود که به عنوان زیرمجموعه شرکت هایک ویژن عرضه شد. هایلوک ساخت کشور چین است و از سال 2018 به بازار تجهیزات نظارتی در جهان معرفی شد. با این مقاله با ما همراه باشید تا محصولات هایلوک سال 2020 معرفی شود.

خلاصه فعالیت هایلوک در سال 2020

در سالی که گذشت برند هایلوک به عنوان یک تولیدکننده بزرگ و موفق در تجهیزات نظارتی شناخته شد و محصولات خود را در قالبهای متنوع تر نسبت به سال گذشته به بازار عرضه شد و محصولات جدیدی هم از سوی این شرکت معرفی شد که هر کدام قابلیتها و ویژگی های خاص خودشان را داشتند. برند هایلوک از روز نخست تمام محصولات خود را در قالب دو تکنولوژی Turbo HD و IP عرضه کرد که در سال 2020 میلادی این روند ادامه داشت.

محصولات-هایلوک-سال-2020-میلادی

دوربین مداربسته ارزان قیمت هایلوک

برند هایلوک محصولات خود را با قیمت اقتصادی عرضه می کند و با توجه به قابلیتها و ویژگی های خود، تمام محصولات خود را با پارتنامبرهای مشخص به فروش می رساند. به طور کلی هایلوک دوربینهای مداربسته و دستگاه ارزان قیمت دارد اما می توان همین محصولات ارزان قیمت را هم به دو دسته معمولی و پیشرفته تقسیم بندی کرد. دوربینهای مداربسته با تکنولوژی توربرو اچ دی و لنز ثابت هایلوک همگی جزو ارزان ترین دوربینهای مداربسته در بازار تجهیزت نظارتی هستند. دوربینهای مداربسته با لنز متغیر چه در تکنولوژی توربو اچ دی چه در تکنولوژی آی پی همگی گران هستند و کلا دوربینهای مداربسته هایلوک تحت شبکه نیز از قیمت بالایی برخوردارند.

hilook-cctv

دستگاه ارزان قیمت هایلوک

محصولات هایلوک سال 2020 علاوه بر دوربین مداربسته، دستگاه هم بود که به دو دسته DVR و NVR تقسیم شدند. برند هایلوک محصولات خود را با قیمت اقتصادی عرضه می کند و با توجه به قابلیتها و ویژگی های خود، تمام محصولات خود را با پارتنامبرهای مشخص به فروش می رساند. اگر بخواهیم تقسیم بندی دستگاه ها را به دو دسته ساده و پیشرفته تقسیم کنیم می توانیم آن را از جنس بدنه دستگاه تقسیم بندی کرد. دستگاه های پلاستیکی هایلوک قابلیتهای ویژه خاصی ندارند و دستگاه های فلزی هایلوک با ویژگی های بهتر و پیشرفته تر، قیمت بالاتری دارند.

دستگاه-هایلوک

محصولات هایلوک سال 2020 میلادی

در سالی که گذشت برند هایلوک محصولات متفاوتی را روانه بازار کرد. شما می توانید از طریق لینک زیر تمام محصولات هایلوک را یکجا مشاهده کنید:

در سال گذشته برند هایلوک اقدام به عرضه محصولات متنوع کرد که شما در این بند این محصولات را می توانید مشاهده کنید:

  • دستگاه DVR با 32 کانال تصویر
  • دوربین مداربسته تحت شبکه 5 مگاپیکسل
  • دستگاه های NVR اقتصادی 4 و 8 کانال اقتصادی
  • دستگاه NVR با 8 کانال تصویر و قابلیت اتصال 2 عدد هارد
  • دستگاه DVR با 8 کانال تصویر و قابلیت اتصال 2 عدد هارد

دستگاه DVR با 32 کانال تصویر

پیش از سال 2020 تمام دستگاه های DVR و NVR هایلوک با 16 کانال تصویر عرضه می شد اما در سالی که گذشت یک عدد دستگاه با بالاترین تعداد کانال به بازار معرفی شد. این دستگاه از سری Q با قابلیت اتصال 2 عدد هارد عرضه شد. فرمت فشرده سازی این دستگاه +H.265 Pro است و از دوربین مداربسته تا 4 مگاپیکسل پشتیبانی می کند. محصولات هایلوک سال 2020 موارد دیگری هم شامل می شود که در بندهای بعدی به آنها اشاره خواهیم کرد.

دوربین مداربسته تحت شبکه 5 مگاپیکسل

تا پیش از سال 2020 میلادی محصولات هایلوک به دو دسته 2 و 4 مگاپیکسلی تقسیم می شد اما در سالی که گذشت، دو عدد دوربین مداربسته دام و بولت 5 مگاپیکسلی تحت شبکه به بازار عرضه شد. این دوربینهای مداربسته با قابلیت WDR عرضه می شود.

دستگاه های NVR اقتصادی 4 و 8 کانال اقتصادی

دستگاه های NVR سری MHC جزو دستگاه های گران قیمت محسوب می شوند که قابلیت پشتیبانی از دوربینهای مداربسته تا 8 مگاپیکسل را دارند که در سال 2020 دستگاه های NVR سری MHD به بازار عرضه شد که از دوربینهای مداربسته تا 4 مگاپیکسل پشتیبانی می کنند.

دستگاه های 8 کانال تصویر و قابلیت اتصال 2 عدد هارد

از آنجا که دستگاه های جدید همگی از فرمت فشرده سازی بالایی برخوردارند، معمولا دستگاه های کمتر از 16 کانال تصویر از قابلیت اتصال یک عدد هارد پشتیبانی می کنند اما در سال 2020 یک عدد دستگاه DVR و یک عدد دستگاه NVR با 8 کانال تصویر و قابلیت اتصال 2 عدد هارد به بازار عرضه شد. هدف از این کار ذخیره بیشتر اطلاعات در قالب تعداد بیشتر هارد بود.

امیدواریم این مقاله با عنوان محصولات هایلوک سال 2020 مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

× برای خرید مشاوره بگیرید