پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک و بررسی ویژگی های منحصر به آن

پارتنامبر-دوربین-مداربسته-هایلوک

پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک و بررسی ویژگی های منحصر به آن به کاربر امکان آشنایی بیشتر می دهد و برای کاربر امکان آشنایی بیشتر با این برند خوشنام و باکیفیت را فراهم می کند. اگر مشتریان گرامی پارتنامبر محصولات هایلوک را بشناسند، بدون نیاز به مراجعه با کارشناس، می توانند نیاز خود را بررسی کرده و به کالای موردنظر برسند. پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک دشواری چندانی ندارد و نشان می دهد ویژگی های یک دوربین مداربسته Turbo HD و IP به چه صورت است. پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک انواع و اقسام مختلف دارد که در این مقاله آنها را بررسی می کنیم.

پارتنامبر-دوربین-مداربسته-هایلوک-و-بررسی

پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک

دوربین مداربسته هایلوک به 2 نوع تقسیم می شود:

  • Turbo HD
  • IP

خوبی دوربین های مداربسته هایلوک این است که در ابتدای پارتنامبر دقیقا لفظ THC یا IPC قید شده است و کار را برای کاربر آسان می کند که کدام یک را انتخاب کند. همانطور که می دانید، THC برای استفاده از تکنولوژی Turbo HD است و IPC برای استفاده تکنولوژی IP(تحت شبکه) کاربرد دارد.

  • THC : Turbo Hd Camera
  • IPC : Internet Protocol Camera

دوربین های مداربسته Turbo HD هایلوک یا 2 مگاپیکسل هستند یا 4 مگاپیکسل. دوربین های مداربسته IP هایلوک یا 2 مگاپیکسل هستند یا 4 مگاپیکسل یا 5 مگاپیکسل. برای آنکه بخواهید از روی پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک وضوح تصویر را بیابید باید به عدد دوم پارتنامبر از سمت چپ دقت کنید. این قاعده شامل هر دو سری دوربین مداربسته Turbo HD و IP می شود. به مثال زیر توجه کنید:

  • THC-T120-P : عدد دوم از سمت چپ 2 است که نشان می دهد این دوربین مداربسته Turbo HD دارای وضوح تصویر 2 مگاپیکسل است.
  • IPC-B150H : عدد دوم از سمت چپ 5 است که نشان می دهد این دوربین مداربسته IP دارای وضوح تصویر 5 مگاپیکسل است.

دوربین-مداربسته-هایلوک

عدد اول در پارتنامبر دوربین‌های مداربسته هایلوک

عدد اول در پارتنامبر دوربین های مداربسته هایلوک در THCها و IPCها قاعده یکسانی دارد. اگر عدد اول 1 بود نشان می دهد این دوربین مداربسته در ابعاد کوچک ساخته شده است و اگر عدد اول 2 بود نشان می دهد این دوربین مداربسته دارای ابعاد بزرگ است. در دوربین های مداربسته Turbo HD اگر عدد اول 3 بود، نشان می دهد این دوربین مداربسته دارای لنز متغیر است و در دوربین های مداربسته IP اگر عدد اول 6 بود، نشانگر متغیر بودن لنز دوربین مداربسته است. به مثال های زیر توجه کنید:

  • THC-B220 : عدد اول از سمت چپ 2 است که نشان می دهد این دوربین مداربسته Turbo HD در ابعاد بزرگ ساخته شده است و 40 متر دید در شب دارد. عدد دوم 2 است که نشان می دهد این دوربین مداربسته Turbo HD دارای وضوح تصویر 2 مگاپیکسل است.
  • IPC-D640H-V : عدد اول از سمت چپ 6 است که نشان می دهد این دوربین مداربسته IP دارای لنز متغیر است. عدد دوم 4 است که نشان می دهد این دوربین مداربسته IP دارای وضوح تصویر 4 مگاپیکسل است.

حروف انگلیسی در پارتنامبر

حروف انگلیسی در دوربین های مداربسته هایلوک بیانگر شکل ظاهری آن است. دوربین مداربسته در 4 شکل محتلف عرضه می شود که به شرح زیر است:

  • دام وندال
  • دام تارت
  • بولت
  • اسپیددام

هر کدام از موارد بالا با حرف انحصاری خود مشخص می شوند.

  • دام وندال : D
  • دام تارت : T
  • بولت : B
  • PTZ : اسپیددام

*در دوربین های مداربسته اسپیددام باید به این نکته توجه کرد که در هر دو تکنولوژی Turbo HD و IP پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک با PTZ شروع می شود. در این مواقع باید به حرف بعدی توجه کرد. اگر T بود یعنی آن دوربین مداربسته اسپیددام دارای تکنولوژی Turbo HD است، در غیر این صورت، این دوربین مداربسته از تکنولوژی تحت شبکه بهره می برد. به مثال های زیر توجه کنید:

  • THC-D340-VF : حرف D در ابتدای پارتنامبر نشان می دهد این دوربین مداربسته هایلوک در شکل دام وندال ساخته شده است. عدد اول از سمت چپ 3 است که نشان می دهد این دوربین مداربسته Turbo HD دارای لنز متغیر است. عدد دوم 4 است که نشان می دهد این دوربین مداربسته Turbo HD دارای وضوح تصویر 4 مگاپیکسل است.
  • IPC-T221H : حرف T در ابتدای پارتنامبر نشان می دهد این دوربین مداربسته هایلوک در شکل دام تارت ساخته شده است. عدد اول از سمت چپ 2 است که نشان می دهد این دوربین مداربسته IP در ابعاد بزرگ ساخته شده است. عدد دوم 2 است که نشان می دهد این دوربین مداربسته IP دارای وضوح تصویر 2 مگاپیکسل است.
  • PTZ-N5225I-AE : حرف T بعد از PTZ دیده نمی شود پس این دوربین مداربسته اسپیددام دارای تکنولوژی Turbo HD نیست بلکه IP است. اولین عدد پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک اسپیددام 5 است که نشان می دهد لنز این محصول 5 اینچ است. عدد دوم 2 است که نشان می دهد این دوربین مداربسته IP دارای وضوح تصویر 2 مگاپیکسل است. عدد 25 در انتهای پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک اسپیددام مشخص می کند این محصول توانایی زوم تا 25 برابر را دارد.

انتهای پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک

در دوربین های مداربسته هایلوک انتهای پارنامبر به یک عدد 0 یا 1 و چند حرف دیگر ختم می شود. 0 یعنی این دوربین مداربسته تولید سال 2018 است و عدد 1 نشانگر تولید سال 2019 هایلوک است. در دوربینهای مداربسته Turbo HD هایلوک معمولا بعد از عدد 0 یا 1، حرف P یا M قرار می گیرد که نشان می دهد این دوربین مداربسته از بدنه پلاستیکی بهره می برد یا فلزی. در صورتی که هیچ حرفی قید نشود، جنس بدنه آن دوربین مداربسته ترکیبی از دو جنس فلز . پلاستیک است. همچنین حروف VF در انتهای پارتنامبر دوربین های مداربسته Turbo HD هایلوک بیانگر وریفوکال بودن دوربین مداربسته است.

در دوربین های مداربسته هایلوک هم بعد از عدد 0 یا 1 اگر حرف H دیده شود، نشان می دهد این دوربین مداربسته از فشرده سازی H265 بهره می برد. همچنین اگر در انتهای پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک IP به V ختم شد، یعنی آن دوربین مداربسته وریفوکال است و اگر به Z ختم شد، نشان می دهد آن دوربین مداربسته موتورایز است. به مثال های زیر توجه کنید:

  • THC-B120-M : حرف M در انتهای پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک Turbo HD نشان می دهد این محصول از بدنه فلزی بهره می برد. حرف B در ابتدای پارتنامبر نشان می دهد این دوربین مداربسته بولت است. عدد اول از سمت چپ 1 است که نشان می دهد این محصول در ابعاد کوچک ساخته شده و دارای 20 متر دید در شب است. عدد دوم 2 است که بیانگر 2 مگاپیکسل بودن آن است و عدد 0 یعنی این دوربین مداربسته سال 2018 تولید شده است.
  • IPC-D620H-Z : حرف Z در انتهای پارتنامبر دوربین مداربسته هایلوک IP نشان می دهد این محصول موتورایز است. حرف D در ابتدای پارتنامبر نشان می دهد این دوربین مداربسته دام وندال است. عدد اول از سمت چپ 6 است که نشان می دهد این محصول دارای لنز متغیر بوده و عدد دوم 2 است که بیانگر 2 مگاپیکسل بودن آن است. همچنین عدد 0 یعنی این دوربین مداربسته سال 2018 تولید شده است و حرف H هم نشانگر آن است که این دوربین مداربسته دارای قابلیت فشرده سازی H265 است.

دوربین-های-لوک

× برای خرید مشاوره بگیرید