خرید دوربین مداربسته هایک ویژن در فروشگاه ایران هایلوک

خرید-دوربین-مداربسته-هایک-ویژن

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن در فروشگاه ایران هایلوک به کاربران و مشتریان گرامی این امکان را می دهد تا با تخفیف ویژه آن محصولات را خرید کنند. در حال حاضر یک امکان در وبسایت فروشگاه ایران هایلوک قرار گرفته و آن افزودن قابلیت خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از طریق یک میانبر است. در این میانبر شما نیازی به ورود به بخش فروشگاه وبسایت ندارید و از صفحه نخست وبسایت می توانید خرید خود را نهایی کنید.

خرید-دوربین-مداربسته-هایک-ویژن-iranhilook

هفت درصد تخفیف ویژه کاربران وبسایت

اگر عضو وبسایت فروشگاه ایران هایلوک باشید، تمام محصولات را با 7 درصد تخفیف می توانید بخرید. نکته مهم درباره خرید محصولات از وبسایت ایران هایلوک این است که اگر بار اول یک میلیون تومان از فروشگاه ایران هایلوک خرید داشته باشید، از دفعات بعدی کد تخفیف 21 درصدی دریافت خواهید کرد. در نظر داشته باشید کد تخفیف 21 درصدی فقط شامل محصولات دوربین مداربسته و دستگاه می شود و باید حداقل 3 میلیون تومان نیز خرید داشته باشید.

میانبر محصولات هایک ویژن برای کدام کالاهاست؟

در نظر داشته باشید در این میانبر صفحه نخست وبسایت، پرفروشترین محصولات هایک ویژن برای استفاده راحت مشتریان عرضه شده است. اگر از کد تخفیف 21 درصدی فروشگاه ایران هایلوک استفاده کنید، همین محصولات را می توانید با این میزان تخفیف خریداری کنید. محصولات در این میانبر به شرح زیر است: ( تمامی این محصولات تولید شرکت هایک ویژن، معتبرترین سازنده تجهیزات نظارتی در جهان است.)

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

در این مقاله به بررسی و معرفی کالاهای فوق خواهیم پرداخت:

DS-2CE56D0T-IRMM

این دوربین مداربسته جزو قدیم ترین کالاهای شرکت هایک ویژن است و آنها که از گذشته در این بازار بودند، حتی قیمت 90 هزار تومانی این دوربین مداربسته را به خاطر دارند. در فروشگاه ایران هایلوک این محصول همچنان عرضه می شود و همچنان جزو ارزنترین دوربین مداربسته هایک ویژن به شمار می رود. این دوربین مداربسته TURBO HD با وضوح 2 مگاپیکسل تنها دوربین مداربسته وندال حبابی شکل HD هایک ویژن است. بدنه این دوربین مداربسته پلاستیکی است و برای استفاده در فضای داخل یک گزینه ایدئال است.

DS-2CE16D0T-IT3

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل با 40 متر و 80 متر دید در شب در بازار تجهیزات نظارتی کم پیدا می شود. فروشگاه ایران هایلوک این محصولات را عرضه می کند. این دوربین مداربسته بولت از بدنه در ابعاد بزرگ بهره می برد و دارای مقاومت بالاست. برای فضای بیرون و نصب در ارتفاع بالا، این دوربین مداربسته به شدت پیشنهاد می شود.

DS-2CD1053G0-I

به طور متداول محصولات هایک ویژن با تکنولوژی IP دارای وضوح تصویر 2، 4، 6 و 8 مگاپیکسل هستندو دوربین مداربسته 5 مگاپیکسلی هایک ویژن در بازار سخت پیدا می شود اما فروشگاه ایران هایلوک به عنوان نمایندگی رسمی هایلوک و هایک ویژن در ایران، این دوربین مداربسته بولت را عرضه می کند.

DS-2CD2423G0-IW

دوربین مداربسته کیوب در ابعاد مکعبی شکل یک گزینه مناسب برای افرادی است که می خواهند با حداقل سیمکشی یک سیستم نظارتی تهیه کنند. دوربین مداربسته کیوب با وضوح تصویر 2 و 4 مگاپیکسل عرضه می شود و در فروشگاه ایران هایلوک این محصولات با گارانتی اصلی و ضمانت اصالت عرضه می شود. این دوربین مداربسته تحت شبکه، مناسب برای فضاهای داخل اعم از زیر سقف، به دیوار یا روی میز است.

DS-2CD2T43G0-I5

بهترین دوربین مداربسته IP از جمله محصولات متداول و غیرپروژه ای هایک ویژن، این مدل دوربین مداربسته با کیس بزرگ و وضوح تصویر 4 مگاپسکسل و دید در شب 50 متر مربع است. این دوربین مداربسته به عنوان یک دوربین مداربسته با قابلیت WDR برای خوانش پلاک در شب یک مورد ایدئال محسوب می شود. این محصول جزو گران قیمت ترین دوربین های مداربسته در سطح بازار تجهیزات نظارتی محسوب می شود.

DS-2CD2520F

ارزان قیمت ترین دوربین مداربسته IP این دوربین مداربسته میی دام است که بدون قابلیت اتصال صدا و با دید در شب بسیار اندک، یک گزینه ایدئال برای استفاده در آسانسور است. این دوربین مداربسته کوچک قیمت بسیار مناسبی دارد و از سری محصولات 25 هایک ویژن محسوب می شود. مشابه این محصول با وضوح 4 مگاپیکسل و قابلیت اتصال صدا و دید در شب بالاتر هم موجود است که قیمت به مراتب بالاتری دارد.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان خرید دوربین مداربسته هایک ویژن در فروشگاه ایران هایلوک استفاده کافی را برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید