اقتصادی ترین تجهیزات نظارتی در فروشگاه ایران هایلوک

اقتصادی-ترین-تجهیزات-نظارتی

اقتصادی ترین تجهیزات نظارتی در فروشگاه ایران هایلوک عنوان مقاله ای است که کاربران را برای تهیه سیستم های ارزان قیمت راهنمایی می کند. برای آن دسته از کاربرانی که نیازی به ویژگی های منحصر به فرد ندارند و فقط می خواهند از محیط مورد نظرشان نظارت داشته باشند، این محصولات پیشنهاد می شود. البته پکیج های فروشگاه ایران هایلوک به خودی خود جزو ارزان قیمت ترین مجموعه تجهیزات محسوب می شود ولی در این مقاله به مواردی اشاره می شود که از هر موارد موردنیاز کاربر جزو اقتصادی ترین موارد محسوب می شود.

ارزان قیمت ترین دوربینهای مداربسته AHD

اگر دنبال تهیه یک سیستم نظارتی با تکنولوژی AHD هستید، می توانید از برند نیکسون و نگرون استفاده کنید که دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد نیستند و از وضوح تصویر 2 مگاپیکسل بهره می برند. ارزانترین و پرفروش ترین دوربینهای مداربسته دام و بولت AHD به شرح زیر هستند:

دستگاه های DVR ارزان قیمت مناسب با تکنولوژی AHD

برای تهیه اقتصادی ترین تجهیزات نظارتی در فروشگاه ایران هایلوک می توانید از دستگاه های DVR نگرون استفاده کنید. این دستگاه ها در تعداد کانال 4، 8 و 16 با دوربین های مداربسته 2 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی ست می شوند. اگر پروژه شما کوچک است و تعداد دوربین های مداربسته محیط بیشتر از 4 عدد نیست، می توانید از یک دستگاه 4 کانال نگرون سری H3 استفاده کنید که ارزانترین دستگاه DVR در فروشگاه ایران هایلوک است:

ارزان قیمت ترین دوربینهای مداربسته Turbo HD

عده ای از کاربران هستند که اعتقاد دارند باید بهترین تجهیزات نظارتی را با بهترین برند تهیه کنند. برای این افراد دو برند هایک ویژن و هایلوک پیشنهاد می شود که از هر دو تکنولوژی HD و IP دوربین مداربسته و دستگاه تولید می کنند. اگر کاربر به خرید این دو برند اقدام کند، قطعا بهترین تجهیزات را از آن خود کرده است. به طور معمول برند هایلوک از هایک ویژن ارزانتر است اما در این بند اشاره به دو محصول هایک ویژن می کنیم که جزو دوربینهای مداربسته اقتصادی محسوب می شوند.

اگر کاربر می خواهد زیاد هزینه نکند، می تواند دوربین مداربسته دام و بولت ارزان قیمت خریداری کند که در فروشگاه ایران هایلوک این محصولات به شرح زیر هستند:

دستگاه های DVR ارزان قیمت مناسب با تکنولوژی Turbo HD

محصولات هایک ویژن و هایلوک دارای دستگاه ها و دوربینهای مداربسته ای هستند که با یکدیگر ست می شوند و اگر اقدام به خرید دوربین مداربسته هایک ویژن کنید، می توانید از دستگاه هایلوک استفاده کنید و بالعکس اگر از دوربین مداربسته هایلوک استفاده می کنید، می توانید از دستگاه هایک ویژن استفاده کنید. دستگاه های 4 کانال، 8 کانال و 16 کانال ارزان که همگی وضوح تصویر 2 مگاپیکسل را پشتیبانی می‌کنند، به شرح زیر معرفی می گردند:

* تمام دستگاه های بالا بدون خروجی 4K هستند.

*تمام دستگاه های بالا دارای یک کانال صدا هستند.

اقتصادی-ترین-تجهیزات-نظارتی-iranhilook

ارزان قیمت ترین دوربینهای مداربسته IP

دوربین مداربسته IP دارای تکنولوژی برتر در میان تمام مجموعه محصولات نظارت تصویری را دارد. در فروشگاه ایران هایلوک فقط برند هایک ویژن و هایلوک دارای این تکتولوژِی تحت شبکه هستند. به دلیل بالا بودن وضوح تصویر، نظارت ساد تر در بستر شبکه، نداشتن افت تصویر و نداشتن خرابی این دوربینهای مداربسته، خیلی ها تقاضای خرید این محصولات را دارند که در این بند به معرفی دوربین های مداربسته دام و بولت هایلوک و هایک ویژن با تکنولوژی IP و وضوح تصویر 2 مگاپیکسل و بهره مند از ویژگی PoE می پردازیم:

دستگاه های NVR ارزان قیمت مناسب با تکنولوژی تحت شبکه

دستگاه های NVR با دوربینهای مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه ست می شوند و برخلاف دستگاه های DVR که قابلیت اتصال ست شدن با دوربین مداربسته از هر تکنولوژی را دارند، نیست. اما دوربینهای مداربسته و دستگاه های NVR تحت شبکه هایلوک و هایک ویژن با یکدیگر ست می شوند. دستگاه های ارزان قیمت بدون PoE هایک ویژن و هایلوک با 4، 8 و 16 کانال تصویر به شرح زیر معرفی می گردد:

*تمام دستگاه های بالا بدون PoE هستند و برای ست کردن با دوربینهای مداربسته PoE دار باید در مسیر کابل یک عدد سوئیچ هم قرار داده شود تا بدون منبع تغذیه برق سیستم راه اندازی شود.

تجهیزات-نظارتی-ارزان

خرید اقتصادی ترین تجهیزات نظارتی از فروشگاه ایران هایوک

تمام کاربران گرامی می توانند از فروشگاه ایران هایلوک با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت محصولات اقتصادی ایران هایلوک را تهیه کنند. همکاران گرامی نیز با ارسال عکس کارت همکاری خود به شماره تماس 09901220030 در پیام رسان واتس اپ می توانند از بیشترین میزان تخفیف همکاری بهره مند شوند. فروشگاه ایران هایلوک، نمایندگی رسمی هایلوک و هایک ویژن در ایران است.

× برای خرید مشاوره بگیرید