کاهش تخفیف همکاری هایک ویژن

کاهش تخفیف همکاری هایک ویژن در ابتدای سال 1400 هجری شمسی یک اتفاق مهم برای کاربران و خریداران برند هایک ویژن در ایران قلمداد می شود. از ابتدای سال 1400 با توجه به عوامل زیر پیش بینی می شد قیمت محصولات هایک ویژن دستخوش تغییرات شود:

  • تغییر سال و تورم همیشگی پس از نوروز
  • افزایش قیمت جهانی هایک ویژن
  • کاهش قیمت دلار

سه عامل گفته شده در تغییرات قیمت هایک ویژن در سال جدید تاثیر زیادی داشته است و شرکت پارس ارتباط افزار بالاخره پس از گمانه زنی های فراوان در اردیبهشت ماه سال 1400 لیست جدید خود را منتشر کرد و در آن درصد تخفیف برای همکاران را کاهش داد.

در تازه ترین لیست قیمت منتشرشده از سوی شرکت پارس ارتباط افزار افزایش قیمتی در محصولات هایک ویژن دیده نشده است و به رغم افزایش قیمت جهانی هایک ویژن و همچنین تورم موجود در کشور، محصولات هایک ویژن در ایران گران نشده است و به دلیل کاهش قیمت ارز، تمام این عوامل دست به دست هم داده است تا خروجی آن کاهش تخفیف همکاری هایک ویژن شود.

کاهش-تخفیف-همکاری-هایک-ویژن-iranhilook

پیشبینی اوضواع اقتصادی در سال 1400

سالی که گذشت، سال بسیار عجیبی برای اقتصاد کشور بود و به دلیل درگیری با ویروس کرونا خیلی از مشاغل دچار مشکل شدند. سال 1400 این اوضاع ادامه دارد و از ابتدای سال یعنی 21 فروردین سال 1400، مشاغل به مدت 21 روز مجبور به تعطیلی شدند. در حال حاضر بسیاری از قیمتها به تبع ارزان شدن دلار در روزهای آغازین سال 1400، ارزان شدند اما بسیاری از قیمتها هم مشمول تورم هر ساله در کشور شده اند.

حال می خواهیم این وضع را در آینده پیشبینی کنیم. در ادامه این مقاله با عنوان کاهش تخفیف همکاری هایک ویژن با ما همراه باشید.

پیشبینی می شود تا انتخابات ریاست جمهوری در کشور یعنی تا خردادماه و دو ماه آتی قیمتها تغییری نکند و همچنان هایک ویژن با همین لیست و همین درصد تخفیف به فروش برسد. رئیس جمهور بعدی کشور مستقیما روی قیمتها و تورم تاثیرگذار خواهد بود.

محصولات هایلوک بر خلاف محصولات هایک ویژن بدون تغییر باقی مانده و همچنان از روزی آخرین لیست قیمت ارائه شده در مهرماه به فروش می رسند و درصد تخفیف آن بدون کاهش یا افزایش به فروش می رسد. حال باید ادامه این مقاله را بخوانید تا ببینید کاهش تخفیف همکاری هایک ویژن به چه شکل خواهد بود.

لیست قیمت های فروشگاه ایران هایلوک

فروشگاه ایران هایلوک، نمایندگی رسمی هایلوک و هایک ویژن در ایران تمام تغییرات و درصدهای تخفیف برای همکاران را به روز اعلام می کند. در حال حاضر تمام محصولات جدید در لیست جدید آپدیت شده و قیمت آنها در لیست یکپارچه یکپارچه با عنوان فایل قابل دانلود در اختیار کاربران خود قرار داده شده است. تمام قیمت ها در این فروشگاه همان لیست قیمت شرکت پارس ارتباط افزار برای محصولات هایک ویژن و همان لیست قیمت شرکت تدبیراندیشان درسا برای هایلوک هستند و با ضمانت اصالت کالا در اسرع وقت به کاربران ارسال می شود.

حال که با کاهش تخفیف همکاری هایک ویژن رو به رو هستیم از تمام کاربران تقاضا داریم با شماره های فروشگاه در ارتباط باشید تا از قیمت دقیق محصولات آگاه شوید:

  • 02166735544
  • 09901220030

کسب اطلاع از کاهش تخفیف همکاری هایک ویژن

همانطور که در بندهای بالا به آن اشاره کردیم از اردیبهشت ماه سال 1400 کاهش تخفیف همکاری هایک ویژن را تجربه می کنیم. به طور عرف و معمول درصد تخفیف همکاری در سالهای پیش برای همکاران 20 درصد نسبت به لیست قیمت منتشرشده بود اما این درصد تا 30 درصد هم افزایش پیدا کرد و در ماه های آخر سال 1399 با درصد تخفیف 30 عرضه می شد. حال با توجه به کاهش تخفیف همکاری هایک ویژن، درصد تخفیف برای همکاران به همان روال سابق بازگشته است و با 20 درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

× برای خرید مشاوره بگیرید