پاساژ نادری و فروشگاه ایران هایلوک 14فروردین به بعد به روال عادی فعالیت بازگشتند

پاساژ-نادری-و-فروشگاه-ایران-هایلوک-14فروردین

پاساژ نادری و فروشگاه ایران هایلوک 14فروردین به بعد به روال عادی فعالیت بازگشتند. فعالیت این مرکز خرید و این فروشگاه پس از یک هفته تعطیلی، از تاریخ هفتم فروردین ماه به طور پاره وقت از سر گرفته شد و از امروز یعنی تاریخ چهاردهم فروردین سال 1400، فعالیت پاساژ نادری و فروشگاه ایران هایلوک به روال عادی خود بازگشت. فروشگاه ایران هایلوک نمایندگی رسمی هایلوک و هایک ویژن – دارنده رتبه یک تولید دوربین مداربسته در جهان – از تاریخ چهاردهم فروردین ماه 1400 به طور رسمی کار خود را آغاز کرد. موجودی برندهای این فروشگاه در آغاز سال جدید همچون سال گذشته، به شرح زیر است:

پاساژ-نادری-و-فروشگاه-ایران-هایلوک-14فروردین-iranhilook

برند نگرون در راه است

پاساژ نادری و فروشگاه ایران هایلوک 14فروردین به بعد به روال عادی فعالیت بازگشتند و پیشبینی می شود در روزهای آینده برند نگرون دوباره در فروشگاه ایران هایلوک موجود شود. برند نگرون که از سال 2014 وارد بازار ایران شد و به طور انحصاری توسط فروشگاه ایران هایلوک به ایران وارد شد. در روزهای پایانی سال 1399 موجودی برند نگرون به پایان رسید و به دلیل آنکه قرار است دیگر این برند در کشور ایران اسمبل شود، میان موجودی قبلی با بعدی آن کمی وقفه ایجاد شده است.

در سال گذشته دزدگیر نگرون و چشمی باسیم و بی سیم این برند در ایران ساخته و عرضه شد و فروش این محصولات همچنان در سال جدید هم ادامه خواهد داشت. حال که پاساژ نادری و فروشگاه ایران هایلوک 14فروردین به بعد به روال عادی فعالیت بازگشتند بد نیست محصولات موجود فروشگاه ایران هایلوک را بشناسید.

افزون بر برندهای نام برده شده، برند نیکسون هم از سال نو بار دیگر در فروشگاه ایران هایلوک عرضه خواهد شد.

نگرون1

ساعت کاری پاساژ نادری و فروشگاه ایران هایلوک 14فروردین به بعد

پاساژ نادری و فروشگاه ایران هایلوک از پس از تعطیلی مشاغل به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در آذرماه از ساعت 9 تا 19 بود و تا پایان سال 1399 همین روال کاری ادامه پیدا کرد. از سال جدید فروشگاه ایران هایلوک در روزهای هفتم و هشتم فروردین ماه و همچنین دهم و یازدهم این ماه از ساعت 10 تا 4 بعد از ظهر به فعالیت می پرداخت. حال که پاساژ نادری و فروشگاه ایران هایلوک 14فروردین به بعد به روال عادی فعالیت بازگشتند، ساعت کاری هم به روال قبل بازگشت و از ساعت 9 تا 19 در خدمت شما خواهیم بود.

تماس با ما

فروشگاه ایران هایلوک واقع در خیابان جمهوری تهران، طبقه نخست پاساژ نادری فعالیت دارد. برای ثبت سفارش به جز مراجعه حضوری، شماره تماسهای زیر پاسخگوی شما خواهند بود:

  • 09901220030
  • 02166735544

تماس-با-ایران-هایلوک

امیدواریم از این مقاله با عنوان پاساژ نادری و فروشگاه ایران هایلوک 14فروردین به بعد به روال عادی فعالیت بازگشتند استفاده کافی را برده باشید.

 

× برای خرید مشاوره بگیرید