فناوری عبور از خط دوربین مداربسته در یک فایل آموزشی جامع در اختیار کاربران وبسایت ایران هایلوک قرار می‌گیرد. شما می توانید با دستگاه های نسل جدید هایک ویژن از فناوری عبور از خط دوربین مداربسته استفاده کنید. در واقع در این نوع استفاده اصلا اهمیتی ندارد که شما از چه دوربین مداربسته ای با چه تکنولوژی و ساخت کدام برند استفاده می کنید؛ آنچه که اهمیت دارد، دستگاه های هایک ویژن سری M/S است.

از سال 2022 میلادی شرکت هایک ویژن اقدام به تولید دستگاه های نسل جدید کرده است که از لحاظ اسلوب کلی شبیه نسل گذشته خود است؛ یعنی با همان فرمت فشرده سازی سابق و توان پشتیبانی از دوربینهای مداربسته با وضوح تصویر معین فقط با افزوده شدن قابلیتهای جدیدتر عرضه می شود.

فناوری عبور از خط دوربین مداربسته در دستگاه های هوشمند

دستگاه های هوشمند هایک ویژن که در ابتدای پارتنامبر آنها حرف i درج شده است، توان تجزیه و تحلیل اطلاعات را دارند به تازگی تولید شده و با پارتنامبر سری M/S عرضه می شوند. فقط کافی است، شما از این سری دستگاه ها استفاده کنید و با متصل کردن دوربینهای مداربسته ارزان قیمت معمولی بدوم حتی قابلیت ویژه از فناوری عبور از خط دوربین مداربسته بهره مند شوید.

فناوری-عبور-از-خط-دوربین-مداربسته

برای اطلاع از جزئیات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی مجموعه ایران هایلوک در ارتباط باشید و مشخصات فنی کامل این دستگاه ها را دریافت کنید. برای ارتباط از طریق پیام رسان واتس اپ ایران هایلوک، روی لینک زیر کلیک کنید:

گرافیک لینک داخلی 2

09901220030

گرافیک لینک داخلی 2

همانطور که می دانید دستگاه های سری HQ توان پشتیبانی از دوربینهای مداربسته تا 4 مگاپیکسل را دارند و اگر دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل هایک ویژن به این دستگاه ها متصل کنید، به طور اتوماتیک روی 4 مگاپیکسل قرار می گیرد و در بازبینی تصاویر با وضوح 2 مگاپیکسل عرضه می شود.

همین سری دستگاه ها با پارتنامبر HU نیز عرضه می شود که توان پشتیبانی از دوربینهای مداربسته تا 5 مگاپیکسل را دارند. این دستگاه ها افزون بر این ویژگی از 4 برد صدا هم بهره می برند که بیشتر از سایر دستگاه های هایک ویژن از سری های دیگر با تک برد صداست. هرچند تمام دستگاه های سری M/S به طور کامل از دوربینهای مداربسته صدادار هم پشتیبانی کرده و می توانند صدای محیط را هم همزمان به کاربر بر بدهد.

ویژگی منحصر به فرد دیگر دستگاه های سری HU هایک ویژن این است که پشت دستگاه یک خروجی آلارم دارد و این به شما کمک می کند تا با اتصال یک عدد بلندگو یا آژیر، به دستگاه دستور دهید تا با استفاده از فناوری عبور از خط دوربین مداربسته، به محض عبور افراد، به صدا دربیاید.

خروجی آلارم دستگاه سری HU هایک ویژن

موارد استفاده از فناوری عبور از خط دوربین مداربسته

در این بند می خواهیم مشخص کنیم اصلا این فناوری در چه مواردی به کار می آید. به نکات زیر توجه کنید:

  • برای فروشگاه ها و تعیین خط برای گذر مشتریان از رگالها برای شمارش افراد در حال تردد و استخراج تعداد افراد
  • برای منزل در زمانهای خالی بودن خانه به منظور پیشگیری از سرقت
  • استخراج آمار برای آگاه شدن از فضاهای شلوغ و خلوت
  • استفاده از قابلیت گذر از خط برای خودرو به منظور شمارش عبور و مرور وسایل نقلیه از جاده ها یا خیابانها

دانلود فایل آموزشی استفاده از فناوری گذر از خط

در انتهای این مقاله یک فایل با فرمت PDF برای شما کاربران و همراهان وبسایت ایران هایلوک تهیه کرده ایم که در آن آموزش استفاده از فناوری گذر از خط، به صورت تصویری و گام به گام تقدیم حضور شما خواهد شد. برای دانلود این فایل باید حتما از اعضای وبسایت ایران هایلوک باشید. این فایل PDF از طریق لینک زیر در دسترس شما قرار خواهد گرفت:

1 دیدگاه برای “فناوری عبور از خط دوربین مداربسته (آموزش استفاده)

  1. اشتراک‌ها: 700نفره شدن اعضای وبسایت ایران هایلوک را تبریک می گوییم - سایت ایران هایلوک

دیدگاه‌ها بسته شده است.