دوربین مداربسته هایلوک از ایران هایلوک

دوربین مداربسته هایلوک

دوربین مداربسته هایلوک با کیفیت بسیار بالا حدود یک سال می شود که به بازار عرضه شده است. برندی که همه آن را به کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌شناسند. دوربین مداربسته هایلوک، تولید شرکت معتبر هایک ویژن-برترین برند دوربین مداربسته- است. هدف از این تولید رقابت با برندهای متفرقه در بازار بود که نتیجه بسیار مثبتی هم داشته است. در این یک سال، هایلوک توانسته طرفداران زیادی جذب و به خوبی جایگاه خود را پیدا کند. اگر قصد تجهیز فضای موردنظر به سیستم نظارتی هستید، در نظر داشته باشید، کالایی که خریداری می کنید، از فروشگاه های معتبر با گارانتی رسمی به شما عرضه شود. ایران هایلوک، نمایندگی رسمی هایلوک است و خیال شما را از یک خرید مطمئن، راحت می‌کند.

قیمت مناسب دوربین مداربسته هایلوک وتاثیر آن در خرید

از آنجا که اقتصاد، نقش مهمی در زندگی روزمره مردم دارد، محصولات هایلوک یک انتخاب ایده آل است. پایین بودن قیمت محصولات هایلوک، عامل بزرگی در محبوبیت این برند محسوب می شود. محبوبیتی که روز به روز در حال افزایش است و همچنین پا به پای بالا رفتن این محبوبیت، به تعداد خریداران آن هم اضافه می شود. ایران هایلوک نمایندگی رسمی هایلوک، از پیشگامان عرضه کننده این محصول با کیفیت به مشتریان گرامی به شمار می رود. فروشگاه ما از همان روز اول تولید هایلوک با اعتماد به این برند، همواره بهترین و جدیدترین محصولات هایلوک را پشتیبانی کرده و به فروش می رساند. محصولات هایلوک شامل دوربین مداربسته و دستگاه ضبط و پخش است که هر کدام از آنها را معرفی می‌کنیم.

دوربین-مداربسته-هایلوک

دوربین مداربسته هایلوک

دوربین مداربسته هایلوک با دو تکنولوژی دیجیتال و توربو اچ دی به بازار عرضه می شود. از لحاظ کیفیت و قیمت، تکنولوژی دیجیتال یا همان تحت شبکه به مراتب بالاتر از تکنولوژی توربواچ دی است. تمام دوربین‌های مداربسته این برند در دو نوع دام و بولت عرضه می‌شود و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند. دوربین مداربسته دام بیشتر برای فضاهای مسقف کاربرد دارد و بنا به میزان فاصله کانونی لنز، زاویه دید متفاوتی به شما می‌دهد. دوربین مداربسته بولت هایلوک هم بیشتر در فضای باز کاربرد دارد و بر روی دیوار نصب می شود و به هر طرفی که دلخواهتان باشد قابل تنظیم است.

دستگاه ضبط و پخش هایلوک

اگر از دوربین مداربسته با تکنولوژی دیجیتال استفاده می‌کنید، دستگاه مناسب آن، دستگاه ان وی آر است. اگر تکنولوژی به کاررفته در دوربین مداربسته، توربو اچ دی باشد، باید از دستگاه دی وی آر استفاده کنید. هر دو نوع دستگاه ضبط و پخش انی وی آر و دی وی آر هایلوک به 4 کانال، 8 کانال و 16 کانال تقسیم می‌شود و متناسب با تعداد دوربین مداربسته انتخاب شده، دستگاه خود را بر آن اساس انتخاب کنید. از بابت کیفیت و کارایی دستگاه هم خیالتان راحت باشد. شرکت هایک ویژن، با تولید برند هایلوک، اقدام به عرضه با کیفیت ترین دستگاه کرده است.

قابلیت های دوربین مداربسته و دستگاه هایلوک

از قابلیت‌های مهم این برند، و خاصه دوربین مداربسته هایلوک می‌توان به ویژگی مقاوم دربرابر آب، گرد و غبار، بالا و پایین شدن دما و همچنین دید در شب و فشرده سازی اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد اشاره کرد. همچنین اگر می خواهید اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد دستگاه شما، بیشتر باشد، میتوانید از دستگاه هایی استفاده کنید که قابلیت اتصال بیش از یک هارد دارند. در حال حاضر دستگاه هایی که قابلیت اتصال به دو هارد را دارند، در بازار موجود است و به مشتریان عرضه می شود.

لنزهای دوربین مداربسته هایلوک

لنزها به دوصورت ثابت و متغیر است. نوع متغیر آن قابلیت تغییر زاویه دید دارد ولی تعداد بیشتر دوربین های مداربسته هایلوک دارای لنز ثابت هستند. هر چه فاصله کانونی لنز کمتر، زاویه دید بیشتر و برای ارائه کلیات کاربرد دارد. در این لنزها تصویر وایدتر است. وقتی فاصله کانونی لنز بیشتر باشد، زاویه دید کمتر خواهد بود. این لنزها برای نظارت جزئیات کاربرد دارد. به طور مثال، نظارت از یک شی خاص، نیاز به لنز با فاصله کانونی زیاد است. نظارت از یک محیط کلی هم نیاز به دوربین مداربسته با فاصله کانونی کم است.

تجربه خرید دوربین مداربسته هایلوک

اگر دنبال یک سیستم نظارتی بسیار عالی می‌گردید، هایلوک با کیفیت بالا و قیمت مناسب، یک انتخاب خوب برای شما خواهد بود. این برند که تولید شرکت هایک ویژن از کشور چین است، از طریق فروشگاه ایران هایلوک، در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌گیرد. فقط کافی است در همین وبسایت، از قسمت فهرست، وارد فروشگاه شوید و متناسب با نیاز خود، سیستم نظارتی مورد نظر خود را تهیه کنید. پس از ثبت سفارش، کالای موردنظر شما در کمترین زمان به دستتان خواهد رسید. در نظر داشته باشید ایران هایلوک، نمایندگی رسمی هایلوک، با هدف جلب رضایت مشتریان، فعالیت می کند.

ضمانت پس از فروش دوربین مداربسته هایلوک

با خرید از فروشگاه تجهیزات دوربین مداربسته ایران، کالاهای موردنظر شما، با گارانتی معتبر و اصلی به شما عرضه می شود. هرچند محصولات هایلوک، به قدری باکیفیت هستند که نیازی به تعمیر ندارند اما همان موارد به ندرت هم جای هیچ نگرانی برای شما باقی نمی گذارد. در صورت بروز هر گونه مشکل در کارایی دوربین مداربسته و دستگاه هایلوک، با مراجعه حضوری به شرکت گارانتی مربوطه، مشکل به وجود آمده برای شما، به سادگی برطرف خواهد شد. ضمانت پس از فروش، یکی از چندین امکانات فروشگاه ایران هایلوک است که می توانید از آن بهره ببرید. برای آگاهی از دیگر امکانات موجود، فقط کافی است یک بار، خرید از فروشگاه ما را تجربه کنید. همین حالا فروشگاه آنلاین ایران هایلوک، نمایندگی هایلوک آماده خدمات رسانی به شما مشتری گرامی است.

امیدواریم این مقاله با عنوان دوربین مداربسته هایلوک از ایران هایلوک موردتوجه شما قرار گرفته باشد.

 

× برای خرید مشاوره بگیرید