ثبات 9 ماهه قیمت هایلوک در ایران

ثبات-9-ماهه-قیمت-هایلوک

ثبات 9 ماهه قیمت هایلوک در ایران در طول عمر 3 ساله برند هایلوک بی سابقه بوده و توانسته است به لحاظ عدم تغییر قیمت، رکورد دار باشد. ثبات 9 ماهه قیمت هایلوک در ایران عوامل متعددی دارد که در این مقاله آنها را بررسی خواهیم کرد. آخرین باری که شرکت تدبیراندیشان درسا اقدام به تغییر قیمت محصولات هایلوک کرد، مهرماه سال گذشته بود که در تیرماه سال جاری این ثبات به 9 ماه خواهد رسید.

قیمت هر دلار در کانال 320هزار ریال در مهرماه سال گذشته عرضه می شد که این عدد بالاترین میزان خود در طول تاریخ به شمار می رفت. از مهرماه سال 1399 به بعد قیمت دلار رو به کاهش بود تا اینکه در ابتدای سال 1400 با کمتر شدن قیمت هر دلار از 250هزار ریال، تغییراتی در قیمت محصولات هایک ویژن در ایران رخ داد اما همچنان محصولات هایلوک بدون تغییر است.

برای مشاهده آخرین تغییرات در لیست قیمت محصولات هایلوک و هایک ویژن از طریق لینک زیر اقدام کنید:

ثبات-9-ماهه-قیمت-هایلوک-iranhilook

ثبات ارز در 9 ماه

در این بند از این مقاله با عنوان ثبات 9 ماهه قیمت هایلوک در ایران می خواهیم روند تغییرات قیمت ارز در 9 ماه پیش و 9 ماه قبل از آن را بررسی کنیم.

  • 18 ماه پیش قیمت هر دلار 150هزار ریال بود. 18 ماه پیش اثری از کرونا در کشور نبود و پس از شیوع ویروس کرونا، قیمت هر دلار با افزایش روبه رو شد به طوری که در عرض 9 ماه قیمت هر دلار بیش از 100درصد افزایش یافت و با عبور از مرز 300هزار ریال قیمت هر دلار در عرض 9 ماه بیش از دو برابر شد.
  • 9 ماه پیش قیمت دلار روند کاهشی در پیش گرفت و در عرض 9 ماه با کاهش 25 درصدی با حدود 240هزار ریال رسید. همانطور که می بینید سرعت کاهش قیمت دلار در 9 ماه پیش نصف سرعت افزایش آن در 9 ماه پیشتر بوده است.

دلیل اینکه سرعت کاهش قیمت هر دلار در ایران زیاد نبوده است، شرکت تدبیراندیشان درسا تصمیمی مبنی بر کاهش قیمت محصولات هایلوک نداشته است اما شرکت پارس ارتباط افزار در یک اقدام نادر، قیمت محصولات بهترین تجهیزات نظارتی را کاهش داد و اکنون در ثبات 2 ماهه به سر می برد.

چارت

ثبات 9 ماهه قیمت هایلوک در ایران 10 ماه می شود؟

در این مقاله با عنوان ثبات 9 ماهه قیمت هایلوک در ایران می خواهیم این نکته را یادآور شویم که ممکن است قیمت هایلوک در ایران تا 10 ماه هم ثابت باقی بماند. ثبات 9 ماهه قیمت هایلوک در ایران اگر به 10 ماه برسد، دقیقا مصادف می شود با زمان تغییر ریاست جمهوری در کشور. تا ماه آینده به احتمال فراوان قیمت ارز در ایران به ثبات نسبی خود ادامه می دهد و به احتمال فراوان ثبات 9 ماهه قیمت هایلوک در ایران به 10 ماه هم خواهد رسید.

چرا هایلوک ارزان نشد؟

در ایران محصولات هایک ویژن 2 ماه گذشته ارزان شد اما محصولات هایلوک بدون تغییر باقی ماند. حال در این بند از این مقاله با عنوان ثبات 9 ماهه قیمت هایلوک در ایران می خواهیم عوامل آن را بررسی کنیم:

  • افزایش تخفیف همکاری از ابتدای سال به جای کاهش قیمت محصولات هایلوک
  • افزایش قیمت جهانی محصولات هایلوک که با کاهش قیمت ارز جبران شد

فروشگاه ایران هایلوک متولی اصلی

تمام کاربران گرامی وبسایت ایران هایلوک، تمام همکاران و مشتریان محترم می توانند از طریق فروشگاه ایران هایلوک و وبسایت ایران هایلوک آخرین لیست قیمت محصولات هایک ویژن و هایلوک را مشاهده کنید. همچنین می توانید از طریق پیامرسان واتس اپ به شماره 09901220030 به ما پیغام دهید تا فایل PDF جدیدترین قیمت های هایلوک و هایک ویژن را در گوشی تلفن همراه خود داشته باشید. این فایل PDF شامل موارد زیر است:

  • پارتنامبر محصول
  • تصویر کالا
  • مشخصات کلیدی آن
  • قیمت

امیدواریم این مقاله با عنوان ثبات 9 ماهه قیمت هایلوک در ایران در وبسایت فروشگاه ایران هایلوک مورد توجه شما قرار گرفته باشد. به امید آنکه ریشه تورم در کشور خشکیده شود و به جای ثبات 6ماهه قیمت تجهیزات نظارتی شاهد ثبات 6 ساله و حتی بیشتر هم باشیم.

× برای خرید مشاوره بگیرید