بررسی دوربین مداربسته هایک ویژن سری 16

بررسی-دوربین-مداربسته-هایک-ویژن

بررسی دوربین مداربسته هایک ویژن سری 16 عنوان مقاله ای است که در آن اشاره می کند اگر در پارتنامبر دوربین مداربسته هایک ویژن عدد 16 دیده شود، چه مفهومی دارد. بررسی دوربین مداربسته هایک ویژن به طور کلی این کمک را به کاربر می کند تا محصولات این برند را بهتر بشناسد و برای خرید دوربین مداربسته راحت تر تصمیم بگیرد. با ما همراه باشید تا بررسی دوربین مداربسته هایک ویژن در خدمت شما باشیم.

بررسی دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن از جهات گوناگون قابل بررسی است. یکی از این جهت ها بررسی از روی یک عدد مشترک در پارتنامبر دوربین مداربسته است. هایک ویژن که به طور کلی عنوان بهترین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان را بع یدک می کشد، از ابتدای تولید از یک الگوریتم مشخص پیروی می کرد و در حال حاضر با بررسی عدد به عدد آن می توان به این نتیجه مشخص رسید که این اعداد چه معنی و مفهومی خواهد داشت.

بررسی-دوربین-مداربسته-هایک-ویژن-سری-16

دوربین مداربسته هایک ویژن سری 16

در پارتنامبر محصولات هایک ویژن یک سری اعداد و حروف وجود دارد که هر کدام از آنها معنی و مفهوم خاص خود را دارد. در ایم مقاله می خواهیم بررسی دوربین مداربسته هایک ویژن سری 16 را انجام دهیم؛ یعنی محصولاتی که در پارتنامبرشان عدد 16 وجود دارد را معرفی کرده و بررسی کنیم. در نظر داشته باشید عدد 16 در پارتنامبر سری محصولات زیر از شرکت هایک ویژن یافت می شود:

  • دوربین مداربسته
  • دستگاه
  • پایه

در این بند می خواهیم دوربین مداربسته سری 16 را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. شاید برای شما سوال باشد چرا قصد داریم دوربین مداربسته هایک ویژن از سری 16 را بررسی کنیم؛ چرا که این عدد هم در دوربین مداربسته Turbo HD هایک ویژن هم در دوربین مداربسته IP هایک ویژن موجود است. در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی دوربین مداربسته هایک ویژن سری 16 به طور جامع برای شما ارائه شود.

محصولات-هایک-ویژن

دوربین مداربسته Turbo HD سری 16

همانطور که اشاره شد عدد 16 در هر دو سری محصولات توربو اچ دی و تحت شبکه مشترک است و هر در هر دو تکنولوژی بیانگر بولت بودن دوربین مداربسته است. شما از طریق لینک زیر می توانید این سری محصولات را بیابید:

تمام دوربینهای مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن که در پارتنامبرشان عدد 16 وجود دارد، یک دوربین مداربسته بولت هستند. فرقی ندارد دوربین مداربسته چند مگاپیکسل باشد و دارای لنز ثابت یا متغیر باشد، هر موقع عدد 16 در پارتنامبر دوربین مداربسته Turbo HD هایک ویژن دیده شود، بیانگر این است که این محصول یک دوربین مداربسته بولت است.

بولت-توبرو-هایک-ویژن

دوربین مداربسته IP سری 16

دوربین مداربسته هایک ویژن با تکنولوژی تحت شبکه که در پارتنامبرش عدد 16 باشد، همانند دوربین مداربسته هایک ویژن با تکنولوژی Turbo HD یک دوربین مداربسته بولت است، فقط یک تفاوت در این امر وجود دارد و آن تعیین ثابت یا متغیر بودن لنز آن دوربین مداربسته است. شما از طریق لینک زیر می توانید مجموعه دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن سری 16 را بیابید.

تمام دوربینهای مداربسته IP هایک ویژن که در پارتنامبرشان عدد 16 وجود دارد، یک دوربین مداربسته بولت هستند. فرقی ندارد دوربین مداربسته چند مگاپیکسل باشد، تنها نکته آن این است که حتما دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن با پارتنامبر 16 دارای لنز متغیر است. هر موقع عدد 16 در پارتنامبر دوربین مداربسته IP هایک ویژن دیده شود، بیانگر این است که این محصول یک دوربین مداربسته بولت با لنز متغیر است.

هایک-ویژن-لنز-متغیر

امیدواریم این مقاله با عنوان بررسی دوربین مداربسته هایک ویژن سری 16 مورد توجه شما کاربران گرامی وبسایت ایران هایلوک قرار گرفته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر در ارتباط باشید:

  • 021-66735544 تلفن ثابت فروشگاه
  • 09901220030 موبایل فروشگاه و پیام رسان واتس اپ
× برای خرید مشاوره بگیرید