ایران هایلوک نسل جدید هایک ویژن را بررسی می کند

ایران-هایلوک-نسل-جدید-هایک-ویژن

ایران هایلوک نسل جدید هایک ویژن را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. در این مقاله محصولات تازه ای که جایگزین محصولات قدیم تر هایک ویژن شده اند، بررسی خواهند شد. درواقع پس از مدتی و با پیشرفت علم و به روز شدن تکنولوژی، هر برندی اقدام به ایجاد تحول در محصولات خود می کند. هایک ویژن هم که از سال 2001 فعالیت خود را در زمینه تجهیزات نظارتی شروع کرده است، پس از گذشت چند سال، محصولات قدیم خود را از خط تولید خارج می کند و موارد جدید را جایگزین می کند. در این مقاله ایران هایلوک نسل جدید هایک ویژن را بررسی می کند.

ایران هایلوک نسل جدید هایک ویژن را معرفی می کند

نسل جدید محصولات هایک ویژن موسوم به محصولات سال 2020 میلادی، جایگزین دوربین مداربسته و دستگاهی شده اند که پیشترها در این شرکت تولید می شده و به فروش می رسیده است. هر محصول جدیدی که جایگزین موارد قبلی می شود به دلیل رفع نواقص قبلی عرضه می شوند و باعث پیشرفت در زمینه تجهیزات نظارتی می شود. در ادامه این مقاله ایران هایلوک نسل جدید هایک ویژن را به طور کامل معرفی می کند.

ایران-هایلوک-نسل-جدید-هایک-ویژن-بررسی

بررسی نسل جدید دوربینهای مداربسته IP

سال 2018 شرکت هایک ویژن نسل جدید دوربینهای مداربسته IP با عنوان EASY IP را روانه بازار کرد که قیمت مناسبتری نسبت به محصولات قدیمتر دارند و از قابلیت فشرده سازی بیشتری برخوردارند. این محصولات همچنان پربرجا مانده و به عنوان جدیدترین محصولات در تکنولوژی تحت شبکه شناخته می شوند. برای مثال موارد زیر جایگزین موارد قدیمتر خود و متناظر خود شدند:

  • دوربین مداربسته 1023 جایگزین دوربین مداربسته 2020 شد.
  • دوربین مداربسته 1123 جایگزین دوربین مداربسته 2120 شد.

دوربینهای مداربسته مینی دام که نسل اول این محصولات به شمار می رفت، زمانی تولید شد که چیزی تحت عنوان ضبط صدای محیط مطرح نبود. بعدها نسل جدید این محصولات که در سال 2018 تولید شدند، مجهز به میکروفون داخلی بودند تا صدای محیط را هم ضبط کنند.

  • دوربین مداربسته 2523 جایگزین دوربین مداربسته 2520 شد.

علاوه بر مواردی که گفته شد، پارتنامبرهای جدیدی هم وجود دارد که صدای محیط را ضبط می کند. تولیدات سال 2020 میلادی شرکت هایک ویژن تمرکز خود را بر روی دوربینهای مداربسته ای گذاشته است که دارای میکروفون داخلی هستند. قبلا دوربینهای مداربسته دارای قابلیت اتصال میکروفون بودند اما محصولات جایگزین داخل خودشان میکروفون دارند.

  • دوربینهای مداربسته با پارتنامبر IU جایگزین دوربینهای مداربسته با پارتنامبر IS شدند.

نسل جدید دوربینهای مداربسته کیوب قابلیت فشرده سازی بیشتری دارند و همچنین از قابلیت WDR بهره می برند. این موارد به شرح زیر معرفی می شود:

  • دوربین مداربسته 2423 جایگزین دوربین مداربسته 2422 شد.
  • دوربین مداربسته 2443 جایگزین دوربین مداربسته 2442 شد.

نسل-جدید-هایک-ویژن

ایران هایلوک نسل جدید هایک ویژن NVR را بررسی می کند

سال گذشته، دستگاه های NVR سری Q وارد بازار شد که پهنای باند کمتری از سری K دارد و به مراتب قیمت پایینتری نسبت به سری K دارند. هدف از عرضه این سری محصولات این بود که کاربران با هزینه کمتر بتوانند تجهیزات نظارتی خود را تهیه کنند. دستگاه های NVR سری K با پهنای باند بسیار بالا متناسب برای دوربینهای مداربسته تا 8 مگاپیکسل ساخته شدند و اگر کاربر قصد داشت فضای خود را با دوربینهای مداربسته 4 یا 6 مگاپیکسل تجهیز کند، نیازی به تحمیل هزینه بیشتر نیست و می تواند از دستگاه های سری Q استفاده کنند. این دستگاه ها پس از متوقف شدن دستگاه های سری E، روانه بازار شد.

ایران هایلوک نسل جدید هایک ویژن DVR را بررسی می کند

جدیدترین دستگاه DVR که وارد بازار تجهیزات نظارتی شده است، پارتنامبر DS-7216HGHI-K1 است که برای پایین آوردن لود هزینه کاربر به بازار عرضه شده است. پیشترها دوربینهای مداربسته دو مگاپیکسل با دستگاه سری HQ ست می شدند که دارای قیمت بیشتری بودند. دستگاه 16 کانال سری HG به دلیل فشرده سازی +H.265 PRO نسل جدید دستگاه های DVR به شمار می رود.

بررسی نسل جدید دوربینهای مداربسته TURBO HD

در این مقاله ایران هایلوک نسل جدید هایک ویژن را در موارد تحت شبکه و همچنین دستگاه های DVR بررسی کرد و حال در این بند دوربینهای مداربسته TURBO HD نسل جدید هایک ویژن مورد بررسی قرار می گیرد.

  • دوربینهای مداربسته با قابلیت ضبط صدا، جدیدترین نسل دوربینهای مداربسته TURBO HD هایک ویژن است. در این محصولات میکروفون داخلی وجود دارد و توان ضبط صدای محیط را همزمان با تصویر دارد.
  • دوربینهای مداربسته دام سری 76 جایگزین دوربینهای مداربسته سری 56 شدند.
  • دوربین مداربسته 16D0-ITPF جایگزین دوربین مداربسته 16D0T-IR شد.
  • دوربینهای مداربسته سری D3 جایگزین دوربینهای مداربسته سری D8 شدند.
  • دوربینهای مداربسته با قابلیت دید در شب رنگی به عنوان جدیدترین نسل محصولات هایک ویژن TURBO HD شناخته می شود.
  • دوربینهای مداربسته دام وندال با بهره مندی از قابلیت IK10 جزو جدیدترین محصولات نسل جدید به شمار می روند.

هایک-ویژن-نسل-جدید

امیدواریم این مقاله با عنوان ایران هایلوک نسل جدید هایک ویژن را بررسی می کند مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

× برای خرید مشاوره بگیرید