ایران هایلوک دوربین مداربسته وندال را بررسی می کند

ایران-هایلوک-دوربین-مداربسته-وندال

ایران هایلوک دوربین مداربسته وندال را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. دوربین مداربسته اشکال گوناگون دارد که وندال یکی از آن است. شرکت هایک ویژن، معمولا دوربینهای مداربسته تحت شبکه خود را به صورت دام وندال تولید می کند و این قاعده برای دوربین های مداربسته هایلوک هم صدق می کند اما در تکنولوژی Turbo HD بیشتر دوربینهای مداربسته هایک ویژن و هایلوک دام تارت هستند و لنز دوربین مداربسته مثل دام وندال نیست که داخل حباب باشد. به ندرت مواردی را در تکنولوژی Turbo HD می توانید پیدا کنید که دام وندال باشند اما در این مقاله با عنوان ایران هایلوک دوربین مداربسته وندال را بررسی می کند، به آنها اشاره خواهیم کرد.

بررسی ایران هایلوک دوربین مداربسته وندال

در این بند اشاره به معنای وندال و مفهوم آن در تجهیزات نظارتی خواهیم پرداخت. در واقع هر موقع سخن از دوربین مداربسته وندال به میان می آید، مراد دوربین مداربسته وندال پروف است:

  • Vandal Proof : اثبات خرابکاری

همانطور که اشاره شد معنای این کیس از دوربین مداربسته به زبان فارسی اثبات خرابکاری است و منظور آن توانایی این محصول در شناسایی افراد خرابکار است. البته که شناسایی افراد خرابکار ارتباطی با جنس بدنه و نوع دوربین مداربسته ندارد و همگی اعم از دام، بولت و اسپیددام این توانایی را دارند اما آنچه که در ابتدای اختراع این کالا مطرح بود، تا به حال پابرجا مانده و به همان اصطلاح معروف است.

ایران-هایلوک-دوربین-مداربسته-وندال-iranhilook

قابلیت IK10

یکی از ویژگی هایی که با دوربین مداربسته وندال پروف در تکنولوژی Turbo HD همراه است، قابلیت IK10 به شمار می رود. این قابلیت که پیشترها در وبسایت ایرن هایلوک بررسی شد و مفصلا معرفی گردید، بالاترین سطح مقاومت یک دوربین مداربسته در برابر ضربه است. همانطور که اشاره شد قابلیت IK10 قابلیت تحمل ضربه تا 20 ژول انرژی را دارد. دوربین های مداربسته تحت شبکه وندال پروف لزوما از این قابلیت بهره نمی برند و شامل موارد استثنا می شود.

هایک ویژن توربو اچ دی VP

تا به اینجا تنها 2 مدل دوربین مداربسته Turbo HD با ظاهر وندال توسط شرکت هایک ویژن معرفی شده است که هر دوی آن در بخش پایانی پارتنامبر خود حروف VP را می بینند. این دو دوربین مداربسته به شرح زیر معرفی می شوند:

معرفی محصولات VP

همانطور که در بند بالا دو مورد دوربین مداربسته معرفی شد، می بینید دو مدل دوربین مداربسته دام وندال پروف در فروشگاه ایران هایلوک وجود دارد که یکی از آنه سال گذشته به بازار عرضه شد و نوع دیگر آن به تازگی به بازار ایران راه یافته و عرضه می شود. همانطور که اشاره شد نکته مشترک هر دوی این محصولات بهره مندی از قابلیت IK10 است و هر دوی آنها Turbo HD هستند. دیگر ویژگی های مشترک این دو دوربین مداربسته به شرح زیر است:

  • بهره مندی از وضوح تصویر 5 مگاپیکسل
  • بهره مندی از قابلیت IP67
  • کارای در دمای 30 درجه زیر صفر تا 60 درجه بالای صفر
× برای خرید مشاوره بگیرید