چرا دوربین مداربسته هایلوک بخریم؟

چرا-دوربین-مداربسته-هایلوک-بخریم؟

چرا دوربین مداربسته هایلوک بخریم؟ سوالی که در ذهن خریداران دوربین مداربسته نقش می‌بندد و در پله آخر، پیش از آنکه وجه را پرداخت کند، این سوال از خود پرسیده می‌شود. در این مقاله همراه ما باشید تا دلیل انتخاب این دوربین مداربسته باکیفیت را بررسی کنیم و پاسخ این سوال را بگیرید که چرا دوربین مداربسته هایلوک بخریم؟

استفاده آسان، کیفیت قابل اعتماد و قیمت مناسب

دنبال یک سیستم نظارتی باکیفیت می‌گردید؟ نمی خواهید خیلی هزینه کنید و دنبال برند هایک ویژن نیستید؟ اصلا مشکلی نیست، دوربین مداربسته هایلوک که تولید خود شرکت هایک ویژن است، دقیقا برای شما ساخته شده است. در واقع چرا دوربین مداربسته هایلوک بخریم؟ چون با پرداخت قیمت پایین، ارزنده خرید کنید و دوربین مداربسته هایلوک را باکیفیت بسیار بالا خریداری کنید. استفاده و نصب آسان یکی از ویژگی های این دوربین مداربسته است. از آنجا که هایلوک، تولید شرکت هایک ویژن است پس به راحتی می توانید به آن اعتماد کنید واز داشتن کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنید. قیمت محصولات این برند واقعا مناسب است و قدرت خرید آن را برای همگان میسر کرده است. باز هم از خود می پرسید چرا دوربین مداربسته هایلوک بخریم؟ پس باز هم با ما همراه باشید.

تنوع محصولات هایلوک

راهی که برند هایلوک در پیش گرفته، دقیقا همان راه برند هایک ویژن است. تنوع محصولات هایلوک به قدری در یک سال گذشته بالا بوده که پیشبینی می شود در آینده نزدیک از هایک ویژن هم پیشی بگیرد. این برند در دو تکنولوژی دیجیتال و توربو اچ دی دوربین مداربسته تولید می‌کند که در ادامه به بررسی هر کدام از آنها می‌پردازیم:

محصولات دیجیتال و توربو اچ دی هایلوک

  • دوربین مداربسته با لنز ثابت
  • دوربین مداربسته با لنز متغیر
  • دستگاه NVR و دستگاه DVR

بررسی ویژگی های دوربین مداربسته دیجیتال و توربو اچ دی هایلوک با لنز ثابت

  • معمولا دوربین مداربسته هایلوک با لنز ثابت، با فاصله کانونی 2/8 میلی متر عرضه می‌شود.
  • زاویه دید این دوربین مداربسته حدود 90 درجه است.
  • کاربرد این دوربین مداربسته برای نظارت از یک فضای کلی و مشاهده کلیات است.

بررسی ویژگی های دوربین مداربسته دیجیتال و توربو اچ دی هایلوک با لنز متغیر

  • فاصله کانونی لنز از 2/8 میلی متر تا 12 میلی متر تغییر می کند.
  • زاویه دید از 30 تا 90 درجه است.
  • هم برای مشاهده جزئیات کاربرد دارد هم مشاهده کلیات.

بررسی ویژگی های دستگاه NVR و DVR

  • بهره مندی از ویژگی H265 برای فشرده سازی اطلاعات و ذخیره بیشتر وقایع ضبط شده بر روی هارد.
  • دارا بودن از منوی ساده و قابل استفاده برای همگان.
  • مجهز به تکنولوژی های روز دنیا برای اراده یک خروجی ایده آل.

کیفیت تولیدات محصولات

برای بررسی کیفیت تولیدات هایلوک باید به نکات زیر اشاره شود.

  • بیش از 80 درصد محصولات هایلوک به صورت اتوماتیک و با دستگاه ساخته می شود.
  • به کارگیری بهترین مواد و مرغوب ترین جنس از فلز و پلاستیک.
  • تولید شده در کارخانه های موردتایید در سطح جهان.
  • کنترل کیفیت و بررسی توسط کارشناسان پیش از تولید انبوه و روانه شدن به بازار.

وضوح تصویر بالا و شناسایی جزئیات با فاصله زیاد

در حال حاضر در کشور ما، دوربین مداربسته هایلوک، به دو شکل 4 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل عرضه می‌شود. مگاپیکسل بالا باعث می‌شود زوم کردن بر روی سوژه مورد نظر، کیفیت تصویر را کاهش ندهد. در هر صورت، شفافیت تصویر دوربین های مداربسته هایلوک بسیار ایده آل است. در عکس زیر با آن بیشتر آشنا شوید:

قابلیت WDR در دوربین مداربسته هایلوک

ممکن است دوربین مداربسته شما در فضایی گذاشته شود که نور زیادی مستقیم به لنز بتابد یا در جایی قرار گرفته باشد که به تصویر دریافتی اصطلاحا ضد نور گفته می‌شود. قابلیت WDR در دوربین مداربسته هایلوک، نور را به طور منطقی در کل تصویر پخش می‌کند و یک خروجی عالی ارائه می‌دهد. تفاوت داشتن و نداشتن WDR در تصویر زیر نشان داده می‌شود:

انتقال ساده تصویر به گوشی تلفن همراه

یکی از ویژگی های دوربین مداربسته هایلوک، انتقال تصویر از دستگاه به تلفن همراه شماست. این کار به سادگی توسط نصاب دوربین مداربسته انجام می شود و شما می توانید همواره با مشاهده گوشی تلفن همراه خود، از فضای موردنظرتان نظارت کنید و در جریان تمام وقایع ثبت شده قرار بگیرید.

تقسیم بندی کانال های تصویر در نمایشگرهای مجزا

ممکن است فضای موردنظر شما، مجهز به 8 دوربین مداربسته باشد. شما به راحتی می توانید تنظیمات ارائه تصاویر را به گونه ای انجام دهید که مثلا 4 کانال تصویر در یک نمایشگر نشان داده شود و 4 کانال تصویر دیگر در نمایشگر دیگر. به این شکل می توانید نظارت را بین افراد افراد بیشتری تقسیم کنید و هر کس را مسئول بررسی چند کانال کنید. به این فرایند اصطلاحا گسستن کانال های تصویر گفته می شود.

وضوح تصویر در شب

در این بخش بدون هیچ توضیحی، دوتصویر در شب شما نمایش داده می‌شود. یکی با استفاده از گوشی تلفن همراه و دیگری با دوربین مداربسته هایلوک ثبت شده است. مقایسه در این بخش کار بسیار آسانی است:

حال شاید به سادگی پاسخ این سوال را بدهید که چرا دوربین مداربسته هایلوک بخریم؟

× برای خرید مشاوره بگیرید