پکیجهای ارزان قیمت فروشگاه ایران هایلوک

پکیجهای-ارزان-قیمت

پکیجهای ارزان قیمت فروشگاه ایران هایلوک به زودی به روزرسانی خواهند شد. این محصولات در سریعترین زمان ممکن به دست مشتریان گرامی خواهد رسید. از سال گذشته این موقع در فروشگاه ایران هایلوک پکیج های متنوعی برای عرضه در وبسایت خود ارائه داد و مورد استقبال فراوانی هم قرار گرفت اما به دلیل نوسانات زیاد قیمتها و تنوع در موجودی کالاها، این بخش برای مدتی غیرفعال شده است.

از این تاریخ که این مقاله برای شما کاربران منتشر شده است، فروشگاه ایران هایلوک قصد دارد موارد گوناگونی را در قسمت قرار دارد و اولیت خود را همانطور که در عنوان این مقاله آمده است، پکیجهای ارزان قیمت فروشگاه ایران هایلوک است و صرفا برای اقتصادی بودن پکیجها قصد عرضه آنها را دارد.

تکنولوژی پکیجهای ارزان قیمت فروشگاه ایران هایلوک

در قسمت پکیج های پیشنهادی ایران هایلوک تکنولوژی های زیر موجود خواهد شد:

  • تکنولوژی AHD
  • تکنولوژی Turbo HD
  • تکنولوژی IP

پکیجهای-ارزان-قیمت-iranhilook

پیشترها همین تکنولوژی ها در قسمت پکیجهای پیشنهادی ایران هایلوک موجود بود که به شرح زیر عرضه می شد:

  • تکنولوژی AHD در محصولات برند نگرون و نیکسون
  • تکنولوژی Turbo HD در محصولات برند هایلوک و هایک ویژن
  • تکنولوژی IP در محصولات برند هایلوک و هایک ویژن

در تازه ترین محصولات موجود در پکیجهای پیشنهادی ایران هایلوک یک مورد افزوده شده است:

بررسی پکیجهای WiFi

به دلیل آنکه تجهیزات نظارتی مبتنی بر وای فای فقط توان پشتیبانی کردن دوربین مداربسته و دستگاه در برد 30 مترمربع را دارد. از این رو نمی توان روی تعداد دوربین مداربسته بیشتر از 4 عدد حساب کرد. به همین دلیل است که اصلا دستگاه های NVR با قابلیت WiFi اصلا بیشتر از 4 کانال ندارد و برای پروژه های کوچک در فضاهای کوچک کاربرد دارد.

پکیجهای ارزان قیمت فروشگاه ایران هایلوک افزون بر موارد مبتی بر WiFi موارد دیگری هم دارد که در بندهای بعدی به آنها اشاره خواهیم کرد.

4-دوربین-مداربسته-wifi-هایکویژن

پکیج با 2 عدد دوربین مداربسته

کمترین میزان کانال در دستگاه های DVR و NVR تعداد 4 کانال است از این رو اگر قصد تهیه یک سری تجهیزات نظارتی با 2، یا 4 دوربین مداربسته دارید، می توانید از دستگاه های 4 کانال استفاده کنید.

پکیجهای ارزان قیمت فروشگاه ایران هایلوک با 2 دوربین مداربسته می تواند از برندهای زیر باشد:

  • دوربین مداربسته و دستگاه نگرون
  • دوربین مداربسته و دستگاه هایلوک
  • دوربین مداربسته هایک ویژن و دستگاه هایلوک

پکیج با 8 عدد دوربین مداربسته

در پکیجهای ارزان قیمت فروشگاه ایران هایلوک بیشترین دوربین مداربسته ای که در یک تجهیزات نظارتی وجود دارد، پکیجهای 8 دوربین مداربسته است که شامل یک دستگاه 8 کانال می شود. اگر قصد دارید از تعداد 6 دوربین مداربسته، 7 یا 8 دوربین مداربسته هم در تجهیزات خود استفاده کنید، باید از دستگاه 8 کانال استفاده کنید.

پکیجهای ارزان قیمت فروشگاه ایران هایلوک با 8 یا 6 دوربین مداربسته می تواند موارد زیر باشد:

  • دوربین مداربسته و دستگاه نگرون
  • دوربین مداربسته و دستگاه هایلوک
  • دوربین مداربسته هایک ویژن و دستگاه هایلوک

پکیجهای-ارزان

قیمت مناسب پکیجها

هدف از انتشار این مقاله با عنوان پکیجهای ارزان قیمت فروشگاه ایران هایلوک این است که بتوانیم به کاربران تجهیزات نظارتی ارزان قیمت معرفی کنیم. اگر قصد خرید پکیجهای پیشنهادی فروشگاه ایران هایلوک را دارید، این نکته را در نظر داشته باشید که درصد تخفیف برای شما از 12 درصد ویژه اعضا به 20 درصد افزایش پیدا می کند.

قیمت مناسب پکیجها در فروشگاه ایران هایلوک یکی از طرح های تشویقی برای کاربران است تا بتوانند با استفاده از این سری تجهیزات سود بیشتری از خرید خود داشته باشند.

موارد تکمیلی پکیج

پکیجهای ارزان قیمت فروشگاه ایران هایلوک بستگی به تکنولوژی سیستم نظارتی خود، دارای موارد تکمیلی زیر است:

  • در تکنولوژی مبتنی بر وای فای افزون بر دوربین مداربسته و دستگاه فقط از یک عدد هارد هم باید در تکمیل موارد خود استفاده کنید.
  • در تکنولوژی AHD و Turbo HD افزون بر دوربین مداربسته و دستگاه باید از کابل برق و تصویر، هارد، اتصالات و منبع تغدیه استفاده کنید.
  • در تکنولوژی IP افزون بر دوربین مداربسته و دستگاه باید از کابل شبکه، هارد، سوئیچ و اتصالات استفاده کنید.
× برای خرید مشاوره بگیرید