پربازدیدترین مطالب وبسایت ایران هایلوک

پربازدیدترین-مطالب-وبسایت-ایران-هایلوک

پربازدیدترین مطالب وبسایت ایران هایلوک یک قابلیت جدید در وبسایت این فروشگاه است تا کاربر به بخش های مهم فروشگاه به سادگی دست پیدا کند. در این بخش که از مهمترین بخش های وبسایت ایران هایلوک به شمار می رود، مطالبی به عنوان میانبر در وبسایت تعریف شده اند که بیشترین کلیک را در میان کاربران وبسایت داشته است. این مطالب به شرح زیر است:

پربازدیدترین-مطالب-وبسایت-ایران-هایلوک-iranhilook

ویژگی های پربازدیدترین های وبسایت

این بخش شبیه یک کتابخانه هوشمند عمل می کند که قسمتهای پربازدید را در وبسایت ایران هایلوک مشخص می کند. در این بخش هر آنچه که از نظر تعداد کلیک و جذابیت برای مخاطب بیشتر باشد، به این بخش اضافه می شود. کاربران می توانند با همراهی کردن و دنبال کردن این بخش، از تازه ترین بخش ها و پربازدیدترین قسمتهای وبسایت ایران هایلوک باخبر شوند. این بخش زود به زود به روزرسانی خواهد شد.

تخفیف شگفت انگیز وبسایت ایران هایلوک

پربازدیدترین مطالب وبسایت ایران هایلوک قسمت های مختلف دارد و آنچه که بیشترین بازدید را داشته است، نحوه دریافت تخفیف 7+14 درصدی فروشگاه است که به مشتریان وبسایت و خریداران اینترنتیتعلق پیدا می کند. مشتریان می توانند به ترتیب زیر از این تخفیف بهره مند شوند:

  • عضویت در سایت
  • خرید یک میلیون تومان با تخفیف 7 درصد
  • دریافت کد تخفیف
  • اعمال تخفیف از خریدهای بعدی بدون محدودیت به صورتی که علاوه بر 7 درصد، 14 درصد هم بیشتر از تخفیف بهره مند شوند

دوربین مداربسته حرارتی هایک ویژن

همانطور که می دانید، هنوز بسیاری از کشورها درگیر بیماری کوید19 هستند و کشور عزیزمان ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. از این رو استفاده از دوربین مداربسته حرارتی یکی از کالاهای اساسی برای مقابله هوشمند با این ویروس به شمار می رود. بسیاری از شرکت ها، بانک ها، کارخانه ها و به طور کلی بسیاری از نهادهای بزرگ، خواستار تهیه این محصولات هستند و می توانند از طریق فروشگاه ایران هایلوک، به آنچه که مدنظرشان در این زمینه است برسند. فروشگاه ایران هایلوک نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران است و اجراککنده پروژه های حرارتی مشتریان گرامی خواهد بود.

انتخاب صحیح تجهیزات نظارتی

فروشگاه ایران هایلوک با مشاوره رایگان، کاربران را برای خرید دوربین مداربسته و دستگاه مناسب از برند مناسب با کارایی های متناسب نیاز مشتریان، راهنمایی می کند. این مقاله یکی از پربازدیدترین مطالب در وبسایت ایران هایلوک به شمار می رود.

آموزش انتقال تصویر

بسیاری از کاربران دوست دارند، تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته را بر روی گوشی تلفن همراه یا رایانه شخصی خود ببینند. آموزش کامل این فرایند در یکی از مقالات وبسایت ایران هایلوک موجود است و کاربران می توانند گام به گام این مسیر را طی کنند. در نظر داشته باشید انتقال تصویر مستلزم اتصال دائمی دستگاه و گوشی تلفن همراه کاربر به شبکه اینترنت است. برند هایک ویژن و هایلوک هم برای دریافت انتقال تصویر به IP استاتیک نیاز دارند.

اینستاگرام و تخفیف همکاری

مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به دایرکت اینستاگرام فروشگاه ایران هایلوک از تخفیف ویژه همکاری بهره مند شوند. همچنین شماره تماس 0216673554 یا 09901220030 پاسخگوی مشتریان گرامی در این زمینه خواهند بود.

جدیدترین محصولات هایک ویژن و هایلوک

یکی از مطالب جذاب برای کاربران و همکاران نظارت تصویری، آگاهی از موجودی های جدید و کالاهای تازه به بازار عرضه شده است. هایک ویژن و هایلوک هر بار با لیست جدید قیمت، چندین محصول را هم به عنوان جدیدترین محصولات معرفی می کنند که از طریق وبسایت ایران هایلوک برای تمام کاربران تجزیه و تحلیل می شود.

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان پربازدیدترین مطالب وبسایت ایران هایلوک لذت برده باشید.

× برای خرید مشاوره بگیرید