هایک ویژن و نگرون بهترین انتخاب برای امنیت در تعطیلات

هایک-ویژن-و-نگرون

هایک ویژن و نگرون بهترین انتخاب برای امنیت در تعطیلات به ویژه تعطیلات نوروز به شمار می رود. آنها که در در واپسین روزهای سال گذشته اقدام به خرید محصولات این دو برند کرده اند، به خوبی این موضوع را دریافته اند که هایک ویژن و نگرون بهترین انتخاب برای امنیت در تعطیلات محسوب می شوند. در این مقاله با ما همراه باشید تا ابعاد گوناگون این موضوع برای شما شرح داده شود.

هایک ویژن و نگرون

هایک ویژن بهترین برند تجهیزات نظارتی در جهان است و از همین رو انتخاب نخست کاربران تجهیزات نظارتی برای امنیت فضای خود به شمار می رود. آن دسته از کابرانی که از برند هایک ویژن در فضای خود استفاده می کنند، بالاترین سطح کیفیت را برای خود انتخاب کرده اند. هایک ویژن داری محصولات به شرح زیر است:

  • دوربین مداربسته HD-TVI
  • دوربین مداربسته IP
  • دستگاه DVR
  • دستگاه NVR
  • کابل شبکه
  • سوئیچ شبکه
  • پایه اسپیددام
  • کنترلر اسپیددام (کیبورد)
  • تستر

در بند بعدی هر کدام از این موارد را به طور مجزا بررسی خواهیم کرد.

نگرون که به طور انحصاری توسط فروشگاه ایران هایلوک عرضه می شود، دارای سابقه چندین ساله و نام و نشان درخشان است. نگرون از سال 2014 وارد بازار ایران شد و اکنون در هفتمین سال فعالیت خود به سر می برد. البته از ابتدا محصولات این برند شامل دوربین مداربسته و دستگاه با هر دو ماهیت آنالوگ و تحت شبکه بود اما در حال حاضر و از سال پذشته با تحول در این برند، شاهد محصولات نگرون به شرح زیر هستیم:

  • دوربین مداربسته HD
  • دستگاه DVR
  • دزدگیر
  • چشمی

در دو بند بعدی هر کدام از این موارد را به طور مجزا بررسی خواهیم کرد.

محصولات هایک ویژن

وقتی می گوییم هایک ویژن و نگرون بهترین انتخاب برای امنیت در تعطیلات به شمار می رود، دلایل خاص خودشان را دارد. هایک ویژن و نگرون در کنار هم می توانند خیال کاربر را بابت داشتن یک تجهیزات با کیفیت راحت می کند. در این بند می خواهیم محصولات هایک ویژن را هر کدام به طور مجزا بررسی کنیم:

دوربین مداربسته HD-TVI

دوربین مداربسته هایک ویژن HD-TVI به آن دسته از محصولات گفته می شود که با ماهیت آنالوگ و وضوح تصویر با معیار سنجش مگاپیکسل عرضه می شود. هایک ویژن دارای سیستم انحصاری TVI است که باکیفیت ترین محصولات را در این تکنولوژی عرضه می کند. به محصولات HD-TVI هایک ویژن Turbo HD هم گفته می شود که نمونه اعلای دوربین مداربسته در سرتاسر جهان به شمار می رود.

هایک-ویژن-و-نگرون-iranhilook
DS-2CE19U8T-IT3Z گرانترین محصول HD-TVI

دوربین مداربسته IP

بالاترین تکنولوژی در حال حاضر ثبت تصاویر با کیفیت بالا و در بستر شبکه محسوب می شود. دوربین مداربسته هایک ویژن در این تکنولوژی بسیاری از محصولات را با هوش مصنوعی تولید و عرضه می کند که فرایند قیمت گذاری در آن انجام نمی شود و هیچگاه در لیستهای قیمت قرار نمی گیرند اما بسیاری دیگر از محصولات هایک ویژن هستند که با کیفیت بالا و وضوح تصویر بسیار عالی در لیست قیمت هایک ویژن هستند.

ds-2cd2t83g0-i8
DS-2CD2T83G0-I8 گرانترین محصول هایک ویژن IP

دستگاه DVR

دستگاه DVR هایک ویژن که به دستگاه های Turbo HD معروف هستند به نوعی XVR به شمار می روند و توان پشتیبانی از دوربین مداربسته با هر دو تکنولوژی و ماهیت آنالوگ و تحت شبکه را دارند. هایک ویژن این دستگاه ها را از 4 تا 32 کانال تصویر تولید می کند.

ds-7232hqhi-k2
DS-7232HQHI-K2 گرانترین دستگاه DVR Turbo HD

دستگاه NVR

دستگاه های NVR هایک ویژن با پهنای باند قابل توجه و ویژگی های منحصر به فرد از بالاترین وضوح تصویر ممکن پشتیبانی می کند. بعضی از دستگاه های مبتنی بر هوش مصنوعی و سری I هایک ویژن در لیست قیمت این محصولات نیستند اما موارد بسیاری هم هستند که به عنوان یک دستگاه فوق العاده ولی غیرهوشمند در لیست قیمت هایک ویژن قرار گرفته اند.

ds-7732ni-k4-16p
DS-7732NI-K4/16P گرانترین دستگاه NVR

آنچه که در این مقاله با عنوان هایک ویژن و نگرون بهترین انتخاب برای امنیت در تعطیلات از آن یاد شد استفاده از همین محصولات هایک ویژن است و بقیه موارد به نوعی لوازم جانی بوده و تاثیری در امنیت بالا ندارند. در بند بعدی می خواهیم به بررسی محصولی از نگرون بپردازیم که مکمل برند هایک ویژن است. چرا مکمل؟ چون هایک ویژن فقط و فقط به واسطه داشتن IP استاتیک توان انتقال تصاویر روی گوشی تلفن همراه را دارد. اگر در منطقه ای هستید که امکان دریافت IP استاتیک نیست و برای مدت طولانی می خواهید خانه خود را ترک کرده و به تعطیلات بروید، نمی توانید تصاویر را روی گوشی تلفن همراه خود مشاهده کنید.

هایک ویژن و نگرون بهترین انتخاب برای امنیت در تعطیلات نوروزی هستند؛ به این شکل که شما کاربر گرامی از دوربین مداربسته و دستگاه هایک ویژن استفاده کنید و برای امنیت بیشتر از دزدگیر هم استفاده کنید تا در هر کجا که باشید، هرگونه سو قصد به فضای موردنظر شما اطلاع داده شود.

محصولات نگرون

وقتی می گوییم هایک ویژن و نگرون بهترین انتخاب برای امنیت در تعطیلات به شمار می رود، به این دلیل است که شما بتوانید از دزدگیر نگرون در کنار دوربین مداربسته و دستگاه هایک ویژن استفاده کرده و با خیال راحت فضای خود را ترک کرده و به تعطیلات بروید. در این بند می خواهیم محصولات نگرون را هر کدام به طور مجزا بررسی کنیم:

*دوربین مداربسته و دستگاه نگرون طی روزهای آینده به روزرسانی خواهند شد. در این بد می خواهیم فقط به بررسی دزدگیر نگرون و متعلقات آن بپردازیم.

تجهیزات امنیتی نگرون

تجهیزات-امنیتی-نگرون

پیشترها در یک مقاله به طور مفصل به بررسی تجهیزات امنیتی نگرون پرداختیم. در این مقاله با عنوان هایک ویژن و نگرون بهترین انتخاب برای امنیت در تعطیلات قصد داریم ابعاد گوناگون این مورد را بررسی کنیم که چرا هایک ویژن و نگرون بهترین انتخاب برای امنیت در تعطیلات به ویژه تعطیلات نوروز است.

همانطور که گفته شد برند هایک ویژن به دلیل قطع بودن P2P خود، برای آنکه بتوانید در مدت طولانی دور از منزل یا فضای مورد نظر خود، متوجه ورود افراد غیرناشناس شوید، دزدگیرهای سیم کارتی نگرون را در آن مکان کار بگذارید تا به محض ورود افراد، برای شما پیامک ارسال شود.

امیدواریم هایک ویژن و نگرون بهترین انتخاب برای امنیت در تعطیلات مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 

× برای خرید مشاوره بگیرید