هایلوک و هایک ویژن بهترین تجهیزات دوربین مداربسته در جهان

هایلوک-و-هایک-ویژن

هایلوک و هایک ویژن بهترین تجهیزات دوربین مداربسته در جهان به شمار می روند. هر دوی این برندهای ساخت یک کشور و یک شرکت هستند و تفاوتهای کمی با هم دارند. فروشگاه ایران هایلوک به تازگی تغییراتی در صفحه نخست خود ایجاد کرده که مربوط به همین دو برند است. در این مقاله به این موضوع اشاره خواهیم کرد.

محصولات هایلوک

در فروشگاه ایران هایلوک محصولات هایلوک شامل موارد زیر است:

  • دوربین مداربسته
  • دستگاه

اگر دنبال دوربین مداربسته 2 یا 4 مگاپیکسل با تکنولوژی HD و قیمت مناسب هستید، می توانید از برند هایلوک دوربین مداربسته دام یا بولت انتخاب کنید. همچنین اسپیددام 2 مگاپیکسل هایلوک با تکنولوژی HD نیز موجود است. اگر هم می خواهید تکنولوژی تحت شبکه با قیمت مناسب انتخاب کنید، می توانید دوربین مداربسته دام و بولت 2، 4 و 5 مگاپیکسل هایلوک را انتخاب کنید، همچنین دوربین مداربسته اسپیددام 2 و 4 مگاپیکسل هایلوک نیز موجود است.

اگر دنبال دستگاه DVR با 4، 8، 16 و 32 کانال تصویر و قیمت مناسب هستید، می توانید از برند هایلوک دستگاه فلزی یا پلاستیکی انتخاب کنید. اگر هم می خواهید دستگاه NVR با قیمت مناسب انتخاب کنید، می توانید دستگاه 4،8 و16 کانال هایلوک را انتخاب کنید. دستگاه های NVR و DVR دو هارد با 16 کانال تصویر و DVR با 32 کانال تصویر نیز موجود است. برای مشاهده لیست جامع محصولات هایلوک بر روی لینک زیر کلیک کنید:

محصولات هایلوک و هایک ویژن

در فروشگاه ایران هایلوک محصولات هایک ویژن شامل موارد زیر است:

  • دوربین مداربسته
  • دستگاه
  • کابل
  • لوازم جانبی

اگر دنبال بهترین دوربین مداربسته با وضوح تصویر 2، 3، 5 و 8 مگاپیکسل با تکنولوژی HD هستید، می توانید از برند هایک ویژن دوربین مداربسته دام یا بولت انتخاب کنید. همچنین اسپیددام 2 مگاپیکسل هایک ویژن با تکنولوژی HD نیز موجود است. اگر هم می خواهید تکنولوژی تحت شبکه و کیفیت عالی انتخاب کنید، می توانید دوربین مداربسته دام و بولت 2، 4، 6 و 8 مگاپیکسل هایک ویژن را انتخاب کنید، همچنین دوربین مداربسته اسپیددام 2، 4 و 5 مگاپیکسل هایک ویژن نیز موجود است.

اگر دنبال دستگاه DVR با 4، 8، 16 و 32 کانال تصویر و بهترین کیفیت هستید، می توانید از برند هایک ویژن دستگاه فلزی یا پلاستیکی انتخاب کنید. اگر هم می خواهید دستگاه NVR با بالاترین کیفیت انتخاب کنید، می توانید دستگاه 4، 8، 16، 32، 64 و 128 کانال هایک ویژن را انتخاب کنید. دستگاه های NVR و DVR دو هارد با 16 کانال تصویر و DVR با 32 کانال تصویر نیز موجود است. همچنین دستگاه های NVR با قابلیت اتصال 4 هارد با 32 کانال تصویر و 8 و 16 هارد با 64 کانال تصویر و 128 کانال تصویر موجود است. برای مشاهده لیست جامع محصولات هایک ویژن بر روی لینک زیر کلیک کنید:

اگر دنبال کابل شبکه باکیفیت می گردید، می توانید از برند هایک ویژن CAT 6 یا همان کابل شبکه نسل جدید UTP تهیه کنید. دو نوع کابل شبکه هایک ویژن در فروشگاه ایران هایلوک موجود است.

اگر هم دنبال پایه دوربین مداربسته اسپیددام یا سوئیچ شبکه با بالاترین کیفیت می گردید، حتما برند هایک ویژن را اینخاب کنید. هایک ویژن سوئیچ شبکه 5، 9، 18 و 26 پورت موجود دارد.

بخش جدید وبسایت

هایلوک و هایک ویژن در سایت ایران هایلوک بالاترین کیفیت ممکن را دارند و در صفحه اصلی وبسایت برای دسترسی آسان کاربران دو بخش مجزا قرار داده شده است که بر اساس تصویر زیر قابل رویت است:

هایلوک-و-هایک-ویژن-iranhilook

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان هایلوک و هایک ویژن بهترین تجهیزات دوربین مداربسته در جهان استفاده کای را برده باشید

× برای خرید مشاوره بگیرید