هایلوک انتخاب کاربران پروژه های کوچک است

هایلوک-انتخاب-کاربران

هایلوک انتخاب کاربران برای پروژه های کوچک است. ایران هایلوک این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. در این مقاله جزئیات تازه ای از این برند مطرح می شود. در واقع ما در این مقاله با عنوان هایلوک انتخاب کاربران پروژه های کوچک است، می خواهیم با برشمردن ویژگی های کامل برند هایلوک، این را مشخص کنیم که چرا کاربران برای پروژه های خانگی و کوچک خود به سمت این برند گرویده اند. ایران هایلوک دلایل اینکه هایلوک انتخاب کاربران پروژه های کوچک است را بررسی می کند.

همانطور که می دانید، هایلوک زیرمجموعه برند هایک ویژن است و از سال 2018 توسط هایک ویژن به بازار عرضه شده است و به عنوان یک برند اقتصادی در جهان شناخته شده است. حال پس از گذشت حدود 4 سال از عرضه این برند، می توان به قطعیت گفت هایلوک انتخاب کاربران پروژه های کوچک است.

چرا هایلوک انتخاب کاربران پروژه های کوچک است؟

در این بند قصد داریم ویژگی های برند هایلوک را به شما معرفی کرده و دلایل انتخاب آن توسط مشتریان پروژه های کوچک را بررسی کنیم. ابتدا تاریخچه فعالیت این برند مورد بررسی قرار می گیرد.

  • هایلوک در سال 2018 توسط شرکت هایک ویژن تولید شد و با هدف از آن، تسخیر بازار محصولات ارزان قیمت بود.
  • هایلوک به واسطه قرار گرفتن در زیر مجموعه هایک ویژن از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است.

پس از معرفی برند هایلوک مواردی که منحصر به این برند می شود و باعث می شود هایلوک انتخاب کاربران پروژه های کوچک باشد را مورد بحث قرار می دهیم.

  • در برند هایلوک همانند هایک ویژن برد انحصاری TVI در تکنولوژی با ماهیت آنالوگ استفاده می شود که نمونه اعلای آن در جهان به شمار می رود و اصطلاحا به آن Turbo HD می گویند.
  • برند هایلوک داری محصولاتی با تکنولوژی تحت شبکه است که به آن IP یا دیجیتال گفته می شود و بدون افت تصویر تا مدتها تصاویر را به وضوح روز نخست به کاربر عرضه می کند.
  • در شرکت هایک ویژن محصولات برند هایلوک شامل محصولات تجهیزات نظارتی از جمله دوربین مداربسته و دستگاه است.
  • دوربینهای مداربسته در برند هایلوک به سه دسته دام، بولت و اسپیددام تقسیم می شوند.
  • دوربینهای مداربسته در برند هایلوک به وضوح 2، 4 و 5 مگاپیکسل تقسیم می شوند.
  • دوربینهای مداربسته در برند هایلوک به دو دسته لنز ثابت و لنز متغیر هم تقسیم می شوند.
  • دوربینهای مداربسته هایلوک دارای مقاومت IP66 و IP67 هستند و برابر گرد و غبار و بارندگی و همچنین تابش نور خورشید در فضای بیرون، مقاومت دارند.
  • دستگاه های برند هایلوک شامل DVR از 4 تا 32 کانال تصویر و NVR از 4 تا 16 کانال تصویر می شود، از این رو نمی توان پروژه های بزرگ بیش از 16 دوربین مداربسته تحت شبکه در یک فضا را به طور تجمیعی به هایلوک سپرد. از این رو با توجه به ویژگی های ذکر شده هایلوک انتخاب کاربران پروژه های کوچک است.
  • قیمت مناسب محصولات هایلوک در مقایسه با محصولات بی کیفیت بازار تجهیزات نظارتی باعث شده است که این برند برای پروژه های کوچک بسیار به صرفه باشد.

نصب آسان هایلوک

یکی دیگر از نقاط قوت هایلوک که باعث شده این برند به عنوان انتخاب نخست کاربران پروژه های کوچک باشد، نصب ساده آن و راه اندازی آسان آن است که با منوی بسیار کاربر پسند، می تواند فرایند دسترسی به اطلاعات را ساده کند. دوربینهای مداربسته هایلوک HD-TVI همگی 4in1 هستند و به سادگی روی تمام دستگاه های برندهای دیگر بالا می آیند. همچنین تمام دوربینهای مداربسته هایلوک تحت شبکه Onvif بوده و به سادگی به دستگاه های NVR دیگر برندهای متصل می شوند.

فرایند انتقال تصویر هایلوک هم بسیار ساده است و فقط با اتکا به داشتن IP استاتیک خیلی ساده فرایند آن انجام می شود.

هایلوک-انتخاب-کاربران-ایران-هایلوک

× برای خرید مشاوره بگیرید