مقاومت دوربین مداربسته بی سیم

مقاومت-دوربین-مداربسته-بی-سیم

مقاومت دوربین مداربسته بی سیم توسط گروه فنی فروشگاه ایران هایلوک مورد بررسی قرار گرفته است. در این مقاله ابعاد گوناگون آن بررسی می شود. در واقع دوربین مداربسته بی سیم به آن دسته از محصولاتی اطلاق می شود که بدون نیاز به کابل، تصاویر را دریافت و ارسال می کند. نکته مهم این دوربینهای مداربسته بهره بردن از قابلیت اتصال رم است تا اطلاعات را در خود ذخیره کند. در این مقاله با عنوان مقاومت دوربین مداربسته بی سیم ابعاد مختلف این محصولات بررسی می شود.

ویژگی های کلیدی دوربین مداربسته بی سیم

به طور کلی دوربین مداربسته بی سیم استفاده متدوال ندارد و استقبال زیادی از این محصولات نمی شود. یکی از دلایلی که استقبال از این محصولات زیاد نیست، احتمال قطعی اینترنت است؛ چرا که اگر اینترنت قطع شود، انتقال تصاویر میسر نخواهد بود و چون در این سلوشنها هیچ دستگاهی استفاده نمی شود که از هارد برخوردار باشد، باید فقط به رم داخل دوربین مداربسته بسنده کرد که زمان زیادی را در خود ذخیره نمی کند. در این بند ویژگی های کلیدی دوربین مداربسته بی سیم بررسی می شود تا در ادامه مقاومت دوربین مداربسته بی سیم مورد بررسی قرار گیرد:

  • بدون نیاز به اتصال به NVR
  • بدون نیاز به کابل
  • بهره مندی از قابلیت WiFi
  • بهره مندی از اتصال رم
  • ضبط صدای محیط

هایک ویژن تولیدکننده دوربینهای مداربسته بی سیم

در نظر داشته باشید در فروشگاه ایران هایلوک فقط برند هایک ویژن دوربین مداربسته بی سیم تولید می کند که همه آنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از زمانی که برند هایک ویژن رتبه یکم را در رده بندی محصولات تجهیزات نظارتی از آن خود کرده است، دوربینهای مداربسته بی سیم هم تولید شده که روند رو به رشد این محصولات طی سالهای اخیر به وضوح دیده شده است. در ادامه این محصولات بررسی می شود.

هایک-ویژن

مقاومت دوربین مداربسته بی سیم هایک ویژن

در این مقاله می خواهیم مقاومت دوربین مداربسته بی سیم را بررسی کنیم. در نظر داشته باشید دوربین مداربسته بی سیم بیشتر برای فضای داخلی مورد استفاده قرار می گرفت و مقاومت بالایی برابر رطوبت و بارندگی نداشتند. دوربینهای مداربسته کیوب و بیبی کم هایک ویژن همگی از مقاومت بسیار پایینی برخوردار بودند اما در حال حاضر دوربین مداربسته بی سیم بولت وارد بازار شده که دارای مقاومت بسیار بالایی است و برابر بارندگی و گرد و غبار مقاوم است. انواع مقاومت دوربینهای مداربسته به شرح زیر است:

  • IP65 : فاقد مقاومت بالا و قابل استفاده در فضای داخلی
  • IP66 : دارای مقاومت بالا برابر بارندگی و گرد و غبار
  • IP67 : دارای مقاوم بسیار بالا و دوام آوردن زیر آب تا نیم ساعت
  • IP68 : بالاترین سطح مقاومت و قابل استفاده در محیطهای صنعتی و زیر آب به طور دایم

مقاومت-دوربین-مداربسته-بی-سیم-iranhilook

مقاومت دوربین مداربسته با قابلیت وای فای و ضبط صدا

در نظر داشته باشید وای فای و میکروفون هیچ گونه مقاومتی برای دوام آوردن زیر آب را ندارند، بنابراین هیچ محصولی دیده نمی شود که داری قابلیت وای فای یا میکروفون داخلی بوده و دارای مقاومت IP67 باشد. در خوشبینانه ترین حالت این دوربینهای مداربسته Ip66 هستند و فقط می توانند برابر بارندگی مقاوم باشند. این پیشرفت بزرگی در زمینه تجهیزات نظارتی به شمار می رود. حال می خواهیم مقاومت هر کدامیک از دوربینهای مداربسته بی سیم را بررسی کنیم.

  • دوربینهای مداربسته بیبی کم : مقاومت پایین و مناسب برای فضای داخلی
  • دوربینهای مداربسته کیوب : مقاومت پایین و مناسب برای فضای داخلی
  • دوربینهای مداربسته بولت بی سیم : مقاومت بالا و مناسب برای فضای خارجی

مقاومت-هایک-ویژن

خرید از فروشگاه ایران هایلوک

مقاومت دوربین مداربسته بی سیم در این مقاله بررسی شد و شما به این نتیجه رسیده اید که بهترین انتخاب برای شما کدام گزینه خواهد بود. بیشترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید، این است که می خواهید دوربین مداربسته را در چه فضایی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس 02166735544 یا 09901220030 در ارتباط باشید.

امیدواریم این مقاله با عنوان مقاومت دوربین مداربسته بی سیم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

× برای خرید مشاوره بگیرید