قیمت لوازم جانبی افزایش یافت

قیمت-لوازم-جانبی-افزایش-یافت

قیمت لوازم جانبی افزایش یافت. با توجه به افزایش قیمت ارز و اینکه مدت مدیدی قیمت لوازم جانبی افزایش نداشت، در ماه جاری، بسیاری از این محصولات گران شدند. در این مقاله به بررسی موجودی لوازم جانبی در تجهیزات نظارتی خواهیم پرداخت و قیمت تازه آنها را مورد بررسی قرار می دهیم. امیدواریم پس از مطالعه این مقاله با عنوان قیمت لوازم جانبی افزایش یافت به آنچه که مدنظر شما بود رسیده باشید.

در ماه جاری قیمت لوازم جانبی افزایش یافت

در فروشگاه ایران هایلوک قیمت لوازم جانبی در تجهیزات نظارتی افزایش یافت و کاربران گرامی از ابتدای ماه آبان تمام این محصولات را با قیمت جدید خرید می کنند. در این بند اشاره به کالاهایی خواهیم کرد که مشمول این افزایش قیمت شده اند:

  • انواع کابل
  • انواع آداپتور
  • لوازم جانبی مصرفی

افزایش قیمت کابل

در فروشگاه ایران هایلوک انواع و اقسام کابل موجود است که به شرح زیر با قیمت مصوب در تاریخ آبان ماه سال 1399 معرفی می شود:

*بقیه اجناس در دسته بندی کابل ها با افزایش قیمت رو به رو شده است.

قیمت-لوازم-جانبی-افزایش-یافت-دوربین

افزایش قیمت آداپتور

اگرچه کابل و آداپتور به طور جداگانه در دسته بندی مجزا قرار می گیرد اما می توان همه موارد به جز دوربین مداربسته و دستگاه را در تجهیزات نظارتی جزو لوازم جانبی در نظر گرفت؛ از این رو پس از افزایش قیمت محصولات دسته کابل و آداپتور می توان گفت به طور کلی قیمت لوازم جانبی افزایش یافت. در فروشگاه ایران هایلوک انواع و اقسام آداپتور موجود است که به شرح زیر با قیمت مصوب در تاریخ آبان ماه سال 1399 معرفی می شود:

آداپتور

افزایش قیمت لوازم جانبی مصرفی

هایک ویژن به عنوان بهترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان علاوه بر دوربین مداربسته و دستگاه، لوازم جانبی مصرفی مثل سوئیچ شبکه پایه و کابل هم تولید می کند که به طور جداگانه در لیست قیمت هایک ویژن درج می شود. در این بند به عنوان لوازم جانبی مصرفی که برند هایک ویژن ندارند، مواردی را معرفی می کنیم که مشمول افزایش قیمت شده اند. پس از مطالعه این بند خواهید یافت در ماه اخیر قیمت لوازم جانبی افزایش یافت. در فروشگاه ایران هایلوک انواع و اقسام لوازم جانبی مصرفی موجود است که به شرح زیر با قیمت مصوب در تاریخ آبان ماه سال 1399 معرفی می شود:

  • باکس پلاستیکی ۱۰×۱۵ از قرار هر عدد 11,300 تومان
  • برای مشاهده قیمت لوازم جانبی هایک ویژن اینجا کلیک کنید.

لوازم-جانبی

با فروشگاه ایران هایلوک در تماس باشید

کاربران گرامی و همکاران محترم می توانند با ارتباط داشتن با فروشگاه ایران هایلوک از تازه ترین قیمت ها و تخفیفات ویژه اطلاع پیدا کنند. این مقاله با عنوان قیمت لوازم جانبی افزایش یافت تا حدی شما کاربران را با قیمتهای به روز محصولات آشنا کرد اما همچنان بسیاری از قیمتها در حال تغییر هستند که تنها راه ارتباطی و اطلاع از قیمتها تماس با فروشگاه است. در این بند اطلاعات تماس فروشگاه ایران هایلوک در اختیار شما قرار می گیرد:

  • شماره تلفن ثابت : 02166735544
  • شماره تلفن همراه : 099012200130

نشانی فروشگاه ایران هایلوک از طریق لینک زیر در گوگل مپ قابل دسترس است:

  • برای مشاهده لوکیشن فروشگاه ایران هایلوک در نقشه اینجا کلیک کنید.

امیدواریم این مقاله با عنوان قیمت لوازم جانبی افزایش یافت مورد توجه شما خوانندگان، کاربران، همکاران و خریداریان ارجمند قرار گرفته باشد.

 

× برای خرید مشاوره بگیرید