قوانین خرید محصولات فروشگاه ایران هایلوک

قوانین-خرید-محصولات-فروشگاه-ایران-هایلوک

قوانین خرید محصولات فروشگاه ایران هایلوک کاربران را راهنمایی می کند تا بهترین خرید را از فروشگاه ایران هایلوک داشته باشند. محصولاتی که می توانید در فروشگاه ایران هایلوک خریداری کنید، به شرح زیر تقسیم می شوند:

  • دوربین مداربسته
  • دستگاه
  • هارد
  • کابل
  • اتصالات
  • آداپتور
  • لوازم جانبی

دوربین مداربسته و دستگاه در فروشگاه ایران هایلوک

برای خرید دوربین مداربسته از فروشگاه ایران هایلوک، می توانید از برندهای زیر انتخاب کنید.

  • های لوک / هایلوک
  • هایکویژن / هایک ویژن
  • نگرون
  • نیکسون

دوربین های مداربسته های لوک و هایکویژن دارای دو تکنولوژی IP و TURBO HD است. هایلوک با وضوح تصویر 2 و 4 مگاپیکسل عرضه می شود. هایک ویژن هم دارای وضوح تصویر 2، 3، 4، 5، 6 و 8 مگاپیکسل است. نگرون وضوح تصویر 2 و 5 مگاپیکسل است. نیکسون هم فقط دارای وضوح تصویر 2 مگاپیکسل است. نگرون و نیکسون فقط دارای تکنولوژی HD هستند.

برای خرید دستگاه از فروشگاه ایران هایلوک، می توانید از برندهای زیر انتخاب کنید.

  • های لوک / هایلوک
  • هایکویژن / هایک ویژن
  • نگرون

برای تهیه دستگاه NVR می توانید از برند هایلوک و هایک ویژن استفاده کنید؛ چرا که برند نگرون فقط دارای دستگاه DVR است. نگرون دارای DVR با چهار تا شانزده کانال تصویر است. هایلوک دارای 4 تا 16 کانال و هایک ویژن دارای 4 تا 128 کانال تصویر است.

هارد در فروشگاه ایران هایلوک

برای خرید هارد می توانید برندهای وسترن و سیگیت را انتخاب کنید. البته هارد از برندهای متفرقه هم موجود است اما کیفیت بالایی ندارد. تمام هاردها دارای ظرفیت یک ترابایت تا 8 ترابایت هستد.

کابل در فروشگاه ایران هایلوک

اگر سیستم نظارتی شما دارای تکنولوژی HD باشد، از کابل ترکیبی، برق و تصویر استفاده کنید اما در تکنولوژی IP کابل مورد استفاده شما CAT 6 خواهد بود. بهترین کابل ها و با کیفیت ترین آنها در فروشگاه ایران هایلوک با بهترین قیمت عرضه می شود.

اتصالات در فروشگاه ایران هایلوک

BNC و سیم آداپتوری، اتصالات مهم در سیستم نظارتی با تکنولوژی HD است و سوکت شبکه برای تکنولوژی IP مورد استفاده قرار می گیرد.

آداپتور در فروشگاه ایران هایلوک

تغذیه در تهیه یک سیستم نظارتی با تکنولوژی HD از ملزومات مهم به شمار می رود. هر دوربین مداربسته حدود آمپر برق مصرف می کند. برای استفاده از تغذیه، در نظر داشته باشید چه تعداد دوربین مداربسته می خواهید استفاده کنید، سپس آداپتور با میزان آمپر موردنیاز را خریداری کنید.

لوازم جانبی در فروشگاه ایران هایلوک

لوازم جانبی جزو ملزومات تهیه یک سیستم نظارتی محسوب نمی شود اما برای تکمیل آنچه که خریداری کرده اید، می توانید از لوازم جانبی استفاده کنید. بهترین و باکیفیت ترین لوازم جانبی با مناسب ترین قیمت را از فروشگاه ایران هایلوک تهیه کنید.

خرید-از-فروشگاه-ایران-هایلوک

قوانین خرید

قوانین خرید محصولات فروشگاه ایران هایلوک برای تمام موارد فوق یکسان است و هر کدام از دسته هایی که خرید می کنید، این قوانین را شامل می شوند.

زمان تحویل کالای خریداری شده

پس از ثبت سفارش و تکمیل خرید و واریز وجه اگر ساکن تهران باشید، در کمتر از 24 ساعت تمام محصولات به دستتان خواهد رسید. ساکنان شهرستان، در کمتر از 48 ساعت کالای خریداری شده را دریافت خواهند کرد.

نوع پرداخت وجه

برای پرداخت وجه کالایی که خریداری کرده اید، روش های زیر امکان پذیر است:

  • پرداخت از طریق درگاه اینترنتی سایت ایران هایلوک
  • دریافت شماره حساب فروشگاه و واریز وجه
  • پرداخت در محل هنگام دریافت کالا(فقط خریداران تهرانی)

*هزینه ارسال برای خریدهای بالای یک میلیون تومان محاسبه نمی شود.

قوانین-خرید

میزان خرید از فروشگاه ایران هایلوک

هیچ حداقل و حداکثری برای خرید اینترنتی از فروشگاه ایرن هایلوک تعریف نشده است. هر میزان خرید از طریق فروشگاه اینترنتی ایران هایلوک ممکن است. در صورتی که خریدتان بالای 10 میلیون تومان است، با شماره 02166735544(واحد فروش) یا 09901220030 تماس بگیرید و با ارائه کارت همکاری، از تخفیف ویژه همکاری بهره‌مند شوید.

همکاری با ایران هایلوک و دریافت نمایندگی فروش

اگر مشتری گرامی قصد همکاری به صورت پیوسته با ایران هایلوک را دارد، می تواند برای عقد قرارداد، درخواست خود را به ایمیل amiri[at]iranhilook.com ارسال کند یا برای اطلاع دقیق از نحوه ایجاد همکاری، با شماره 02166735544(واحد نمایندگی) تماس بگیرد. همچنین با گسترش تولید دوربین مداربسته و دستگاه نگرون و محبوبیت این برند در بین کاربران، فروشگاه ایران هایلوک اقدام به اعطای نمایندگی به فروشندگان در استان‌های دیگر کرده است. مشتریان گرامی در صورت تمایل برای دریافت نمایندگی فروش، می‌توانند درخواست خود را به ایمیل amir[at]camirancctv.com ارسال کنند یا با شماره 02166735544(واحد نمایندگی) تماس بگیرند.

تعویض یا پس گرفتن کالای خریداری شده

در صورتی که دستگاه را از حالت پلمب خارج نکرده باشید، در عرض 24 ساعت، امکان تعویض یا حتی پس گرفتن کالای خریداری شده وجود دارد. در صورت بروز مشکل هم می توانید بر اساس زمان گارانتی کالایی که خریداری کرده اید، نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید.

× برای خرید مشاوره بگیرید