فروش پکیج دوربین مداربسته ایران هایلوک با قیمت استثنایی

فروش-پکیج-دوربین-مداربسته-ایران-هایلوک

فروش پکیج دوربین مداربسته ایران هایلوک یک پیشنهاد جذاب با قیمت مناسب برای کاربرانی است که دنبال تهیه یک سیستم نظارت تصویری هستند. در سایت فروشگاه ایران هایلوک می توانید تمام پکیج ها را با تخفیف ویژه به صورت اینترنتی خریداری کنید. در این مقاله به بررسی فروش دوربین مداربسته در این قالب در سایت ایران هایلوک می پردازیم. فروش پکیج دوربین مداربسته ایران هایلوک یکی ز مهمترین مقالات این وبسایت است.

چه برندهایی در فروش پکیج دوربین مداربسته ایران هایلوک وجود دارد؟

برای آنکه کاربران زمان زیادی صرف جست و جوی کالای موردنظر نکنند، فروشگاه ایران هایلوک این کار را از قبل انجام داده و آنچه که مورد نیاز کاربران است را در قالب پکیج های پیشنهادی ارائه داده است. فقط کافی است، برند موردنظر و تعداد دوربین موردنیاز خود را انتخاب کنید. در پکیج های پیشنهادی ایران هایلوک، برندهای زیر وجود دارد:

چه تعداد دوربین مداربسته در پکیج های پیشنهادی ایران هایلوک وجود دارد؟

تهیه یک پکیج دوربین مداربسته کار آسانی نیست؛ چرا که هر چقدر هم پکیج تهیه شود باز ممکن است آنچه که مورد نیاز کاربران است متفاوت باشد. به طور مثال، اگر بخواهید از دوربین های مداربسته با قابلیت های خاص و در تعداد بالا استفاده کنید، نمی توانید از این پکیج ها استفاده کنید اما اگر نیازتان به شرح زیر است، حتما به صفحه اختصاصی سایت ایران هایلوک مراجعه کرده و پکیج موردنظر را خریداری کنید:

  • پکیج های پیشنهادی با 2 دوربین مداربسته
  • پکیج های پیشنهادی با 4 دوربین مداربسته
  • پکیج های پیشنهادی با 6 دوربین مداربسته
  • پکیج های پیشنهادی با 8 دوربین مداربسته

ویژگی محصولات پکیج ها

پکیج های پیشنهادی فروشگاه ایران هایلوک، متشکل از محصولات متداول با ویژگی های متداول است. در این پکیج ها می توانید دوربین های مداربسته دو مگاپیکسلی اچ دی از 3 برند هایلوک، نگرون و نیکسون را تهیه کنید و می توانید از برند هایک ویژن دوربین های مداربسته اچ دی سه مگاپیکسلی و پنج مگاپیکسلی را تهیه کنید. همچنین می توانید پکیج های هایلوک را با وضوح تصویر چهار مگاپیکسل و تکنولوژی اچ دی انتخاب کنید. اگر قصد تهیه تجهیزات نظارتی با تکنولوژی IP دارید، می توانید از برند هایلوک و هایک ویژن با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل استفاده کنید.

دستگاه در پکیج های پیشنهادی

تمام دستگاه های مورد استفاده در پکیج های پیشنهادی ایران هایلوک، 4 کانال یا 8 کانال هستند. اگر از تکنولوژی HD استفاده می کنید، دستگاه DVR تهیه کنید و اگر از تکنولوژی IP استفاده می کنید، دستگاه NVR تهیه کنید.

هارد در پکیج های پیشنهادی

برای آنکه قیمت پکیج ها اقتصادی باشد، در این پکیج ها از برند سیگیت استفاده می شود که قیمت به مراتب ارزانتری دارند. هاردهای 500 گیابایت برای پکیج های کوچک، هاردهای یک ترابایت برای پکیج های بزرگتر و هاردهای 2 ترابایت برای پکیج های بزرگ با تکنولوژی اچ دی مورد استفاده قرار می گیرد.

پکیج-های-ایران-هایلوک

ارزان ترین محصول در پکیج های پیشنهادی ایران هایلوک

اگر قصد دارید مغازه یا دفتر کار کوچک خود را مجهز به سیستم های نظارتی کنید، می توانید ارزانترین پکیج را از فروشگاه ایران هایلوک خریداری کنید. برای مشاهده این پکیج، اینجا کلیک کنید. ارزانترین محصول در پکیج های پیشنهادی ایران هایلوک، سیم آداپتوری است که با قیمت هر عدد 2000 تومان عرضه می شود. ارزانترین دوربین مداربسته فروشگاه، محصولات نیکسون است. ارزانترین دستگاه، دستگاه 4 کانال نگرون است.

گران ترین محصول در پکیج های پیشنهادی ایران هایلوک

اگر میخواهید ساختمان موردنظر خود را تجهیز کنید و پروژه بزرگ در پیش دارید، می توانید از پکیج های 8 دوربین مداربسته استفاده کنید. برای مشاهده گرانترین پکیج، اینجا کلیک کنید. گرانترین دوربین مداربسته در پکیج های پیشنهادی ایران هایلوک، دوربین مداربسته 2 مگاپیسکل هایک ویژن است. گرانترین دستگاه، دستگاه 8 کانال DVR هایک ویژن است.

امیدواریم این مقاله با عنوان فروش پکیج دوربین مداربسته ایران هایلوک با قیمت استثنایی موردتوجه شما قرار گرفته باشد.

× برای خرید مشاوره بگیرید