فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز 99 فروشگاه ایران هایلوک

فروش-ویژه-دوربین-مداربسته-نوروز-99

فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز 99 فروشگاه ایران هایلوک از تاریخ یکم اسفند ماه سال 98 آغاز می شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت. مواردی که در فروشگاه ایران هایلوک به فروش می رسد، به شرح زیر است:

خرید دوربین مداربسته و دستگاه

در فروشگاه ایران هایلوک بهترین دوربین های مداربسته در سطح جهان به فروش می رسد. بهترین دوربین مداربسته در دنیا برند هایک ویژن است که در کشور چین تولید می شود و محصولات هایلوک را هم تولید می کند. علاوه بر هایک ویژن و هایلوک، فروشگاه ایران هایلوک برندهای نگرون و نیکسون را هم به فروش می رساند. هایک ویژن و هایلوک دارای دو تکنولوژی تحت شبکه و توربو اچ دی هستند و نگرون و نیکسون تنها دارای تکنولوژی اچ دی هستند. دستگاه های DVR و NVR هایک ویژن و هایلوک و دستگاه های DVR نگرون هم دیگر محصولات مهم فروشگاه ایران هایلوک هستند.

دریافت تخفیف ویژه دوربین مداربسته و دستگاه

اگر عضو سایت ایران هایلوک باشید، می توانید تمام محصولات فروشگا از جمله دوربین مداربسته و دستگاه را با 7 درصد تخفیف خریداری کنید. در جشنوار نوروزی فروشگاه ایرن هایلوک اما می توانید تخفیف بیشتری دریافت کنید. فقط در نظر داشته باشید این تخفیف شامل پکیج های پیشنهادی سایت ایران هایلوک است. این پکیج ها به شرح زیر است:

فروش-ویژه-ایران-هایلوک

12 تا 20 درصد تخفیف ویژه

فروش ویژه دوربین مداربسته نوروز 99 فروشگاه ایران هایلوک شامل 12 تا 20 درصد تخفیف است. پکیج های این فروشگاه شامل تخفیف به شرح زیر است:

  • پکیج های هایک ویژن شامل 12 درصد تخفیف
  • پکیج های هایلوک شامل 15 درصد تخفیف
  • پکیج های نگرون شامل 20 درصد تخفیف
  • پکیج های نیکسون شامل 20 درصد تخفیف

ویژگی های پکیج های پیشنهادی هایک ویژن

در سایت ایران هایلوک می توانید 3 نوع پکیج از برند هایک ویژن را خریداری کنید:

  • پکیج های 3 مگاپیکسلی توربو اچ دی
  • پکیج های 5 مگاپیکسلی توربو اچ دی
  • پکیج های 2 مگاپیکسلی تحت شبکه
هایکویژن

ویژگی های پکیج های پیشنهادی هایلوک

در سایت ایران هایلوک می توانید 3 نوع پکیج از برند هایلوک را خریداری کنید:

  • پکیج های 2 مگاپیکسلی توربو اچ دی
  • پکیج های 4 مگاپیکسلی توربو اچ دی
  • پکیج های 2 مگاپیکسلی تحت شبکه
هایلوک-ایران-هایلوک

ویژگی های پکیج های پیشنهادی نگرون و نیکسون

در سایت ایران هایلوک می توانید یک نوع پکیج از برندهای نگرون و نیکسون را خریداری کنید:

  • پکیج های 2 مگاپیکسلی ای اچ دی
نگرون-نیکسون

خرید کابل، اتصالات، آداپتور

در فروشگاه ایران هایلوک بهترین کابل شبکه در سطح جهان به فروش می رسد. بهترین کابل CAT6 در دنیا برند هایک ویژن است که در کشور چین تولید می شود. علاوه بر هایک ویژن، فروشگاه ایران هایلوک برند نگزنس را هم به فروش می رساند. همچنین اگر می خواهید تجهیزات نظارتی با تکنولوژی اچ دی تهیه کنید، می توانید از کابل ترکیبی استفاده کنید. اتصالات و آداپتور هم از ملزومات سیستم های امنیتی است که اگر پکیج های ویژه سایت ایران هایلوک را خریداری کنید، این موار هم شامل آن خواهد بود و مشمول تخفیفات ویژه هم خواهد شد.

خرید لوازم جانبی

سوییچ تنها لوازم جانبی موجود در پکیج های پیشنهادی سایت ایران هایلوک است. سوئیچ در تکنولوژی تحت شبکه کاربرد دارد و در پکیج های ویژه ایران هایلوک مشمول تخفیفات ویژه است. علاوه بر سوئیچ شما می توانید برای تکمیل تجهیزات نظارتی خود، از باکس یا رک استفده کنید.

× برای خرید مشاوره بگیرید